26/09/2015
السلام عليكم يا شباب
كل سنة وانتم طيبين عيد سعييد
فى بعض الكليات النظرية اتأجلت لبداية الاسبوع القادم (3-10-2015)
الى جانب ان بعض الرجالة مكسلة وهتبتدى تروح الكليات من الاسبوع الجاااى
وشركة الاتوبيسات هتبتدى من بداية الشهر ان شاء الله
فقررنا باذن الله ان اول ايام الاتوبيسات هيكون يوم السبت القادم (3-10-2015)بداية الشهر الجديد والتجمع زى ما قلنا قبل كده فى بوستات سابقة
وزى ما أكدنا ان سعر الاشتراك هيكون ارخص من المواصلات العادية باذن الله تعالى
والحاضر يعلن الغايب ....ونتمنى لكم سنة سعيدة