12/06/2026
חם לכם? סעו לרמת הגולן ולחרמון. כל כך יפה, נעים ופורח: תזמינו סיור בפסגת החרמון (שישי ושבת בשעות 11 ו-13, הכנסו לאתר החרמון) ורק תביאו סוודר. צאו לקטיף דובדבנים בשיא העונה - על הדרך בכביש העובר בבוקעתא/ מסעדה, יש מליון כניסות לקטיף במטעים. הכנסו לשוק המקסים בברכת רם לאכול כנאפה אבו ג'בל, שבו במסעדת מרסי המעולה בבוקעתא או טיילו בנחל חזורי. הכל באמת נפלא, מרגיש כמו חו"ל בקפיצה קטנה. לא צריך סופ"ש מלא, אפשר ביום אחד להספיק הרבה. המלצה חמה לפני שבאמת מתחמם.