11/03/2026
כשהקורונה פרצה אל חיינו התחלתי להעביר סיורים וירטואליים. בהתחלה זה היה לי ממש מוזר לחשוב על זה. לדבר אל קוביות במחשב ללא יכולת לראות את התגובות, בלי השטח! איך מטיילים שלא בשטח?
זה היה לאחר שקולגה שלי נתן דחיפה משמעותית, והבנתי שיאללה, עושים את זה. אז עשיתי סיור אחד חינמי לניסיון, וראיתי שזה דווקא ממש כיף. משם נולדו עוד ועוד סיורים וירטואליים, משפחות, קהילות מארצות הברית וקנדה, ארגונים מצרפת..
נהיה תענוג.
אז גם היום, למרות המלחמה, נפגשתי עם מורות צרפתיות דוברות עברית לסיור בהר הבית, מהבית.
בתקוה לימים שקטים ומלאים בשלום ונחת 🙏🇮🇱