14/10/2018
בנוסף לכל המסלולים שבלנ"ד אדריך השבוע , אני מחכה לעש"ק "לך לך" ולעשות את פסגתו של מסלול מקובלי צפת ,בן ה700 שנה (!), אל אתר ברית בין הבתרים בהר אמנה הוא הר חרמון . יחד עם מאות מעמך ישראל לקרוא מתוך ספר התורה את הפסוקים הנצחיים לאמור : "...לזרעך נתתי את הארץ הזאת מנהר מצרים עד הנהר הגדול נהר פרת ". לקרוא , להתרגש ולחשוב -מה עבר על עמנו במשך כל התקופה הארוכה שבין שנת 2018 לבריאת העולם לבין 2018 למנינם? האם אברהם אבינו עומד בשמיים עם שטר הברית ואומר לרבש"ע : "נו , נו, טאטע!!" . או מתוך הנחה שאבינו אברהם מדבר עברית צחה : אבינו מלכנו למה אתה מחכה ? למה אין אני רואה את כל בני יושבים בשמחה על כל מלוא מרחבי ארצנו??
.