22/03/2020
بالنسبه للموظفين اللي هيقبضوا مرتباتهم من يوم الاحد القادم وكذلك أصحاب المعاشات الفتره الجايه:-
* تم الغاء عموله السحب علي ماكينات ATM
* يعني ممكن تسحب مرتبك او معاشك من اي ماكينة صراف آلي تخص اي بنك آخر بدون اي رسوم او مصاريف
* بلاش تزاحم علي ماكينة بنك معين علشان ربنا يعديها علي خير علي الجميع.
* بلاش تزاحم علي ماكينة بنك معين علشان ربنا يعديها علي خير علي الجميع.
* طهر ايدك قبل وبعد استخدام الماكينات وحافظ علي عدم ملامسه يديك للوجه .
* وكمان مره بلاش تزاحم علي ماكينة بنك معين علشان ربنا يعديها علي خير علي الجميع.
*الافضل بلاش الفلوس الكاش الا للضروره و نحاول ندفع بالDebit او ال Credit و الايداعات نعملها في ال ATM لان الفلوس الكاش بتنقل الفيروس بشكل سريع..
#منقول
ربنا يحفظنا جميعا من كل مكروه وسوء