18/05/2020
פתאום ראיתי ששני מטיילים חסרים...
לא נולדתי בעלת מקצוע בארגון טיולים ולא נכנסתי לתחום המרתק הזה בעלת נסיון ובטחון.
כשהתחלתי לעסוק בארגון טיולים התחלתי ממש מנקודת האפס. היתה לי מוטיבציה אדירה להביא טוב ועניין לאנשים, ליצור משהו משלי ולהצליח, אבל לא היה לי עדיין בסיס ויידע.
באחד הטיולים הראשונים שארגנתי, נסענו לירושלים והמדריך חיכה לנו שם בעיר. בדרך עשינו הפסקה בלטרון. הודעתי על 30 דק' הפסקה והדגשתי מספר פעמים שאני מבקשת לדייק.
כעבור 30 דקות עלו המטיילים לאוטובוס, אני - כתמיד - סופרת את האנשים שבפנים - אך כל מיני קריאות ביניים הסיחו כנראה את דעתי. משוכנעת שכולם ישובים במקומותיהם אמרתי לנהג לנסוע.
הגענו בשמחה לירושלים והמדריך כבר מתחיל בהדרכה, ואז מצלצל הטלפון שלי! זוג מטיילים בנימה של שלווה שואל: איפה אתם? סיימנו כרגע את הארוחה הטובה שהזמנו במסעדה ואנחנו לא רואים את האוטובוס!...
אז רק הבנתי שחסרים לי שני מטיילים!!!
היום אני יודעת שזה לא יכול לקרות לי (אני מקווה...) אבל אז! שומו שמיים! הם בלטרון ואנחנו בירושלים, אני זו שהשארתי אותם שם ומה אעשה עכשיו? עשרות תסריטי אימים רצים לי בראש, כאשר אני מוקפת באנשים באוטובוס ששומעים ורואים אותי.
נשמתי עמוק, הקשבתי לטרונותיהם ואז אמרתי בשקט ובבטחון (שאספתי בשארית כוחותי): תחפשו אם יש שם אוטובוס מטיילים אחר שעולה לירושלים, או קחו מונית על חשבוני ובואו לירושלים.
למזלי הרב "נפלתי" על זוג עם תושייה והם אכן הגיעו די מהר אלי. למזלי הגדול הם גם לא עוררו מהומה רבה בקבוצה... למדתי כל כך הרבה מהארוע המביך הזה. למדתי שברגע אחד אפשר להכשיל מפעל חיים או לרומם אותו... נעשיתי הרבה יותר קפדנית, מדויקת, אחראית.
יש ארועים שמעצבים אותך ואת הדרך בה תלך...