اوعى فى يوم بالعافيه تعيشها

اوعى فى يوم بالعافيه تعيشها Everything is Oky ^_^

15/01/2019

حبي لكي كالثورة لا يمكن اخمادها ، انما يمكن اشعاالها ;-)

15/01/2019

ياليتني كنت احببت نفsآ لم تكن موجودة في الاsاs ، لكي اتجنب عيون النااs الحsاااد

15/01/2019

تأتي الsحب بما لاتشتهي الانفs ، بينما تأتي الامطار لتصم الدعوات التي كانت تشتهيها الانفs من الsحب ;-)

02/01/2019

الي موجود معانا ياريت يعمل لايك

29/12/2018

صبااح الخير

اجتمااع المشاعر و الروح تلمس جسدي بمجردقربك مني ^_^ 😍😘
29/12/2018

اجتمااع المشاعر و الروح تلمس جسدي بمجرد
قربك مني ^_^ 😍😘

29/12/2018

مش لازم الرزق يبقي فلوس ممكن يبقا حد حنين بالدنيا كلها 🥰😍

28/12/2018

Happy New Year
I Hope This Year Will Be Good For All

عندماّ اّموت !اّبلغواّ سلاّمي اّلى ذلك اّلقريبّ الّبعيدّاّظنهّ يعرفّ نفسه جيداّاخبروه اني بكيت كثيراوتاّلمت منه كثيراّوا...
21/06/2013

عندماّ اّموت !

اّبلغواّ سلاّمي اّلى ذلك اّلقريبّ الّبعيدّ
اّظنهّ يعرفّ نفسه جيداّ
اخبروه اني بكيت كثيرا
وتاّلمت منه كثيراّ
واّحببته كثيراّ
اّعطوه قطعه كبيره من قلبي يعلقها ّ
باّطار مذهب في غرفته
واّيضا قبلو راّسه واّخبروه انني لم اعد هنا

11/01/2013

تقول لـ حد أنا مش هقدر اعيش من غيرك

و يبعد عنك ..

اعرف انك هتعيش ،

هتعيش عشان تتضحك على غبائك

هتعيش عشان محدش هيموت عشان حد

هتعيش عشان لازم تعيش لأن الدنيا مش يتقف على حد

هتعيش .. متقلقش

بس بعد كده متديش لـ حد أكبر من قيمت

23/12/2012

في بــنـــات بـيـشـوفـــوا الـعــربـيــــات إنـهـــا مـــرايــــات كبـيـره مـتـحـركـــه :D

23/12/2012

ﺩﺍﺧﻠﻴﻦ ﻓﻲ 2013 ﻭ ﻟﺴﺎ ﺍﻟﻤﺼﺮﻳﻴﻦ ﻟﻤﺎ
ﻳﻤﺸﻮ ﻋﻠﻰ ﻛﻮﺑﺮﻱ ﻳﻘﻮﻟﻮ "ﺗﺨﻴﻞ ﻟﻮ
ﺍﻟﻜﻮﺑﺮﻱ ﻳﻮﻗﻊ ﺑﻴﻨﺎ" ﻭ ﻟﻤﺎ ﻳﻤﺸﻮ ﺗﺤﺖ ﻧﻔﻖ
ﻳﻘﻮﻟﻮ "ﺗﺨﻴﻞ ﻟﻮ ﺍﻟﻨﻔﻖ ﻳﻘﻊ ﻋﻠﻴﻨﺎ."

ﺍﻟﻤﺼﺮﻯ ﻃﻮﻝ ﻋﻤﺮﻩ ﺑﻴﻤﻮﺕ ﻓـ
ﺍﻷﻛﺸﻦ D-:

Address

Kolyt Adab
El-Mansura
2012

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when اوعى فى يوم بالعافيه تعيشها posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share

Category