04/01/2025
לשם שינוי כשכולם נוהרים צפונה אנחנו נסענו לכרמל ולעין הוד.
קצת אומנות לא תזיק
אז שוטטנו בסמטאות הכפר הציורי בין בתי אבן עם קמרונות וחלונות הצופים לעבר נוף מרהיב
בין פסלים וגלריות המציגות יצירות ועבודות של אמנים
אחד המיצגים שתפסה את עיני היא תיבות מכתבים של אחרית הימים .
אני צלמת לא משהו וחבל שפספסתי את הכותרת מעל התיבות המתארת את המיצג.
כמה נחמד שאפשר בארצנו הקטנטונת לגוון ולטייל במקומות שונים כשלכל מקום היופי המיוחד רק לו