16/10/2016
חג שמח חברים יקרים. עונת הטיולים הנוכחית מסתיימת לה לאיטה . הקור , הגשם ואפילו שלג מתחילים להופיע בכל רחבי רומניה . יכולה לסכם ולומר שהיתה זו עונה מבורכת ופוריה . נוסעים רבים טיילו אתי במחוזותיה היפים , הקרובים והרחוקים של רומניה . ראינו , שמענו , וטעמנו את רומניה מכוונים רבים ושונים . מימשתי חלום מקצועי עתיק יומין והוצאתי טיול קולינרי . ומכיוון שדברים טובים מביאים איתם חשק וטעם לעוד , לקראת עונת הטיולים הבאה יהיה טיול קולינרי נוסף (רק אחד????) וכמו כן , בימים אלה מתארגנת קבוצה חדשה של חובבי צילום . בעונת הטיולים הבאה תצא קבוצה של אוהבי טבע ונופים "לכבש" את רומניה דרך עין המצלמה . הן המקצועית והן החובבנית לחלוטין . לפרטים - ניתן לפנות אלי והן ליוסי וונש , המכונה כאן "יוסי צילום" .
חגים שמחים ויפים לכולם