18/02/2021
تفاصيل رحله تيم شركه CMYK
بما أن هيا خربانه خربانه🥱 ما تيجو نعمل رحله💃 كدا في أول ويك اند في شهر مارس ونروح دهب 🤓علشان حنا ناخد هدنه شويه 😟ونخف الضغط 🧠علي الموظفين ونرجع العلاقة🤝 زي الاول واحسن كمان و تحلف انك عملت حاجه في أم الفتره المنيله دي🤩🥰🤣 هنستأزن المدير 🕵️♂️🕵️♂️وتقوله احنا طالعين دهب جاي معانا ولا لا 🤔🤣 وهوب ناخد كلنا يوم الخميس اجازه ويبقا مطلب جماهيري 🚩🏴🏳️حتي يتم تنفيز المطلوب🏴☠️ وهو
1) الموافقه علي الرحله 💘🤗
2) الموافقه علي الرحله 💘🤝
3)لازم يوافق علي الرحله 😢😧👏👏🙏🙏
تفاصيل رحلتك هيا ايه ايها الموظف التعيس 😘
اولا خلص شغلك✍️ عادي يوم الاربع وروح البيت 🏡
بس الساعة 11,30بليل تكون قدام الشركه ازاي مليش فيه
هنتحرك الساعة 12بليل 🌌
نوصل دهب بإذن الله علي الساعة 7كدا أو 8 🌄
هنريح شويه ونفطر 🍣وبعد كدا ييجي عم عبده السواق👷♂️👷♂️ بالعربيه هوا وفارس اخوه يخدونا من قدام الفندق نروح الثري بولز 🏝️💯🔆والراجل مشكورا مش هياخد حساب العربيه 🤑يعني التوصيلة دي ببلاش 🥰
ونرجع الساعة 4كدا ⌚ وبعد كدا في اجتماع عمل الساعة 5حتي الساعة7 ثم 👩💻👨💻بعد كدا هييجي الباص الساعة 8يخنا من الفندق نطلع نتعشا 🍣ونهيص💃💃 شويه علي الجبل فوق لحد الساعة 12 هناك في دي جي وفقرات وفاير شو وترايزات بلياردو وبينج 🤣🤣🤣 وبعد ما نرجع في اوبشن السهره 🔱🥱في الاجونا 💯🔞أو تنام بدري احسن علشان في رحله الصبح الساعة 9 هنروح بقا البلو هول🔞 ونشوف منظر تاني😍🥳 اجمل واعمق مكان في العالم🤳🥽 ونركب المركب🚤 نروح ابو جالوم ونركب عربيه نروح البلو لاجونا ونشوف ملديف مصر🏜️ ونعد في كل مكان ساعة ولا اتنين يعني هنتشهيص ونتغدا ⛰️وكمان الماسك بتاع الاسنوركلنج 🥽فري أن شله ما حد حوش ❤️💯
وبعد كدا نرجع نستريح شويه 🥱😴 علشان في اجتماع عمل تاني من الساعة 7الي الساعة 9 👩💻👨💻وبعد كدا الي عايز ينام ينام والي عايز نروح الاجونا نسهر هناك انا معاكو والي عايز يطلع بيتش باجي🏎️ في الشروق قبل ما نسافر اشطا 👍والي عايز يركب يخت🛥️ برضه الصبح قبل ما نسافر بيس 💪برده والساعة 1الظهر هنودع الدنيا🔕💤🚫 سوري هنودع دهب ونرجع مع وكدا تبقا الرحله خلصت ونرجع الشغل تحياتي (ببلاوي )❤️🤣