08/22/2025
🦇
בוקר. יום חדש.
אני ואחותי מתכננות לעשות מסלול הליכה קליל ויפה שמוביל לחוף הים.
אנחנו קובעות לצאת בשעה 10:00 אבל מתעוררות מאוחר ומבינות שזה לא יקרה.
"אז נצא ב12:00", אני אומרת. " יש לנו שעה הליכה עד למסלול, היום קצר ומחשיך כאן מוקדם ואני רוצה שנהנה מחוף הים".
יצאנו מהבית בשעה 15:30 🤦
מתחילות ביחד ומהר מאוד לבד.
כל אחת בקצב שלה.
כעבור חצי שעה הליכה, אני לא רואה אותה באופק וממתינה לה.
ממתינה וממתינה.
ממתינה וממתינה.
אחרי 15 דקות המתנה, אני מתרשמת שהיא וויתרה וחזרה בחזרה.
אני רואה מספר ילדים משחקים ושני פועלים בצידי הדרך ומבקשת מהם שבמידה ואחותי עוברת כאן (הייתי מלאה בספק ובתקווה בו זמנית) שיאמרו לה שתמשיך ישר עם הכביש.
ב16:30 אני מגיעה לפסגה ובחור מבוגר שיושב במרפסת ביתו, צועק ושואל אם אני מתכוונת להמשיך לחוף. אני מהנהנת שכן והוא ממשיך לצעוק ואומר שזה רחוק.
אני מסמנת שלא אכפת ומתחילה את המסלול. מסלול קליל ויפה ובסיומו אני מגיעה לחוף הים מזיעה ומאושרת אני נכנסת למים. אני יודעת שאין לי מספיק זמן בחוף כי צריכה לחזור הכל בחזרה כי לא רוצה לעשות זאת בחושך. אני גם יודעת שיש סירה שלוקחת בחזרה לחוף שבמרכז העיר, אבל לא יודעת אם אחרי 17:00 זה עוד רלוונטי.
15 דקות בחוף הים ומגיע בחור על סירה שצועק - ספק שואל ספק קובע עובדה-
את מישראל?! (אני היחידה שם ומופתעת מעצם הפנייה) וממשיך ואומר אחותך מחפשת אותך. היא פנתה אל המשטרה.
אני: 🙄🤔🤨😵😵💫
טוב, הוא כבר כאן, עוד מעט מחשיך ואחותי מחפשת אותי.. מבקשת שיאסוף את החבר'ה שקבע איתם ואז אותי 😊
סקרנית להבין מה הסיפור, אני מגיעה אל הדירה ורואה את אחותי יושבת במרפסת מול הבריכה.
"שמעתי שחיפשת אותי. שפנית אל המשטרה.." דברי אליי.
וזה הצד שלה-
המשכתי אחרייך והגעתי לפסגה בשעה 17:00. ישב שם גבר מוזר עם עטלף שפנה אליי ואמר לאן את ממשיכה?! זה מסוכן. אמרתי לו שאני ממשיכה במסלול, שאחותי התקדמה לפניי והוא אמר שלא עברה כאן אף אחת (בדיעבד הבנו שזה אותו בחור שצעק לי שהחוף רחוק) הוא לא ראה אף אחת. אז חזרתי בחזרה והלכתי למסלול השני. שם אישה מקומית אמרה שאין מצב שהמשכת מפה ואם את עושה את המסלול, אז זה רק ימינה.
חזרתי למסלול הימני ושוב איש העטלף דיבר איתי ואז הגיע בחור על אופנוע שאמר שמסוכן ללכת כאן בשעות האלו. הוא דיבר עם איש העטלף והציע לעזור לי לחפש אותך על האופנוע. הסכמתי. התחלנו לטייל בהרים, להינות מהנוף והיה ממש כיף. הוא עצר בנקודת תצפית מהממת ופגשנו שם משפחה מקומית מדהימה, התיישבנו ודיברנו איתם. תיארתי לעצמי שאת במסלול (אז לא באמת חיפשתי אותך 😊) . לא דאגתי לך, אבל המקומיים דאגו יותר. ואפילו המשפחה הצטרפה לחיפושים. הבחור על האופנוע אמר לי אני לא רואה כאן אף אחד, (תכלס, גם אני לא ראיתי) היא בטח כבר הגיעה לחוף. אבל אל תדאגי, הדרך היחידה לחזור זה דרך מונית הסירה. ואז המשפחה הציעה להחזיר אותי למקום הלינה והסכמתי. כשחזרנו, עצרנו אצל איש הבאטמן והיה שם נער שעובד בסירות, הם דיברנו ביניהם והחליטו ליצור קשר עם החבר'ה שעובדים ב Boat taxi ועם המשטרה במידה ולא ימצאו אותך.
תקשיבי, איזה חוויה, איזה נוף. נהניתי ממש. בכל אופן, איש העטלף הביא לי את כרטיס הביקור שלו ואמר לי לעדכן אותו שהכל בסדר ומצאתי אותך...
אני: לא יודעת מי זה איש העטלף, לאן הלכת ובמי נתקלת, אבל אני הלכתי במסלול. העיקר שנהנית, שהמאמץ לא היה לשווא והתרשמת מהנוף המשגע,
זה הכי חשוב.
סוף טוב, הכל טוב 😊
*קלטו איך ה🦇 התרגש אחרי שהריח אותנו..
#באטמן