14/06/2026
Πολλά είχαμε να κάνουμε στο τριήμερο μας.Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν πλήξαμε.Με την πολύ πετυχημένη εκδήλωση παραδοσιακών γεύσεων απο Ελλάδα και Κύπρο.Σας ευχαριστούμε Μιχάλη & Νίκη για την προσκληση.Του χρόνου με υγεία.
Με βόλτες στο χωριό και κολύμπι στην υπέροχη θάλασσα.Καλό φαγητό στο ξενοδοχείο μας. .Χριστόδουλε μου τα φαγητά και τα γλυκά σου ήταν όλα υπέροχα.
Σας ευχαριστούμε.
Το απογευμα με την τόμπολα μας και τους τρείς τυχερούς.Τα γεννέθλια της φίλης Χριστίνας με την τούρτα έκπληξη.Ήπιαμε τα κοκτέιλ μας στο μπαράκι κληματαριά δίπλα απο τη θάλασσα.Το δείπνο μας ακολούθησε Dj μια ευγενής χορηγία των λεωφορείων Καρατζιά για να χορέψουμε και να διασκεδάσουμε.
Με τά το πρόγευμα με λύπη αναχωρήσαμε
Προσκυνήσαμε στο Αγιο Ραφαήλ στον Παχύαμμο.Ακολούθησε γεύμα στο εστιατόριο Ακρόπολις με το ολόφρεσκο μπουφέ του.Ευχαριστογμε όλους για την παρέα.Μέχρι την επόμενη φορά.