اتوبيسات جامعة المنوفية

اتوبيسات جامعة  المنوفية Tell people more about your page (255 character maximum)
(1)

26/09/2015

السلام عليكم يا شباب
كل سنة وانتم طيبين عيد سعييد
فى بعض الكليات النظرية اتأجلت لبداية الاسبوع القادم (3-10-2015)
الى جانب ان بعض الرجالة مكسلة وهتبتدى تروح الكليات من الاسبوع الجاااى
وشركة الاتوبيسات هتبتدى من بداية الشهر ان شاء الله
فقررنا باذن الله ان اول ايام الاتوبيسات هيكون يوم السبت القادم (3-10-2015)بداية الشهر الجديد والتجمع زى ما قلنا قبل كده فى بوستات سابقة
وزى ما أكدنا ان سعر الاشتراك هيكون ارخص من المواصلات العادية باذن الله تعالى
والحاضر يعلن الغايب ....ونتمنى لكم سنة سعيدة

22/09/2015

نعتذر عن تأخير سعر الاشتراك نظرا للتفاوض مع شركة الاتوبيسات (البنزين غلى والاسعاار عموما غليت)
بس احب اطمن الناس ان سعر الاشتراك هيبقى ارخص من المواصلات باذن الله وهنعرفكوا سعر الاشتراك قريب جدا ومفيش قلق من حاجة لسه اول يوم دراسة الاتنين الى بعد العيد
بالنسبة للتجمع هيكون امام نادى الواى شارع بنك الاسكندرية يوم الاتنين من الساعة 8صباحا والاتوبيس هيتحرك ان شاء الله الساعة 8وتلت كحد اقصى
تجميع الاشتراكات هيتم فالاتوبيس اثناء التحرك من قويسنا للجامعات فى خلال اول وتانى يوم ان شاء الله ومن حيث ان الاتوبيس مشترك فالبنات هتكون فالمقاعد الخلفية والرجالة قدام
اما عن المسئووول عن الاتوبيسات فهو (الدكتور اسلام الجيوشى )والارقام موجودة على الصفحة للاستفسار عن اى حاجة
وعام سعيد عليكوو جميعا باذن الله

20/09/2015

بسم الله الرحمن الرحيم
بداية كدا يا جماعة علشان الاسئلة والاستفسارات الكتييرة
فى كل الكليات (طب وهندسة ومجمع الكليات)اليوم الدراسى بيبتدى الساعة 9صباحا بدون استثناااء سواء بقى محاضرات او سكاشن ده رسميا مفيش حاجة اسمها مواعيد مختلفة يعنى مفيش كلية بتبدى الساعة 12 مثلا
ثانيا ..المواصلات العادية عربية قوينا شبين بتنزلك فالموقف ومضطر تركب مواصلة كمان سواء تاكسى وده بداية من 5جنيه وانت طالع (موسم بقى)ده ان لقيت تكاسى فاضية او اتوبيسات البتانون ودى بتاعت الشعب يعنى زحمة مووووت وكلووو فوق بعضووو....احيانا وده فى الرجووع بعد الكلية مش فى المرواح بتلاقى عربيات بتحمل من عند مجمع الكليات قويسنا عالطوول ونادر جدا جدا جدا انك تلاقى حاجة كدا من موقف قويسنا لحد الجامعة (علشان الى كان بيسأل) وبتبقى بظروفها
اخيرا الاتوبيس بيبقى كلنا زمايل فى بعض ناس محترمة كلها وحاجة نضيفة ان شاء الله سواء بنات او اولاد والمشوار غالبا بياخد من تلت ساعة لاقل من نص ساعة
التجمع من 8 لحد 8وربع اخرنا 8وتلت وهنمشى هنوصل على 9الا عشرة ان شاء الله محدش هيتأخر على محاضرة او سيكشن والفلووووس اوفر بكتيييير من المواصلات باذن الله هنحددها فى خلال 24ساعة على مانتفق على سعر الاتوبيسات

18/09/2015

سلام عليكم الاول
بمناسبة ان الدراسة قربت فاحنا حبينا نعمل حاجة خفيفة كده تسهل علينا مشوار الكلية الصبح وبدل ما تستنو العربية تحمل وبعدين تنزلو تركبو بتانون وممكن تتاخرو علي محاضرتكم فالي عايز يشترك هنعمل اتوبيس هياخدك من قويسنا لحد باب كليتكم وهيبقي رايح بس
ده طبعا هيريحكم من بهدلة الموصلات وانتم رايحين
والي ناوي يروح معانا يكلمني و يسجل معانا اويكتب اسمه او اسمها في كومنت
وربنا معانا ومعاكم

04/08/2015

مبرررووك للدفعة الجديدة سنة اولي كليات جامعة المنوفية ،،،ان شاءالله في اتوبيسات هتطلع من قويسنا هتوصل كل واخد لحد باب كليته اختصارا للوقت والفلوس والمجهود...،،.اهنزل بوستات قريب للحجز والاسعار ومكان انتظار الاتوبيسات

15/02/2015

ان شاء الله فى اتوبيس هيطلع من اول شهر 3 لكل جامعات شبين اتوبيس واحد بس (العدد 30)والاسبقية بالحجز فالبوست ده

14/11/2013

يعنى بسم الله ماشاء الله فى لايكات عالصفحة كتير
الناس الى بتعمل لايك دى عايزة تطلع فالاتوبيسات جامعة المنوفية ولا ايه
ياريت الى عايز يشترك يسجل اسمه فى كومنت عالبوست ده

28/10/2013

يا جماعة كل الى عايز يطلع فالاتوبيسات ويشترك
يسجل اسمه ثلاثى فى كومنت على البوست ده
بس يكون جاى اكيد .......................
واى استفسار رقم الاتوبيسات موجود عالصفحة

28/09/2013

الاتوبيسات لسه مطلعتش حاليا
هتبتدى بعد العيد الكبير ان شاااااااااااء الله
لسه العدد مكملش ياريت كل الى عايز يشترك يدخل الصفحة ويعرف صحابه ويدخل يسجل اسمه بس يكون هيجى اكيد

19/08/2012

ياريت الدفعة الجديدة 2013الى عايزين يحجزوا فالاتوبيس يعرفونا ويكونوا جييين اكيد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

30/09/2011

ان شاء الله تعالى التجمع اول يوم الاحد الساعة 8 وربع وهنتحرك 8 ونص
الاشترالك35جنيه رايييح بس
الاشتراكات هتتجمع اول وتانى يوم (الاحد والاتنين)

احجز مكانك من دلوقت...ب35 ج بس هتوصل كليتك...من غير زحمة مواصلات ولا تاخير(اتوبيسات جامعة المنوفيه)
21/09/2011

احجز مكانك من دلوقت...
ب35 ج بس هتوصل كليتك...من غير زحمة مواصلات ولا تاخير
(اتوبيسات جامعة المنوفيه)

Address

شارع بنك اسكندرية امام نادى لواى
Quweisna
12345

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when اتوبيسات جامعة المنوفية posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share

Category