בצל הגפן - מתחמי נופש בגליל

בצל הגפן - מתחמי נופש בגליל במושב גורן מתחם ובו שלושה צימרים ובריכה ומתחם ובו וילה רחבת ידיים ובריכה.

עוד לא בנוי לחזור..  לאחר מאות ימי מילואים, פינוי המשפחה , חזרה, הקמה מחדש של המסעדה Bistro 899  באילון, ניסיתי לחזור עם...
16/10/2025

עוד לא בנוי לחזור..
לאחר מאות ימי מילואים, פינוי המשפחה , חזרה, הקמה מחדש של המסעדה Bistro 899 באילון, ניסיתי לחזור עם הצימרים והוילה.
ובאמת שאורחי ,עם ישראל היו טובים אלי ונעימים, אבל כוחותי לא עומדים לי לארח המונים כרגע, ולכן הוילה לא תפעל לעת עתה.
אז....
החלטתי לתקופת החורף להפעיל את הצימרים והוילה לאנשי המילואים הסדירים והקבע ומשפחותיהם בלבד, במחירי עלות שלי, על מנת להקל על אלפי חיילי המילואים הסדירים והקבע, התופסים קו פה בקו העימות, ולי קל יותר לארח את אחי לנשק .
כמובן שהעניין תופס לבני /בנות משפחות החטופים ועוטף עזה.

הפסיליטיז החיצוניים אינם פעילים ( בריכה, ספא) אבל יש במושב גורן שלושה צימרים נפלאים וגדולים, אין מינימום הזמנה, ויש מתחם מפנק מאין כמוהו.

דברו איתי אם אתם מתעניינים עבורכם או עבור בן/בת משפחה.
0502227378 אשר

מה 7/10 סגרתי את המתחמים.בתחילת המלחמה גוייסתי בצו 8, הצפון המה אלפי חיילים שישנו בפארקים ובכל מקום רק אפשר, אז פירסמתי ...
27/08/2025

מה 7/10 סגרתי את המתחמים.
בתחילת המלחמה גוייסתי בצו 8, הצפון המה אלפי חיילים שישנו בפארקים ובכל מקום רק אפשר, אז פירסמתי אותם לחיילים שישנו באזור, שיבואו להתקלח, ולנוח בין המשימות.
לאחר מכן התמקמו כל מיני יחידות שלא אפרט כאן. קפצו ללבנון וחזרו.
מינואר האחרון אני בשיקום.
שיקום הנפש, שיקום המשפחה המפונה ושיקום המתחם.
חשבתי שאספיק לאוגוסט, אז בא המבצע באירן.
שוב צו 8 , שוב עסקים סגורים.
אז הפתיחה נדחתה לספטמבר.
צבענו, שיפצנו, החלפנו את כל מכשירי החשמל והמיזוג, את הריהוט
ואת הגינה סידרנו יפה
ואי אפשר כבר לדעת שבחניה עמדו Zבאר, למי שמבין.
אז הנה , הצימרים נפתחים בשבוע הבא להזמנות
והוילה תיפתח לסוכות.

אחי המילואימניקים הגיבורים.
אתכם אני רוצה אצלי במתחמים.
אני לא סוחר גדול אז לא אפרט פה מבצעים וכאלו. אבל מי שעושה מילואים ותורם גם יקבל הנחה , גם יקבל סיור טעים במפעל המיץ שפתחתי אחרי המלחמה, והכי חשוב יקבל ממני חיבוק גדול ותודה.

מאמר דעה/אשר סופר ממןהמחלקה להגנת היישובלפני כחמש שנים שינה צה"ל את הגדרות כיתות הכוננות ביישובי הגבול ל"מחלקה להגנת היי...
20/08/2024

מאמר דעה/אשר סופר ממן

המחלקה להגנת היישוב

לפני כחמש שנים שינה צה"ל את הגדרות כיתות הכוננות ביישובי הגבול ל"מחלקה להגנת היישוב" אז מה היא ומה תפקידיה?

אי שם ב 1920 פרץ ויכוח בין זאב ז'בוטינסקי לדוד בן גוריון הראשון גרס כי את הגנת היישוב היהודי יש להותיר בידי הבריטים והגדודים העבריים שלחמו עימם במלחמת העולם הראשונה, ואילו דוד בן גוריון התעקש להותיר את ההגנה על היישוב הצעיר בידיו. לאחר מאורעות תל חי. העניין הוכרע , בתחילה עלה שמו של ארגון ה"שומר" ככזה שיטול עליו את המשימה, אך מטעמי שיוך פוליטי הוחלט לתת את הסמכות בידי מפלגת "אחדות העבודה" ולהכפיף את ה"שומר "וכוחות מגן נוספים לפיקודה וכך בעצם נולדה " ההגנה"

הרבה מים זרמו בירדן והרבה דם לוחמים נשפך מאז ועד ימינו, על הגנת היישוב והמדינה.
כבר בשנות החמישים המדינה החליטה כי בכל יישוב יוגדר רכז בטחון ולרשותו יעמדו חיילי כיתת הכוננות לכל מקרה שיידרש. ולפני כחמש שנים החליט הצבא להגדירם כמחלקת חי"ר להגנת היישוב" ולגייסם בסדיר ובחירום רק לטובת היישוב.
לפני ה 7/10/23 היו כיתות הכוננות מעין כורח שנכפה על הצבא על מנת להרגיע את האזרחים שהרבה פעמים קיבלו התייחסות של "מורעלים" ו"אחוזי סרטי אימה", כלל האימונים היו למפגע אחד עד ארבעה, כשההצהרות היו כי מעבר לכך לא יגיעו ליישובים מאחר שכוחות צה"ל יעצרו אותם בקו ראשון.

לצערנו התרחישים התממשו ואף יותר ממה שדמיינו לוחמי כיתות הכוננות.
לוחמי הגנת היישוב הם מחלקת חי"ר לכל דבר, מגויסים מאז ה 7/10/23 בצו 8 ולהם משימות ומיומנויות להלן חלקן:

מניעת כיבוש- הגנה על היישוב והשוהים בו ומניעת כיבוש המקום.
אחיזה בקרקע- הגנה על אדמתנו, הרכוש ושמירת המשכיות האחיזה באדמה.
כב"א והצלה- כיבוי שריפות חילוץ לכודים ומתן מענה רפואי ראשון לפצועים
כוח חבירה- הובלת כוחות צבאיים למקום האירוע
סיוע לכוחות הפועלים באזור- מלוחמה דרך כיבוי אש רפואה והצלה.

יש עוד משימות רבות לחברי המחלקה להגנת היישוב ברמה הצבאית וברמה הקהילתית. לא לחינם אנשים אלו הם בין הבודדים אשר גוייסו מה 07/10/23 ומשרתים מאז ברציפות ללא הפוגות.

אז אם אתם רואים חייל בשער היישוב הצהוב שבלוריתו כסופה , והשנים ניכרות בו , דעו כי נעץ הוא עקב בקרקע ואת האדמה לא עזב, וקו רצוף מחבר בינו לבין הגנת היישוב הקטן של בן גוריון .

בתמונות: המחלקה להגנת היישוב גורן אז והיום.

13/08/2024

עוד יהיה.

השמחה תבוא
תציף אותך
בלי שליטה
והימים הללו
יתפוגגו לתוכה
ליום, לשעה, לרגע.

השקט יבוא
ישאב לתוכו
הדי פיצוצים
והמולת צבא
ומילה לא תאמר,
כי שקט.

השגרה תבוא
ויהיה גם יום רגיל
תישן לילה שלם
ובבוקר עם הקפה
אפילו לא תהיה
מודע לכך.

האור יבוא
וינצנץ מעיני חטופינו
הוא ישטוף ויחטא
ויסנוור את המילים הקשות
את המראות
והמחשבות הטורדניות.

וניפול איש ואישה
על צווארי רעהו
נבקש סליחה
וניתן מחילה
כי תמיד יש על מה
ונקום מעפר העבר
אל העתיד
הלא נודע.

07/08/2024

חולק עמכם את דעתי בלבד.

מחבלי הנוחבות שהגיעו למעצר בשדה תימן זו תקלה.
היה מספיק שעות של קרב בהם הם היו חייבים למות.
בג"ץ של מדינת ישראל, היה צריך לדחות כל דיון בעניינם עד לחזרת החטופים.
הפצ"ר לא צריך לחקור אף חייל מילואים לגבי מעשים בשדה קרב או בזמן פעילות מבצעית עד לסוף המלחמה.

משפחה חברים ומכרים, רציתי לעודד אתכם בימים מתוחים מאין כמוהם.לא אתיימר להרגיע, אבל אנסה לעודד על ידי הצגת איך אני רואה א...
01/08/2024

משפחה חברים ומכרים, רציתי לעודד אתכם בימים מתוחים מאין כמוהם.
לא אתיימר להרגיע, אבל אנסה לעודד על ידי הצגת איך אני רואה את הדברים.
התוכנית הגדולה שרקמו אוייבנו התגלתה ב 7/10. מזימת ענק להשמדתנו, שרקמו מיליוני אוייבים ונתגלתה במחיר כבד, אבל המחיר יכל להיות גדול יותר: קיומנו כעם ומדינה.
הימים בהם קטלו יהודים בשביל הכיף ואף אחד לא הניד עפעף , חלפו, ולא יחזרו.
ארגיע אתכם כשאומר לכם שאנו במאבק על קיום המדינה, אבל בניגוד ל 1948, אנו באים למאבק זה חזקים, חמושים וצודקים ואנו ננצח בו.
כל אחד ואחת לוקחים חלק במאבק הזה, מי שהולך לעבודה, מי שלובש מדים, מי שיוצא לבלות. כולם .
תיערכו, אבל גם בנפש.
תזקפו ראש, תנשמו עמוק , תשימו לכם מוסיקה טובה, תצרכו פחות חדשות, ימים לא פשוטים לפנינו, אבל נעבור אותם ביחד.
עם ישראל חי.

מילים ולחן: נעמי שמריח"צ : חגית נוביק סלומון & ירון כהן. 050-7789393 [email protected] מחלוני אני רואהרחוב כמו נהר גואהואנשים לעבודת -יומם הולכ...

01/08/2024

למדתי משהו בחיים, ואני כבר לא ילד.
איך הם לא מבינים זאת.
רוצים למנוע מלחמה?
כל מה שארצות הברית צריכה לעשות, הוא שירי על ישראל הינו הכרזת מלחמה ויענה מצידה של ארצות הברית על איראן.
וזהו,
לא תהיה מלחמה ולא יהיה כלום.

אחי הדרוזים,לב אחד, גוף אחד, עם אחד, אנחנו יחד באבלכם, יחד נכה את אלו שגבו את דמם של ילדינו .
27/07/2024

אחי הדרוזים,
לב אחד, גוף אחד, עם אחד,
אנחנו יחד באבלכם,
יחד נכה את אלו שגבו את דמם של ילדינו .

24/07/2024

מברכי יום הולדתי, תודה רבה על המילים הטובות.
מבקש במתנה את חזרת חטופינו בלבד.

לוקחים חלק במפעל חדש בגבול הצפון!!כל זה יגמר מתישהוא, והחיים שלנו יחזרו,כבר כחמש שנים שאנחנו מייצרים במסעדה שלנו Bistro ...
22/07/2024

לוקחים חלק במפעל חדש בגבול הצפון!!
כל זה יגמר מתישהוא, והחיים שלנו יחזרו,

כבר כחמש שנים שאנחנו מייצרים
במסעדה שלנו Bistro 899
מיצים, ליקרים וקוקטיילים, טבעי מהגליל
לאור ההתלהבות הרבה
החלטנו לקחת את זה צעד קדימה
והתחלנו בתהליכי רישוי יצרן וכשרות
אז
אוהבינו ומוקירנו, ומי שמעוניין לקחת חלק צנוע בפרוייקט מוזמן להיכנס בקישור , לרכוש בקניה עתידית ממוצרינו ולהיות בין הראשונים
שיהנו מתוצרת המפעל החדש.

https://bistro899.co.il/

מייחלים לחזרת חטופינו ולשלום חיילנו

Address

משק 143
Goren
22850

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when בצל הגפן - מתחמי נופש בגליל posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to בצל הגפן - מתחמי נופש בגליל:

Share