02/10/2024
בימים האלו שהכל עדיין כל-כך מטלטל,
אני ממשיכה להיאחז ביציאות שלנו החוצה
כדי להביא את הגוף שלנו לאיזון,
כדי לפרוק מתחים,
כדי להתחבר יחד בתור משפחה,
כדי לחוש תחושה של מסוגלות
וכן, גם כדי לחוש תחושה של שליטה.
אנחנו יוצאות לחצר, אנחנו יוצאות לטיול עד קצה הרחוב,
אנחנו יוצאות גם לשבת מתחת לעצים ביער לכמה שעות.
מה שמצליח לנו, מה שמסתדר בזרימה שלנו באותו יום.
אני ממש משתדלת שנעשה את זה כמה שיותר,
ואני מוצאת שאנחנו שבות הביתה, יש בנו הרבה יותר כוח ותקווה.
*יש שתי תובנות מרכזיות שהבנתי השנה:*
הראשונה, שכדי לצאת יותר החוצה צריך לשים את היציאה החוצה במקום גבוה בסדר העדיפויות ולשריין לה זמן ביומן.
השניה, שאם יש לנו שותפות ליציאה החוצה יש יותר סיכוי שנצא ונהנה.
אני רוצה לעזור לך לייצר את המחויבות הזאת ולשים את היציאה החוצה בראש סדר העדיפויות ולצאת איתי ועם עוד משפחות לבלות בחוץ. מוזמנות להצטרף למפגשים מזדמנים או למפגשים קבועים יחד עם המשפחה.
*אני רוצה לאחל לך ולמשפחה שלך שתהיה שנה שקטה, רגועה ושתהיה מלאה בימים של שגרה וזמן להתבונן על העננים.*
שלכם.ן,
טלאור