02/02/2022
Nak cut gula tapi nak rasa manis. Siapa yang ada masalah ni?
Mujurlah ada Xeero. Sedap, 1 titis pun dah cukup manis.
📌 5 SEBAB KENAPA KORANG KENA PILIH PEMANIS XEERO
#1 Daun stevia asli - Eskayvie gunakan daun stevia asli yang mempunyai kepekatan yang tinggi, high quality tak rasa kelat dan pahit mcm stevia biasa.
#2 Diadun dengan Vitamin B7 dan mineral kromium pikolinat - merupakan satu-satunya pemanis yang mempunyai vitamin dan mineral yang sangat bagus untuk kawalan gula darah dan berat badan.
#3 HALAL - Dibuat menggunakan bahan-bahan yang HALAL & melalui proses pensijilan HALAL yang ketat dari pihak berkuasa.
#4 Bebas gula dan kalori - 100% tanpa gula dan kalori. Sangat sesuai bagi mereka yang berdiet dan nak turun berat badan.
#5 Sesuai seisi keluarga - Selalu runsing tengok anak-anak minum benda manis? Haa Xeero lah penggantinya. Sihat yang lebih selamat.
Tunggu apa lagi. Jom dapatkan 1 Xeero untuk 1 rumah anda 🤣
www.wasap.my/601123607501/Xeero