05/02/2026
Το Σάββατο 31 Ιανουαρίου, ο Πολιτιστικός Σύλλογος του χωριού μας έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα, την οποία ευλόγησε ο εφημέριος της ενορίας μας παπα-Γιώργης Καναβάς και ο Αρχιμανδρίτης της Μητροπόλεώς μας, πατήρ Μωυσής.
Τυχερή της βραδιάς ήταν η Ροδάνθη Ιερωνυμάκη, η οποία βρήκε το φλουρί και κέρδισε μια δωροεεπιταγή- προσφορά των SuperMarket ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ.
Ευχόμαστε καλορίζικη η νέα χρονιά! Να φέρει υγεία, ομόνοια και χαρές στα σπίτια μας! Και του χρόνου!