Bliss Agency - סוכנות נסיעות הרקיע השביעי

  • Home
  • Israel
  • Modi`in
  • Bliss Agency - סוכנות נסיעות הרקיע השביעי

Bliss Agency - סוכנות נסיעות הרקיע השביעי Travel Agency Tailored to your needs - סוכנות נסיעות- נסיעה התפורה בדיוק למידתך

13/11/2025

ניצחון מוחלט!

עמרי מירן הגיע היום לראשונה לבית ממנו נחטף בנחל עוז.
תקראו את הדברים שכתבה לישי אישתו, שנלחמה ללא הפסקה יותר משנתיים כדי להגיע לרגע הזה:

משפשפת את העיניים ועדיין מנסה לעכל שזה אמיתי:
768 יום אחרי, עמרי בנחל עוז. שוב.
הולך בשבילים, מחייך, צוחק.

בפעם האחרונה שעמרי היה פה, זה היה היום האפל בחייו. בחיים של כולנו כמשפחה.
בוקר שהוא ואני, והבנות שלנו, היינו מעדיפים לשכוח, אבל כנראה לא נוכל אף פעם.
מאז ה-7.10, ועד שעמרי שוחרר, הגעתי לכאן כל פעם שרציתי להרגיש קרובה אליו.

לא הייתי מסוגלת להתחיל לשפץ את הבית ולפנות את השברים.
הרגשתי שאם אתחיל לפני שעמרי חוזר אלינו, תהיה בזה משהו מן ההשלמה שזה טבעי ובסדר. הרגשתי שזה לא נכון ולא בסדר להתחיל בתיקון לפני שהמשימה שלנו תושלם.
אז במשך שנתיים נשארו כדורים בקירות, רסיסי זכוכית על הרצפה, סדקים בתקרה.
כביסה שלא קיפלתי מאז אותה שבת, משחקים של רוני ועלמא שהתכסו באבק וטיח.
(כן פיניתי את המקרר - בבקשה עמרי).

והיום, פעם ראשונה אחרי ששוחרר מהשבי, עמרי ביקר בקיבוץ אותו הפכנו לבית שלנו.
ופתאום הבית שוב הרגיש כמו בית, על אמת.
והזיכרונות של בכי ואזעקות, התחילו קצת להתחלף בחיוכים ומחשבות על העתיד.

עמרי ואני יודעים שיש עוד דרך ארוכה מאוד, אבל אנחנו יודעים שאנחנו על המסלול.

הביקור של עמרי בנחל עוז הזכיר לנו שוב שכדי לבנות את העתיד, דרוש קודם להיות מסוגלים לסגור את העבר. או לפחות להיות מסוגלים להשלים איתו.

אנחנו חושבים על משפחות גודארד, אור, גואילי ורינטלאק שמחכות לסגירת המעגל שלהן, שכל כך נחוצה כדי שהם יוכלו להתחיל בתהליך ההחלמה שלהן. חייבים שהיקירים להם יחזרו כבר.
אנחנו חושבים על המשפחות הרבות מדי שחיות יום אחר יום כבר מעל לשנתיים עם חור ענק בלב, והמעט שאנחנו יכולים לעשות עבורן זה לספק להן תשובות.
תשובות אמיתיות ונוקבות למה הן איבדו את היקר להן מכל, וכיצד זה לא יקרה שוב לאחרים.
ואולי אז, הן יוכלו להתחיל את מסע השיקום שלהן - שהוא המסע השיקום של כולנו.

לאותן משפחות עמרי ואני רוצים לומר - אנחנו איתכן״.

19/10/2025
18/10/2025
18/10/2025
18/10/2025

זולי גי, שאימץ את אביגיל עידן ושני אחיה לאחר שהוריהם סמדר ורועי עידן נרצחו ב-7 באוקטובר, כותב:

שנתיים אני שותק. שנתיים אני לא אומר את מה שעל ליבי. חיכיתי שהחטופים יחזרו קודם הביתה.
מאז שאביגיל חזרה, הפכתי למין “ממי לאומי”. זה רק כי לא אמרתי את דעתי על מה שקרה ב-7 באוקטובר.
כי אם אגיד את האמת – מיד יגידו שאני שמאלני, אנטי-ביבי.
אז לא, אני לא שמאלני. אני איש ליכוד מהיום הראשון שדרכתי בקלפי.

אבל – וכאן מתחיל ה"אבל" הגדול.

הדבר שהכי מטריף אותי כבר שנתיים: סמדר ורועי נרצחו מול הילדים. אביגיל נחטפה לעזה ל-51 יום.
הייתה הלוויה, הייתה אזכרה, היה יום זיכרון, ועוד שנה שוב אותו סיפור.
ועדיין, ממשלת ישראל המכהנת – זו שחתומה על האסון הזה – לא טרחה לשלוח נציג, לא להרים טלפון, לא להשתתף בצער, לא לבקש סליחה.
לא ממני – אלא משלושת היתומים שנשארו בלי הורים בגללם.
זה בעיניי המינימום.

לקחת קרדיט על הצלחות? בזה ביבי אלוף.
לרוץ להצטלם עם שבויים? בשמחה.
כמו שחבר אמר לי פעם: “להרים אלף טלפונים למתפקדי ליכוד – לזה יש לו זמן. אבל לקיבוצניק השמאלני שנשחט כמו כבש – לזה אין לו זמן.”

לדעתי, היה עליו למצוא את הזמן לעשות טלפון אחד.
להגיד: “סליחה. כשלתי.”
היחידים שהיו להם ביצים לדפוק לי בדלת היו קצינים בכירים ביותר – לא אזכיר שמות – להסתכל לי בעיניים, להוריד את הראש, ולהגיד: “סליחה, כשלתי לשמור לך על הבית.”
זה מה שציפיתי גם ממנו – מנתניהו – שיעשה.
מסיבת עיתונאים פשוטה, בלי תירוצים, בלי הסחות דעת. רק לומר: “סליחה, כשלתי.”

ביבי אדם חכם מאוד, חד מאוד. אפילו מבחינה פוליטית – איך הוא לא מבין שזה היה מחזיר לו מייד כמה מנדטים? 🤣
זה לא בושה להודות בטעות.
הבושה היא להתעלם, להכחיש, ולהאשים את כל העולם חוץ מעצמך.
תגידו אתם – זו מנהיגות?

אין הצלחות בלי כישלונות, בשום תחום.
האומץ הוא להודות, לקחת אחריות, ולהבטיח לנסות לתקן.
אבל כנראה שזה גדול עליו.
החשש לאבד את האחיזה בכיסא חזק ממנו – ומן הממשלה הזאת, שהיא בעיניי הגרועה בתולדות המדינה.

עברנו שואה במשמרת שלהם, והם עסוקים ביועמ"שית, בפטור מגיוס לחרדים, ועוד ועוד.
יכולתי להמשיך ולכתוב עוד הרבה, אבל בפוסט הזה אני עוצר כאן.
הבטחתי ללירון להישאר ממלכתי ולא להתלהם. 🤣

ולחבריי מהליכוד שעוד נשארו לי בפיד – תחסכו ממני את התגובות על היועמ"שית, על "חקירה ממלכתית אנטי-ביבי" וכל שאר השטויות. שמעתי את זה מספיק.

ולסיום – בתמונה למעלה: הקבר של סמדר ורועי מההזכרה אתמול.
מיועד לכל חברי הקואליציה ולמר נתניהו.
אם תגיעו אי פעם לאזור כפר הריף – תעצרו שם רגע.
תבקשו מהם סליחה בקול רם.
אפשר אפילו לצלם, להעלות לרשתות.
אפילו בדרך לבית המשפט לתמוך בביבי – תעצרו שם רגע ותעשו חשבון נפש. 😉

זה אולי אפילו חשוב יותר מלעמוד שם כמו ליצנים ולצעוק שהוא מסכן ולא אשם.

לבינתיים סיימתי.
ותודה למי שקרא עד הסוף.

.
22/06/2025

.

01/04/2025

Address

Modi`in

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Bliss Agency - סוכנות נסיעות הרקיע השביעי posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Bliss Agency - סוכנות נסיעות הרקיע השביעי:

Share

Category