22/03/2025
21.3.25
ליל שבת בוורשה.
כשהחדשות מהבית ברקע כל הזמן.
רכזת השכבה- ענבר, מברכת את מסע העמית רשל"צ בקבלת השבת:
"אנחנו עומדים כאן, יחד, במקום שמסמל את העבר הכואב של עמנו, במקום שבו החשכה הייתה מוחלטת. דווקא כאן, בעיצומו של מסע כל כך משמעותי, אנחנו עורכים קידוש מקבלים את השבת ומביאים את האור.
האור מסמל תקווה, חיבור, ואמונה שעם ישראל ימשיך תמיד לזרוח למרות כל הקשיים.
ברגעים אלו, אנחנו רוצים לנצל את האור הזה לתפילה למען אחינו ואחיותינו בארץ.
ריבונו של עולם,
בעודנו מקבלים את השבת כאן, רחוק מהבית, אנו מבקשים להקדיש את השבת הזאת לכל מי שנמצא שם – בארץ האהובה שלנו.
אנו מתפללים מעומק הלב על כל חיילי צה”ל השומרים על גבולותינו במסירות ובאומץ. אנא, שמור עליהם מכל פגע והחזרם בשלום אל משפחותיהם.
אנו מבקשים רפואה שלמה ומהירה לכל הפצועים, חיילים ואזרחים כאחד, שיזכו להחלמה מלאה וחזרה לחיים שלווים ובריאים.
אלוהים, תן לחטופים כוח ותקווה ברגעים הקשים האלה. מי ייתן וישובו במהרה אל חיק משפחותיהם ואל העם כולו, בריאים ושלמים.
תן בליבנו ובכל עם ישראל את הכוח, האחדות והתקווה להמשיך ולפעול למען עתיד טוב יותר.
מי שברך אבותינו ואמותינו, הוא יברך וישמור על חיילינו היקרים, יגן עליהם ויחזירם בשלום.
הוא ישלח רפואה שלמה לפצועים בגוף ובנפש ויחזיר במהרה את החטופים לביתם.
אמן.
שבת שלום.