שרון למברגר

שרון למברגר Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from שרון למברגר, פתח תקווה, פתח תקווה.

18/11/2025
https://youtu.be/bfOESGCECyg?si=m282u-HCMw2gd_Wx
13/11/2025

https://youtu.be/bfOESGCECyg?si=m282u-HCMw2gd_Wx

איך הופכים תוכן טוב לעסק מצליח?זו אחת השאלות שעלתה בשיחה עם שרון למברגר, מנכ"ל Israel Plus,בפרק החדש של הפודקאסטפגישת עסקים.דיברנו על הגבול הדק בין יצירתיות ...

09/06/2025

Your window to the world

19/05/2024

וואלללה ????
זה אמיתי ?
סוף סוף הבנתי!! תודה לכולכם שאמרתם לי איך לעקוף.
טוב לדעת: זה מגוחך שיש כל כך הרבה חברים (כמעט 4000) ורק 25 רשאים לראות את הפוסטים שלי🥺
התעלמתי מכל הפוסטים האלה בעבר אבל זה עובד!!
תודה על הטיפ לעקוף פייסבוק... עכשיו יש לי פרופיל חדש לגמרי. אני רואה פוסטים של אנשים שלא ראיתי הרבה זמן. האלגוריתם החדש של פייסבוק בוחר באותם אנשים - בערך 25 - שיראו את הפוסטים שלך. לחץ עם האצבע שלך בכל מקום בפוסט הזה ולחץ על "העתק". עבור אל הדף שלך שבו כתוב "מה תרצה לשתף". הקש בכל מקום בשדה הריק. לחץ על הדבק. זה יעקוף את המערכת.
שלום חברים חדשים וותיקים, שלום!
בבקשה תגיד שלום אם אתה רואה את זה! 🥳שלום! בואו נראה.

https://www.facebook.com/share/w8KoXQDvV1BH1ADo/?mibextid=ox5AEW
12/05/2024

https://www.facebook.com/share/w8KoXQDvV1BH1ADo/?mibextid=ox5AEW

As you’re engrossed in your favorite lifestyle show, a dynamic QR code flashes on the screen. With a simple scan, viewers are transported from the comfort of their couches to the heart of the action. Whether it’s booking vacations, purchasing concert tickets, or exploring exclusive offers, iKOQ ...

אהבתי 👇👇👇👇👇👇👇👇👇היא שאלה אותו, "כמה אתה מוכר את הביצים?"המוכר הזקן השיב, “שקל וחצי לביצה, גבירתי."היא אמרה לו, 'אני אקח 6...
04/03/2024

אהבתי 👇👇👇👇👇👇👇👇👇

היא שאלה אותו, "כמה אתה מוכר את הביצים?"
המוכר הזקן השיב, “שקל וחצי לביצה, גבירתי."
היא אמרה לו, 'אני אקח 6 ביצים ב -4 שקלים או שאני הולכת'.
המוכר הזקן ענה, "בואי קחי אותם במחיר הרצוי לך. אולי, זו התחלה טובה כי לא הצלחתי למכור אפילו ביצה אחת היום ".

היא לקחה את הביצים והלכה עם הרגשה שהיא ניצחה. היא נכנסה למכונית המפוארת שלה והלכה למסעדה יוקרתית עם חברתה. שם, היא וחברתה, הזמינו מה שאהבו. הם אכלו קצת והותירו הרבה ממה שהזמינו. ואז היא הלכה לשלם את החשבון. המחיר עלה 150 ש”ח היא נתנה 200 ש”ח וביקשה מהבעלים של המסעדה לשמור על העודף.

תקרית זו אולי נראתה די נורמלית לבעלים, אבל מאוד כואבת למוכר הביצים המסכן.

הנקודה היא,
למה אנחנו תמיד מראים שיש לנו את הכוח כשאנחנו קונים מן הנזקקים? ולמה אנחנו מראים נדיבות ונותנים לאלה שאינם זקוקים אפילו לנדיבות שלנו?

קראתי פעם איפשהו:

"אבא שלי היה קונה סחורות פשוטות מאנשים עניים במחירים גבוהים, למרות שהוא לא היה זקוק להם. לפעמים הוא אפילו שילם בעבורם. התעניינתי במעשה הזה ושאלתי אותו למה הוא עושה זאת? ואז השיב אבי, "זו צדקה עטופה בכבוד, ילדי"

אני יודע שרובכם לא תשתפו את המסר הזה, אבל אם אתם מרגישים שאנשים צריכים לראות את זה, אז הפיצו את המסר הזה.

סיפור מרגש לשישי סביב השולחן המשפחתי :אהבתם שתפו, ספרו ל משפחה וההורים❤️הורים - ילדים - יחסים - אמונה - אהבה👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇...
02/02/2024

סיפור מרגש לשישי סביב השולחן המשפחתי :אהבתם שתפו, ספרו ל משפחה וההורים❤️

הורים - ילדים - יחסים - אמונה - אהבה
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
כמה רציתי לעשות אותו מאושר! כמה רציתי להביא לו – רק פעם אחת – איזה "כמעט טוב" אחד במקום כל ה"המספיקים בקושי", אבל לא יכולתי.

ביום שבת אחד, כשרק אני ואבא שלי היינו בבית – הייתי אז אולי בכיתה ה’ או ו’ – החלטתי לדבר איתו על זה. להגיד לו שאני נורא מצטער שאני לא מביא לו אושר כמו שאחותי מביאה לו.

הוא שמע את מה שאמרתי, הסתכל עלי במבט האוהב שלו ובניגוד לאופי שלו – שהוא אופי של בנאדם שבקושי מוציא מילה מהפה שלו – הוא נתן לי את ההרצאה הכי יפה ששמעתי בחיים שלי.

"גדי", הוא אומר לי: "אבא לא אוהב את הילדים שלו בגלל שהם מביאים הביתה ציונים טובים. אבא אוהב את הילדים שלו בגלל שאי אפשר אחרת. הם בדם שלו. הם הנשמה שלו. הוא מוכרח לאהוב אותם. אפילו אם הם עושים דברים רעים, בכל זאת הוא אוהב אותם. אבל אתה, גדי – אתה אף פעם לא עשית דבר רע."

אני מתחיל להגיד לו "אבל, אבא…" הוא מפסיק אותי ואומר: "ששש…, גדי, תקשיב!"

וכך אמר לי אבא:

"כשאלוקים ברא את העולם הזה, הוא החליט לברוא עולם מעניין, הוא השאיר מקום לבני האדם להשלים את עצמם בתוכו.

בגלל זה הוא ברא אנשים עם כל מיני צורות, כל מיני צבעים וכל מיני כישרונות. ולכל אחד הוא נתן כלים אחרים: לזאת הוא נתן יופי, ולהוא הוא נתן ידיים טובות, לזה הוא נתן כישרון במוזיקה, ולהיא הוא נתן כשרון במתמטיקה.

אנחנו לא יודעים למה אלוקים עושה מה שהוא עושה. אנחנו לא יכולים להאשים מישהו בגלל שאלוקים לא נתן לו את הכלים האלה או האלה.

אנחנו יכולים להאשים רק אנשים שלא מנצלים את הכלים שאלוקים כן נתן להם.

בגלל זה, גדי, אני אומר לך דבר אחד ומסביר לך דבר שני. הדבר שאני אומר לך זה אל תתלונן על הכלים שאלוקים נתן לך. והדבר השני שאני מסביר לך זה שלפעמים לוקח לנו קצת זמן בשביל לגלות את הכלים שהוא נתן לנו, בגלל שאותם כלים שהוא נתן הם ככה מתחבאים.

אז תהיה סבלן, גדי. תהיה סבלן כמו אבא. יום אחד גם אתה תגלה שיש לך כלים טובים."

איך אהבתי אותו, את האבא שלי, באותו יום שבת! רציתי לחבק, או אפילו לנשק אותו, אבל התביישתי.

ואל תשכח שאת ההרצאה הזאת האבא שלי – האיש הפשוט והטוב והחכם הזה – נתן לי אולי לפני 30 שנה, לפני שבמדינה הזאת ידעו הרבה על דברים כמו דיסלקציה, או קשיי למידה, או כל מיני מגבלות אחרות.

שנה או שנתיים אחרי השיחה הזאת מצאתי את הכלים שאלוקים נתן לי. ישבתי בשיעור, אני-לא-זוכר-איזה. המורה שלנו היה חולה, אז הייתה לנו מורה – מחליפה.

היא מדברת על מה שהיא מדברת, ואני בעולם אחר. פתאום אני רואה את המורה – המחליפה עומדת על – ידי. לפני שאני מספיק להגיד מילה, היא סוחבת לי את הנייר שאני מקשקש עליו.

היא מסתכלת על הנייר ואומרת לי: "מה אתה עושה?" אני אומר לה, "סתם מקשקש". היא אומרת "מה ציירת פה?" אני אומר לה, "סתם".

היא אומרת לי "סתם מה?" אני אומר לה "סתם ציירתי אותך עומדת על – יד הלוח".

היא לקחה את הציור והכניסה אותו לתיק שלה.

אחר – כך התברר שהאבא של המורה – המחליפה הזאת הוא צייר בעל שם עולמי, והיא לקחה את הציור והראתה לו.

תוך כמה ימים (הצייר) בא לבית שלנו, הסתכל על עוד ציורים שלי ומיד המליץ שההורים שלי יעשו הכל בשביל לטפח את הכישרון שלי בציור.

מה אני אגיד לך? מאותו יום האבא שלי הוציא את המיץ שלו בשביל שאני אוכל ללמוד עם הציירים הכי גדולים שיש – גם פה בארץ וגם בחוץ – לארץ.

היום אני בן 42, ובחודש שעבר פתחתי את התערוכה ה-28 שלי, והפעם – בניו-יורק במוזיאון לאמנות מודרנית.

ואבא שלי (שעכשיו הוא כבר בפנסיה) – מה הוא אומר על כל ההצלחה שלי? – הוא אומר: "מה אתם עושים רעש? הילד מצא את הכלים, והילד משתמש בכלים."

תרימו את הילדים שלכם
הביטו בהם בעיניים היפות שלהם.
תנו להם חיבוק אוהב
ותאמרו להם בפה מלא
☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️
אנחנו אוהבים אתכם אוהבים ללא תנאי כפי שאתם וכמו אתם.

סופ״ש נפלא - שתפו אם התרגשתם🙏

המבט והתמונה שתאמינו בעצמכם ובילדיכם 👇👇👇👇👇👇👇👇👇
משרד החינוך

אתמול בבוקר מקבל הודעה בוואצ (לרגע נלחצתי) זאת קצינת השלישות של דנה במילואים …הכל בסדר איתה…(טובבבבבב)ביקשה שנכין ד״ש מה...
24/11/2023

אתמול בבוקר מקבל הודעה בוואצ (לרגע נלחצתי) זאת קצינת השלישות של דנה במילואים …הכל בסדר איתה…(טובבבבבב)

ביקשה שנכין ד״ש מהבית לדיווח השבועי של הגדוד, הנה התוצאה ❤️

דנה יקרה שלנו, גאים בך מאוד על השירות, ההתמדה, האנרגיות, האווירה, החברות, האכפתיות, השמחה, החיוך שאת מעניקה בכל מקום שאת מגיעה ובימים אלה תחת כחודשיים של מלחמה - אומרים עלייך המון. אני לא שוכח איך ב 7.10 בבוקר השחור הזה - התכתבתי איתך ב 0630 ישראל ואת בצהריים בבנקוק ורושם לך מתקפת טילים על ישראל - הזוי - ואת שאמורה לטוס לישראל דרך טורקיה דרך איסטנבול - לא מהססת ועושה הכל לחזור לישראל ולוקחת יוזמה לנוסעת לנמל התעופה בבנקוק וקונה כרטיס טיסה באל על! העיקר לחזור ולהיות כאן ובמיוחד שקיבלת צו 8 מהיחידה מחילוץ והצלה שהיית כל שירותך בזיקים - השם זיקים מאז שעולה כל פעם על מסך הטלווזיה עושה לי רע בנשמה. אבל את עברת את שומר חומות כל השירות - אזעקות, נפילות, נסיונות חדירה - קטן עלייך.

גאים בך על היותך חלק מהמאמצים של המלחמה חלק מיחידת חילוץ והצלה של פיקוד העורף שעושים ימים כלילות בכל הארץ, עם המשפחות המפונים והגדודים מגיעים לכל זירת אירוע.

כמו שהתחלת בחילוץ והצלה ככה חילצת עצמך מתאילנד.

מוסרים לך דש חם מהבית אמא אבא עידן (אחיך המילואימניק ) ונדב הקטן.

את בדיוק מתחילה שנה שנייה בפסיכולוגיה - את בבית הספר הכי טוב של החיים והפסיכולוגיה - של החיים, של הצבא , של אובדן, של יגון, של חיילים ושל משפחות - כל אחד והפסיכולוגיה שלו.

מוסרים לך את אהבתינו ולכל הגדוד והיחידה ותחזרו בשלום ומהרפיקוד העורף
גדוד חילוץדובר צה״ל IDF Spokespersonצה"ל - צבא ההגנה לישראל

24/11/2023

אתמול בבוקר מקבל הודעה בוואצ (לרגע נלחצתי) זאת קצינת השלישות של דנה במילואים …הכל בסדר איתה…(טובבבבבב)

ביקשה שנכין ד״ש מהבית לדיווח השבועי של הגדוד, הנה התוצאה ❤️

דנה יקרה שלנו, גאים בך מאוד על השירות, ההתמדה, האנרגיות, האווירה, החברות, האכפתיות, השמחה, החיוך שאת מעניקה בכל מקום שאת מגיעה ובימים אלה תחת כחודשיים של מלחמה - אומרים עלייך המון. אני לא שוכח איך ב 7.10 בבוקר השחור הזה - התכתבתי איתך ב 0630 ישראל ואת בצהריים בבנקוק ורושם לך מתקפת טילים על ישראל - הזוי - ואת שאמורה לטוס לישראל דרך טורקיה דרך איסטנבול - לא מהססת ועושה הכל לחזור לישראל ולוקחת יוזמה לנוסעת לנמל התעופה בבנקוק וקונה כרטיס טיסה באל על! העיקר לחזור ולהיות כאן ובמיוחד שקיבלת צו 8 מהיחידה מחילוץ והצלה שהיית כל שירותך בזיקים - השם זיקים מאז שעולה כל פעם על מסך הטלווזיה עושה לי רע בנשמה. אבל את עברת את שומר חומות כל השירות - אזעקות, נפילות, נסיונות חדירה - קטן עלייך.

גאים בך על היותך חלק מהמאמצים של המלחמה חלק מיחידת חילוץ והצלה של פיקוד העורף שעושים ימים כלילות בכל הארץ, עם המשפחות המפונים והגדודים מגיעים לכל זירת אירוע.

כמו שהתחלת בחילוץ והצלה ככה חילצת עצמך מתאילנד.

מוסרים לך דש חם מהבית אמא אבא עידן (אחיך המילואימניק ) ונדב הקטן.

את בדיוק מתחילה שנה שנייה בפסיכולוגיה - את בבית הספר הכי טוב של החיים והפסיכולוגיה - של החיים, של הצבא , של אובדן, של יגון, של חיילים ושל משפחות - כל אחד והפסיכולוגיה שלו.

מוסרים לך את אהבתינו ולכל הגדוד והיחידה ותחזרו בשלום ומהרפיקוד העורף
גדוד חילוץדובר צה״ל IDF Spokespersonצה"ל - צבא ההגנה לישראל

Local business

26/01/2020

Address

פתח תקווה
פתח תקווה
99999

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when שרון למברגר posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share