04/03/2025
אני גל, מורה חיילת בבית ספר שדה עין גדי
ואני ״מדריכת טיולים״
מי היה מאמין שאני אוהב לטייל ועוד במדבר יהודה איפה שהכל מצוקי עם עליות וירידות, אותה ילדה שחיפשה כל תירוץ בעולם לא לצאת לטיול השנתי, עכשיו מדריכה את אותם טיולים שנתיים שלפני 3 שנים לא סבלתי.
הגעתי לתפקיד במקריות וזה שינה אותי לגמרי. אני מאמינה שהטבע עוזר לך להתחבר לעצמך. למדתי לשאול, להסתקרן, להתבונן ותמיד לרצות לדעת עוד.
יש משהו ממש מעניין בלצאת להדריך טיולים, אני אוהבת את הלחץ הקטן של לפני טיול והסיפוק הגדול שאחריו, כשהתלמידים עולים לאוטובוסים ונפרדים לשלום, ההבדל הגדול בין איך התחלנו לאיך סיימנו, איך עברו רק 3 ימים!!? לא יאמן
וכשהם מתחילים לשאול אותך שאלות, מה זה הצמח הזה? למה האבן הזאת שחורה? למה קוראים לשפן סלע שפן סלע?
את רק רוצה לספר להם הכל ולגרום להם להבין שהטבע הוא מקום מדהים.
לא הכל ורוד! לפעמים קשה.. לפעמים עייף ומאתגר אבל כשאני מסיימת טיול מותשת ועם חיוך, אין תחושה יותר טובה!
אז אני גל, מדריכת טיולים בבית ספר שדה עין גדי ואני חושבת שהטבע והמדבר זה המקום הכי טוב ללמוד על עצמך🤍