10/03/2026
السلام عليكم
انا محتاجه راي بنات وامهات كتير. وارجوكم فيدوني
انا أم ومعايا طفلين ولسه صغرين سنتين والطفل التاني سنه
وفي بنا مشاكل كبيره دخل فيا عرض وشرف وانا استحملت من ساعه مااتجوزت كتير اختصارا
انا عايزه أطلق وقلبي واجعني ع الاولاد اوووي كلو بيقلي حرام نفسك لانن سني صغير بس انا ام واحساس صعب اووي اووي اني ابعد عنهم ومستحيل يخليني اشوفهم تاني
ولما اطلق العيال هيكونو معاه وهيخدهم من غير القانون وبيه هياخدهم
هل افضل واستحمل مع ان الامور صعبه جدا بين انو عايز يمضيني وصلات وحجات عشان لما اخد ورثتي يقدر ياخد حقي وحجات كتير كتيير ولا امشي وابدا حياتي من اول تاني
بس سؤالي لاي ام اكبرمني او حد مر بتجربه زي دي
هل هقدر ابعد عن الاطفال وهستحمل دة مع الوقت وتغير الحياه ولا مستحيل اتخطا دة ارجوكم فيدوني
لان قلبي بيتقطع كل يوم مش عارفه اوصل لقرار
وبين اربيهم عشان ميلومنيش وبين حياتي عشان مندمش
مع العلم انو اهلو مش بيحبوني يعني عيالي هيكبرو وسطهم وياعالم هيسمعوهم اي عني
وشكرا للي هتفدني بجد