05/02/2025
*שלום לנרשמים לסיור 'יוזמות תיירות בג'יסר א-זרקא'!*
היומיים הקרובים עלולים להיות סוערים, אבל ביום שישי צפוייה כבר התבהרות 😊
אנחנו נערכים לסיור מיוחד ומעניין, ממשיכים לעקוב אחרי מזג האוויר, ובמידת הצורת נעדכן בהתאם.
*תכנית הסיור המתוכננת –*
9:00 מפגש ב'פארק השלום' בכניסה הצפונית לג'יסר א-זרקא (הכניסה לשמורת נחל התנינים – קישורים להגעה בהמשך ההודעה)
קפה ומאפה ופתיחה עם מוחמד עמאש – על יוזמת התיירות המשותפת ועל ההיסטוריה ג'יסר א-זרקא
10:00 – ביקור ואירוח במרכז הכפר, מפגש עם אחמד מייסד גסטהואס ג'וחא– על יוזמות התיירות ובית ההארחה הראשון בכפר, ועל היוזמות לעתיד
11:00 – חוף הדייגים – סיור ומפגש עם יזמים מקומיים – מועדון הגלישה של חמאמה, מרחב העבודה השיתופי ביץ' האוס, ועוד
12:30 – סיכום וסיום בחוף הדייגים
פרטים להגעה והתארגנות –
• פתחנו קבוצת וואצאפ לנרשמים לסיור, לתקשורת והודעות. ניתן להצטרף לקבוצה בקישור - https://chat.whatsapp.com/HpHU3YQjWK9K4SDlzVfxZl
• בקבוצה ניתן גם לתאם הגעה משותפת בקאר-פול ונסיעה משותפת. אנחנו ניצור קשר ונסייע למי שביקש להצטרף לנסיעה בטופס ההרשמה
• קישור להגעה בווייז - https://waze.com/ul/hsvbc4s88f
• קישור להגעה בגוגל מפס - https://maps.app.goo.gl/VTYaHDX1CyY6KJnY9
• כדאי להביא – בגדים ונעליים נוחים לסיור (צפוי עדיין להיות קריר), מים וכובע.
לכל שאלה, אנחנו כאן ובקבוצת הוואצאפ. שמרו על עצמכם בימים הגשומים, אנחנו נעדכן לקראת יום שישי, מקווים להתראות בקרוב!
🌈