13/06/2026
זה אותו האגם שאנשים חוצים על אופנועי שלג בפברואר.
בקיץ, הוא שטוח, חמים ושקט. אנחנו יוצאים לכאן בערבים כשהאור נמתח לאינסוף והצליל היחיד הוא המשוט שלך במים.
אם אתם רוצים לחוות את הפן הזה של לפלנד, לשוט בקיאק מתחת לשמש של חצות ולא לפגוש איש במשך שעות, צרו איתנו קשר. נדאג לקיאק, למסלול, ולמדריך אם תרצו.
שמרו את הפוסט הזה אם קיץ בלפלנד עומד בתוכניות שלכם.