16/02/2026
🌺 דרום אדום – יוצאים יחד לפריחה מחדש 🌺
על מרבדי הכלניות, במקום שבו הלב מתכווץ מהזיכרון אך גם נפתח לתקווה –שבת הקרובה 21/02 בשעה 07:00 נצא לטיול מלא רגש, חיבור וסיפור שלא נתפס.
זהו הטיול הראשון אחרי תקופה לא פשוטה שעברנו כמדינה – הקורונה, המלחמה, והדרך חזרה אל האור.
מחכה לנו יום של פריחה מחודשת, חברים טובים, שמש מלטפת, טבע מרגש ורגעים שמחזקים את הנשמה.
כי דווקא מהמקום הכי כואב – צומחת תקווה חדשה. 🌱
מי נרשם ראשון?
שריינו את מקומכם עכשיו:
📞 052-3717270 בוואצאפ