15/02/2026
📢«Ραντεβού στο περίπτερο... αυτή τη φορά στο Πνευματικό Κέντρο Αθηνών!»
📍Αν θέλετε να ταξιδέψετε πίσω στον χρόνο και να δείτε από κοντά τις μικρογραφίες των αθηναϊκών περιπτέρων, η έκθεση του Ανδρέα Finch στο Πνευματικό Κέντρο είναι ο ιδανικός προορισμός.
🏛️ Κάποτε, σε κάθε γωνία της πόλης μας υπήρχε ένα ξύλινο κομψοτέχνημα γεμάτο θησαυρούς. Από τις εφημερίδες , περιοδικά, τσιγάρα ,σοκολατες, παγωτά , χυμούς μέχρι και τα τηλέφωνα με το καντράν που χρησιμοποιούσε όλη η γειτονιά.
Το περίπτερο τότε ήταν για μας όχι μόνο σημείο πώλησης, αλλά το σημείο συνάντησης, το «Google» της εποχής για οδηγίες διότι ο περιπτεράς ήξερε όλα τα νέα πριν καν κυκλοφορήσουν οι εφημερίδες και γενικά ήξερε ολα για όλα και για όλους. Ήταν πωλητής, ταχυδρόμος, μεταφορέας, ψυχολόγος, τηλεφωνικό κέντρο και πολλά άλλα, γενικά η ψυχή της γειτονιάς.Μια αστική κληρονομιά που σβήνει.
✨Ελάτε να θυμηθούμε τις μικρές αυτές γωνιές που σμίλεψαν την ταυτότητα της πόλης μας.
Για περισσότερες πληροφορίες:
https://www.opanda.gr/index.php/eikastika/4036-peri-pterygon-anemon-ta-athinaika-periptera-pnevmatiko-kentro-tou-dimou-athinaion
Κάποιες φωτογραφίες είναι από Lifo
#ΠαλιάΑθήνα #Περίπτερο #ΠνευματικόΚέντροΑθηνών