30/11/2018
כבר שבועיים שקבוצות הוואטספ של הטיולים המקסימים שלנו עירניות יותר מהרגיל ופעילות מעל לממוצע.
נר שני או נר שישי?
במודיעין או בכרמיאל?
עם לביבות או מספיק רק סופגניות?
חייבים ארוחה כי אין מפגש בלי הסלט של הירוקים....
ואנחנו מלאים באושר ובשמחה, מתמוגגים כמו הורים טובים, מדושני עונג וחושבים לעצמנו עם חיוך מרוצה: איזה כיף להם.
כמה אנחנו מתפעלים מהטבעיות שבה מפגשי הקבוצות הופכים לחלק מהפנאי ומשגרת היום-יום של המשפחות שהתחברו בטיולים שלנו.
והנה לקראת החג הקבוצות גועשות ומלאות בתיאומים. כמה משמח אותנו שמפגשי חג החנוכה כבר הפכו להיות מסורת בקרב קבוצות רבות כל כך.
הנס והפלא של משפחות שהכירו לראשונה בטיול ממנו חזרו עם חברים לחיים מתרחש בכל פעם מחדש.
כמה מתאים לחג הניסים והנפלאות.
ואנחנו? אנחנו ממשיכים להיות בקשר אתכם, מטיילים יקרים ובמקביל כבר מתכננים את הטיולים, הקבוצות והחברויות הבאות לקראת השנה המתקרבת.
(רובם, אגב, כבר מעודכנים באתר שלנו : https://www.nohagim.co.il )
אז תהנו לכם ותתרפקו על הזכרונות תוך יצירת זכרונות משותפים חדשים וטפחו את המסורת היפה הזו, את הפלא שהתרחש בעקבות הטיול שלנו.
באהבה ובחיוך מואר,
רונית ורונן.