26/04/2026
Adishatz !
Çà-vietz córrer lo quilomètre de L'Aventure Nordique lo 30 d'abriu dab nosautes !
Rdv a 21ò50 davant la mairia deu Lis !
🏃🏼♀️🏃👩🏻🦽🤸🏻♀️🏃🏾♂️🏃♀️
Venez courir le km de l'Aventure Nordique le 30 avril avec nous !
Rdv à 21h50 devant la mairie de Lys !
🏃 www.lapassem.com