הודיה מטיילת

הודיה מטיילת יעוץ וליווי למטיילים- לטייל לבד ובכיף.
- תכנון טיול
-התמודדות עם פחדים ואתגרים
- להנות מהלבד

באחד הימים במלטה נסעתי לחוף באי גוזו. בשלב מסוים רציתי להגיע לטיילת, אז החלטתי לנסות את מזלי ולתפוס טרמפ.המזל אכן שיחק ל...
06/18/2026

באחד הימים במלטה נסעתי לחוף באי גוזו. בשלב מסוים רציתי להגיע לטיילת, אז החלטתי לנסות את מזלי ולתפוס טרמפ.
המזל אכן שיחק לי, והזוג הראשון ששאלתי הסכים לקחת אותי.
כבר בדקות הראשונות עלתה השאלה המתבקשת:
"מאיפה את?"
"ישראל", עניתי.
הבחורה חייכה, אמרה "איראן", ולפני שהספקתי להגיב כבר מצאתי את עצמי בחיבוק גדול. החיבור היה מיידי.
רגע קטן שהזכיר לי כמה קל להתחבר כשפוגשים אנשים בלי כל הרעש שמסביב.
המשכנו בנסיעה, ו5 דקות לפני שהגענו ליעד נקלענו לתאונת דרכים. לרגע חלפה לי בראש המחשבה שאולי הבאתי עליהם מזל רע... אבל אולה היה רגוע לחלוטין. בזמן שאני והבחורה היינו בהלם, הוא אפילו חייך. וואלה, כולנו צריכים ללמוד ממנו משהו. מה שהיה אמור להיות טרמפ קצר של 15 דקות, הפך לעיכוב של כמעט שעה בצד הדרך.
ואז הגיע הטוויסט הבא.
אולה הרגיש לא נעים שהוא מעכב אותי. כן, הוא! אתם קולטים? 😅
אז הוא התקשר לחבר שגר באזור וביקש ממנו לבוא לאסוף אותי ולקחת אותי לטיילת.
כשהחבר הגיע, הוא הציע לארח לי חברה להמשך הערב.
(שאני אגיד לא? 🤷🏻‍♀️)
וכך יצא שביליתי את שאר הערב עם אדם שפגשתי לפני רגע. הוא הראה לי פינות ומקומות שבחיים לא הייתי מגיעה אליהם לבד, ופתאום תאונת דרכים שהייתה יכולה להרוס את היום הפכה לאחת החוויות הכי מיוחדות בטיול.
לפעמים כל מה שצריך זה להגיד "כן" לטרמפ אחד.

איזה כיף להכיר אנשים בדרכים הכי לא צפויות.
סקרנית לגלות מה מחכה לי ביעד הבא 🤔✨

11 ימים באנדלוסיה 🇪🇸✨ארכיטקטורה מדהימה, היסטוריה מרתקת, והמון אנשים טובים בדרך.את מרסל הכרתי במקרה בקזבלנקה שבמרוקו. ביל...
06/14/2026

11 ימים באנדלוסיה 🇪🇸✨
ארכיטקטורה מדהימה, היסטוריה מרתקת, והמון אנשים טובים בדרך.
את מרסל הכרתי במקרה בקזבלנקה שבמרוקו. בילינו פחות מיום עבודה יחד, אבל החיבור היה מיידי. כשסיפרתי לו שאני מתכננת להגיע לספרד, הוא הציע להצטרף אליי לכמה ימים בגרנדה — ואני כל כך שמחה שהוא עשה את זה!
מעבר לאנרגיות הטובות, הצחוקים והתחושה שאנחנו מכירים כבר שנים, הוא העשיר את הטיול בידע, סיפורים וזוויות מעניינות על המקומות שראינו. ובואו נגיד את האמת — לא הזיק שיש איתי גם “צלם מקצועי” 😉📸
זה מדהים איך אנשים שפוגשים בדרך יכולים להפוך טיול טוב לחוויה בלתי נשכחת 😊

Gracias Marcel ❤️ ¡Espero que nos volvamos a ver pronto!

✨️ הזמנתי 3 לילות. בסוף נשארתי 9.הכול התחיל במקרה. ביום שבו נפגשתי עם מרסל בקזבלנקה, בדיוק כשהגעתי לנקודת המפגש נגמר לי ...
05/31/2026

✨️ הזמנתי 3 לילות. בסוף נשארתי 9.

הכול התחיל במקרה. ביום שבו נפגשתי עם מרסל בקזבלנקה, בדיוק כשהגעתי לנקודת המפגש נגמר לי האינטרנט. ניגשתי לבחור הראשון שראיתי כדי לבקש עזרה.
דיברנו בערך 10 דקות, החלפנו אינסטגרם והמשכתי בדרכי.
כמה ימים אחר כך הגעתי לפאס ברכבת, לקראת אחת בלילה. כשפתחתי את הטלפון ראיתי הודעות ושיחות ממנו. ואז הודעה אחת שהפתיעה אותי:

"כשתצאי מהתחנה, תראי אותי. אני מחכה לך בחוץ."

מהדי חיכה.

ובמשך השבוע הוא הראה לי את פאס האמיתית – המקומות, הסיפורים והאנשים שלא מופיעים במדריכי הטיולים.

לפעמים כל מה שצריך זה מפגש אקראי של 10 דקות כדי להפוך עיר זרה למקום שמרגיש כמו בית. ☺️ ❤️

אתמול לקראת חצות, בהחלטה של הרגע האחרון, הלכתי לעשן נרגילה. המארח פנה אליי בצרפתית אז אמרתי לו שאני לא דוברת את השפה, אב...
05/26/2026

אתמול לקראת חצות, בהחלטה של הרגע האחרון, הלכתי לעשן נרגילה. המארח פנה אליי בצרפתית אז אמרתי לו שאני לא דוברת את השפה, אבל מדברת ספרדית בקטנה. לפתע ניגש אליי בחור בהתלהבות כששמע אותי מדברת ספרדית ושאל: "את מדברת ספרדית? את מספרד?"...מעט, אמרתי לו.
מפה לשם, ישבנו ודיברנו 3 שעות בספרדית.
שמחתי להתאמן ולהבין שהשתפרתי. היום בילינו יחד במשך כמה שעות וממש נהניתי לדבר איתו ולהיכנס לשיחות עומק 🙂
ואלו הם הרגעים שעושים לי את הטיול 😍
#חוויות #ספונטניות #חברים #טיולים

ניקרגואה דברים שכדאי לדעת!👈ברוב המקומות מקבלים /המחירים מוצגים ב$ אמריקאי. 👈 "המדינה הכי זולה במרכז אמריקה" - שקר! לא כז...
02/24/2026

ניקרגואה דברים שכדאי לדעת!

👈ברוב המקומות מקבלים /המחירים מוצגים ב$ אמריקאי.
👈 "המדינה הכי זולה במרכז אמריקה" - שקר! לא כזו זולה. אלא אם כן אתם מתכלבים.
👈תשלום באשראי בתוספת 3% עמלה.
יש מקומות שגובים גם 4.5%
👈מים חמים במקלחת זה דבר נדיר.
👈 בחלק מהמסעדות המחירים שמוצגים הם לפני מע"מ. (15%)
👈 אל תצפו למסיבות מטורפות בניקרגואה. חיי הלילה רגועים יחסית.
👈ניקרגואה מדינה בטוחה למטייל סולו.
יחד עם זאת, הגברים המקומיים זורקים הערות מיניות ומטרידים. אבל לא עושים כלום. זה מצב לא נעים, אך לא מפחיד.
👈 מומלץ לטייל במדינה עם חברים. גם מבחינה חברתית וגם מבחינת תקציב.
👈 ברוב המקומות, כדי לטייל ולהגיע לאתרים בעיר ומחוצה לה, יש צורך באופנוע. (או במונית שתעלה לכם המון - בעיקר אם אתם מטיילי סולו)
👈 בהמשך לסעיף הקודם, רוב הכבישים במדינה הם כבישי כורכר עם עליות רבות. ראיתי המון חבר'ה פצועים, חבולים וחבושים. אז תיזהרו כשאתם על האופנוע.

וכמו תמיד, כתבתי את המדריך למטייל בניקרגואה. המעוניינים יכולים לפנות אליי בפרטי.

יום נפלא וחופשה מהנה ❤️

איך כמעט טיילתי בסקויה פארק (אבל לא באמת)אני: אתם נוסעים לסאקויה פארק?  דודה שלי: כן  אני: יופי! חכו לי, אני באה. משנה י...
11/02/2025

איך כמעט טיילתי בסקויה פארק (אבל לא באמת)

אני: אתם נוסעים לסאקויה פארק?
דודה שלי: כן
אני: יופי! חכו לי, אני באה. משנה יעד נחיתה ✈️
דודה: סגור. מחכים לך ❤️

נוחתת בלוס אנג'לס עם חיוך של "הגשמת חלום".
הדודה שלי בפנים, המתבגרים בפנים, ואני כבר מדמיינת את עצמי מחבקת עצים בגובה של בניין.

המתבגרים: ניסע מחר, סבבה?
אני: אין בעיה.
למחרת, המתבגרים: עדיף מחר. סבבה?
× שלוש פעמים "מחר".
אני כבר מתחילה לחשוד שהעצים יישארו בגובהם ואני לא אראה אותם מקרוב.

מגיע יום המחר,
דודה שלי: עזבי, אני מוותרת. סעי איתם.
אני אטייל שם בביקור הבא.
אני: 🙄

המתבגרים: אם היא לא באה, אז ניסע עוד כמה ימים. סבבה?
אני: אבל ניסע. ונטייל. ובלי שטויות.
המתבגרים: בטח בטח.

***
היום המיוחל מגיע!
14:00 – יוצאים מהבית.
אבל רגע, קודם... טעינה לטסלה. כי איך נתחיל טיול בלי 40 דקות ליד עמוד חשמל? 😏

מגיעים לסקויה ב־20:00.
פותחים אוהלים, מדורה, נשנושים.
קמים מאוחר. מוכנים רק אחרי 13:00.
אני מתרגשת.
סוף סוף!
המתבגרים: רגע, צריך להטעין את הטסלה.

עמדת טעינה? שעה נסיעה.
המתבגרים: טוב, אין טעם לחזור. נמשיך ליוסמיטי.
אני: אבל סקויה...
המתבגרים: יוסמיטי זה גם טבע.
אני (בלב): לפחות זה.

*

מגיעים ליוסמיטי בחשיכה. מדליקים מדורה.
22:00 — קר.
המתבגר הקטן: בואו ניקח דירה.
מוצא אחת במרחק של שעה וחצי נסיעה.
אני (בלב): אם ניסע לשם, מחר לא נטייל.
אני (בקול): אם נוסעים, מחר חוזרים לטייל בפארק. מבטיח?
הוא: מבטיח.

מגיעים לדירה בחצות.
צ'ק אאוט ב־10:00.
אני נרדמת ב־2:00, מתעוררת ב־13:00 והשאר אחריי. מתפנים ב־15:00.

המתבגר הקטן: שומעת, יוסימיטי זה שעה וחצי נסיעה רק לכניסה של הפארק.
משם עוד 5 שעות הביתה.
בואי נטייל פה באזור. מסלול עם אגם או משהו...

אני: לא.
לא נסעתי שלושה ימים בשביל לראות עמדות טעינה.
זה כמו להגיע לפריז ולא לראות את האייפל.
זה כמו להגיע לניו יורק ולא לראות את פסל החירות.
זה כמו משה רבנו... טוב, הבנתם.

אבל לא משנה מה אמרתי — זה לא עזר.
חזרנו הביתה בלי מסלול, בלי טבע, אבל עם עוד טעינה לטסלה.

*

מה למדתי?
👶 מתבגרים הם חמודים, אבל לא צפויים.
⚡ טסלה זה רכב אוברייטד.
🚗 טעינה כל שלוש שעות זה לא חוויה, זה משימה.
📍 למצוא עמדת טעינה – כמו למצוא חניה בתל אביב.
💸 וכל טעינה? לא בדיוק ידידותית לכיס.
⛽ אני מעדיפה לתדלק — זה אולי עולה יותר, אבל לפחות אני יודעת איפה התחנה הבאה.

אבל חוץ מזה?
היה טיול מהנה. באמת.
כי בסוף, זה לא רק היעד — זה גם הדרך.
(גם אם היא כוללת הרבה טעינות 😉)

קורפו בסוף עונה-זמן מעולה להגיע.מזג אוויר מושלם,פחות צפוף ורועשומחירים מוזלים.כמו תמיד,כתבתי מדריך למטייל בעלות סימלית,ה...
09/22/2025

קורפו בסוף עונה-
זמן מעולה להגיע.

מזג אוויר מושלם,
פחות צפוף ורועש
ומחירים מוזלים.

כמו תמיד,
כתבתי מדריך למטייל בעלות סימלית,
המעוניינים יכולים לשלוח הודעה בפרטי.

חופשה מהנה ❤️

🏝️ Seychelles #לא מה שחשבתם!📍זה יעד לירח דבש-לא רק. זהו יעד גם למטיילי סולו, חברות ומשפחות.כולם יכולים להינות במדינה המה...
09/05/2025

🏝️ Seychelles #

לא מה שחשבתם!

📍זה יעד לירח דבש-
לא רק. זהו יעד גם למטיילי סולו, חברות ומשפחות.
כולם יכולים להינות במדינה המהממת.
תלוי כמובן מה אתם מחפשים 😉

📍זהו יעד יקר-
לא בהכרח. מה שיקר במדינה ומקפיץ את עלויות הטיול זה הריזורטים.
אם תיקחו דירות, זה יוזיל לכם משמעותית את הטיול. שאר הדברים כמו תחב"צ, אוכל, אינטרנט וטיולים - מחירים ממוצעים כמו בישראל ואירופה.

📍אין חיי לילה- נכון, בסיישל אין מסיבות וקרחנות. חיי הלילה בסיישל מתחילים מוקדם ונגמרים מוקדם. וזה מסתכם בישיבה על הבר וכמה חבר'ה שקמים לרקוד.

אז מה יש בסיישל?
רוגע, שלווה ומקומיים מקסימים וחברותיים.
בכל מקום אליו תלכו ידבר אתכם מקומי, יתחיל שיחה, יתעניין ויעזור אם צריך.
(ויש עוד כל כך הרבה, אבל אשאיר לכם לגלות זאת. ובינתיים, קצת מידע למתכננים חופשה באי הקסום 😍)

כל אי הקסם שלו!

#מאהה- מבין שלושת האיים הכי גדול ולכן יש יותר מה לראות ו"חיי הלילה" שם יותר חזקים יחסית. יותר הופעות חיות וריקודים. מומלץ לישון בביאו ואלון, בעיקר אם אין לכם כוונה לשכור רכב.
המקומיים שם חברותיים אבל יחסית מושפעים מהמערב וניתן לראות זאת בהתנהגות ובישירות שלהם.

#פראסלין- בעיניי באי זה לא משנה היכן תבחרו לישון, אם תרצו לטייל באי תצטרכו לשכור רכב או להשתמש בתחבורה הציבורית שמגיעה כל שעה (וקחו בחשבון שאין זמנים מדויקים) והאוטובוס עושה סיבוב ארוך של האי.
המקומיים כאן חברותיים כמובן ויותר אותנטיים ומסורתיים ביחס למאהה.

#לה דיג האי הכי קטן מבין השלושה ואפשר להתנייד באופניים או ברגל. המקומיים כאן סופר חברותיים, אותנטיים ומסורתיים והאווירה באי של צ'יל. הכל רגוע (לי אישית הזכיר סטייל ג'מייקה /סיני) וזה האי שהכי אהבתי מבין כולם.
אבל זה גם האי הכי יקר (יחסית) מבין ה3.

*למעוניינים, כתבתי מדריך למטייל בעלות סימלית. יכולים להגיב כאן או לשלוח הודעה בפרטי.

שבת שלום וחופשה מהנה ❤️

 🦇בוקר. יום חדש. אני ואחותי מתכננות לעשות מסלול הליכה קליל ויפה שמוביל לחוף הים. אנחנו קובעות לצאת בשעה 10:00 אבל מתעורר...
08/22/2025

🦇

בוקר. יום חדש.
אני ואחותי מתכננות לעשות מסלול הליכה קליל ויפה שמוביל לחוף הים.
אנחנו קובעות לצאת בשעה 10:00 אבל מתעוררות מאוחר ומבינות שזה לא יקרה.
"אז נצא ב12:00", אני אומרת. " יש לנו שעה הליכה עד למסלול, היום קצר ומחשיך כאן מוקדם ואני רוצה שנהנה מחוף הים".

יצאנו מהבית בשעה 15:30 🤦

מתחילות ביחד ומהר מאוד לבד.
כל אחת בקצב שלה.
כעבור חצי שעה הליכה, אני לא רואה אותה באופק וממתינה לה.
ממתינה וממתינה.
ממתינה וממתינה.
אחרי 15 דקות המתנה, אני מתרשמת שהיא וויתרה וחזרה בחזרה.
אני רואה מספר ילדים משחקים ושני פועלים בצידי הדרך ומבקשת מהם שבמידה ואחותי עוברת כאן (הייתי מלאה בספק ובתקווה בו זמנית) שיאמרו לה שתמשיך ישר עם הכביש.
ב16:30 אני מגיעה לפסגה ובחור מבוגר שיושב במרפסת ביתו, צועק ושואל אם אני מתכוונת להמשיך לחוף. אני מהנהנת שכן והוא ממשיך לצעוק ואומר שזה רחוק.
אני מסמנת שלא אכפת ומתחילה את המסלול. מסלול קליל ויפה ובסיומו אני מגיעה לחוף הים מזיעה ומאושרת אני נכנסת למים. אני יודעת שאין לי מספיק זמן בחוף כי צריכה לחזור הכל בחזרה כי לא רוצה לעשות זאת בחושך. אני גם יודעת שיש סירה שלוקחת בחזרה לחוף שבמרכז העיר, אבל לא יודעת אם אחרי 17:00 זה עוד רלוונטי.
15 דקות בחוף הים ומגיע בחור על סירה שצועק - ספק שואל ספק קובע עובדה-
את מישראל?! (אני היחידה שם ומופתעת מעצם הפנייה) וממשיך ואומר אחותך מחפשת אותך. היא פנתה אל המשטרה.
אני: 🙄🤔🤨😵😵‍💫
טוב, הוא כבר כאן, עוד מעט מחשיך ואחותי מחפשת אותי.. מבקשת שיאסוף את החבר'ה שקבע איתם ואז אותי 😊
סקרנית להבין מה הסיפור, אני מגיעה אל הדירה ורואה את אחותי יושבת במרפסת מול הבריכה.
"שמעתי שחיפשת אותי. שפנית אל המשטרה.." דברי אליי.
וזה הצד שלה-
המשכתי אחרייך והגעתי לפסגה בשעה 17:00. ישב שם גבר מוזר עם עטלף שפנה אליי ואמר לאן את ממשיכה?! זה מסוכן. אמרתי לו שאני ממשיכה במסלול, שאחותי התקדמה לפניי והוא אמר שלא עברה כאן אף אחת (בדיעבד הבנו שזה אותו בחור שצעק לי שהחוף רחוק) הוא לא ראה אף אחת. אז חזרתי בחזרה והלכתי למסלול השני. שם אישה מקומית אמרה שאין מצב שהמשכת מפה ואם את עושה את המסלול, אז זה רק ימינה.
חזרתי למסלול הימני ושוב איש העטלף דיבר איתי ואז הגיע בחור על אופנוע שאמר שמסוכן ללכת כאן בשעות האלו. הוא דיבר עם איש העטלף והציע לעזור לי לחפש אותך על האופנוע. הסכמתי. התחלנו לטייל בהרים, להינות מהנוף והיה ממש כיף. הוא עצר בנקודת תצפית מהממת ופגשנו שם משפחה מקומית מדהימה, התיישבנו ודיברנו איתם. תיארתי לעצמי שאת במסלול (אז לא באמת חיפשתי אותך 😊) . לא דאגתי לך, אבל המקומיים דאגו יותר. ואפילו המשפחה הצטרפה לחיפושים. הבחור על האופנוע אמר לי אני לא רואה כאן אף אחד, (תכלס, גם אני לא ראיתי) היא בטח כבר הגיעה לחוף. אבל אל תדאגי, הדרך היחידה לחזור זה דרך מונית הסירה. ואז המשפחה הציעה להחזיר אותי למקום הלינה והסכמתי. כשחזרנו, עצרנו אצל איש הבאטמן והיה שם נער שעובד בסירות, הם דיברנו ביניהם והחליטו ליצור קשר עם החבר'ה שעובדים ב Boat taxi ועם המשטרה במידה ולא ימצאו אותך.
תקשיבי, איזה חוויה, איזה נוף. נהניתי ממש. בכל אופן, איש העטלף הביא לי את כרטיס הביקור שלו ואמר לי לעדכן אותו שהכל בסדר ומצאתי אותך...

אני: לא יודעת מי זה איש העטלף, לאן הלכת ובמי נתקלת, אבל אני הלכתי במסלול. העיקר שנהנית, שהמאמץ לא היה לשווא והתרשמת מהנוף המשגע,
זה הכי חשוב.
סוף טוב, הכל טוב 😊

*קלטו איך ה🦇 התרגש אחרי שהריח אותנו..

#באטמן

מאז פנמה נעלמתי. לא שיתפתי. ולא כי לא טיילתי, פשוט הייתי צריכה את השקט שלי. להתנתק (קצת) מהמדיה החברתית.אבל את הטיול הזה...
08/17/2025

מאז פנמה נעלמתי.
לא שיתפתי.
ולא כי לא טיילתי,
פשוט הייתי צריכה את השקט שלי.
להתנתק (קצת) מהמדיה החברתית.

אבל את הטיול הזה,
החופשה הזו,
אני רוצה לתעד ולשתף (אשתדל בזמן אמת) בסטורי.
אבל מבטיחה לסכם ולחפור כאן 😉

זה הולך להיות מעניין, מאתגר (בעיקר בשבילי) ומצחיק זה בטוח.
כי הפעם אני לא טסה לבד.
הפעם אני טסה עם אחותי. הגדולה.
ואני כולי ציפייה לראות את התגובות שלה לדברים חדשים אליהם תיחשף.
דברים שבשבילי הפכו ללגיטימיים מזמן.

אני מקווה לתפוס את הדברים בזמן אמת,
אבל בטוחה שהמון רגעים שווים יתפספסו כי אני לא צמודה למצלמה.

ובכל זאת,

אם אתם סקרנים (כמוני)
מוזמנים לעקוב אחריי באינסטוש

וזה הזמן לנחש לאן אנחנו טסות ✈️

מי ששיתפתי, לא לגלות 😉

Address

Los Angeles, CA

Opening Hours

Monday 11am - 8pm
Tuesday 11am - 8pm
Wednesday 11am - 8pm
Thursday 11am - 8pm
Sunday 11am - 8pm

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when הודיה מטיילת posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to הודיה מטיילת:

Share