13/06/2026
ימים עמוסים בכל טוב, מזג אוויר הפכפך, סקוטלנד ירוקה יפה ומרגשת. המטיילים יודעים שאם לא ירד גשם לא נראה את כל הנופים הירוקים סביבנו.
טיילנו בנופים היפים, היינו במקומות שהיו כמעט ריקים ממטיילים והרגשנו שהיערות נועדו רק לנו. טעמנו מאכלים מקומיים נהדרים. שתינו ויסקי וביקרנו במיזקקה מעולה. מצב רוח מרומם ואני מקבלת אין סוף מחמאות ותישבוחות. העבודה הקשה משתלמת.
תודה לכולכם שבחרתם לטייל איתי. ותודה לאיש שאיתי לאורך כל הדרך. John Scotland
Hila Baner
Tova Bronkhorst