04/01/2017
יש תקופות כאלה שאתה קצת עייף, מטרדות היום יום, מהעבודה , מכל מיני דברים שנופלים עלייך בלי שום התראה מוקדמת..ואתה מרגיש שאתה עובד על אוטומט ועושה מה שצריך לעשות כדי להספיק את הכל במירוץ הזה של החיים.
כל פעם כשמגיעה הזמנה למתנה, אני ממש משתדלת לעצור רגע ולחשוב על הילדון הזה מהצד השני שאמור לקבל אותה ובכלל על הלקוח שחשוב לו כל כך לשמח מישהו אחר והוא בחר דווקא בי ובחנות שלי.
כשזה בתוך כל המירוץ, אני יוצרת את המוצרים, אורזת מהר ועושה הכל שהחבילות תצאנה בזמן כדי לא לאכזב אחד אחד, בארץ וגם בצד השני של העולם.
ואז עוברים כמה שבועות ואני שוכחת מההזמנות הישנות , ועובדת על החדשות, עד שמגיע פידבק כזה שמזכיר לי אותן ועושה לי נעים בלב.
זה באמת משמח בכל תקופה ולא רק בתקופות העייפות, אז תודה ללקוחות שלי שיודעים לפרגן בגדול.
ותודה גם לאלה שיודעים להגיד אם משהו פחות טוב, כי גם מזה אני לומדת ומתחדשת כל הזמן.
באיחור של כמה ימים, שתהיה שנה אזרחית לבנה, צמרירית , נעימה ומחממת לכולנו !
Thanks so much Jane for the lovely feedback , You realy made my day!!!
https://www.etsy.com/il-en/shop/Shellyka?ref=condensed_trust_header_title_reviews