22/04/2026
איזה כיף, איזו התרגשות… מחר זה סוף סוף קורה …🥰
אחרי דחיות, חוסר ודאות, והרבה סבלנות – אנחנו יוצאות לדרך.
יש רגעים כאלה שמזכירים לי למה אני עושה את מה שאני עושה…
לטייל. לנשום. לראות עולם. ביחד.
ולמי שכבר מרגישים את הקריאה להצטרף –
הטיולים הבאים כבר מעבר לפינה
🌹 14-18.5.26– טיול בזמן פסטיבל הורדים
טיול בנות- נותרו 4 מקומות
🍒 11-15.6.26– טיול בזמן פסטיבל הדובדבנים
טיול טבע צילום וכיף לכוווולם 🍒
שני טיולים שהם הרבה מעבר לנופים –
חוויה של צבעים, ריחות, אנשים ורגעים קטנים של קסם
מי שמרגישים שזה שלהם
מוזמנים להשאיר הודעה
בשרשור של הפוסט
או בוואצאפ
0522732293
https://wa.me/message/5WXLRDVUIC35L1לטייל בקפריסין בדרך שלי -אילה לשר הראל- Cyprus My Way