09/05/2026
קשה לי.
היום אני נפרד בצער רב מאישה שהייתה בשבילי
הרבה יותר מכל דבר אחר.
האישה הכי חיה, הכי מצחיקה,
הכי אותנטית והכי מיוחדת שהכרתי.
אני נפרד מכרמלה.
למעשה, כולנו בעצם נפרדים.
לצערי, המחלה האיומה הכריעה אותה.
בזמן האחרון יצא לי לבקר אותה כמה פעמים, וגם ברגעים הכי קשים שלה היא נשארה אותה כרמלה שאני מכיר ואוהב.
היא עוד הספיקה להפריח לי נשיקות, להגיד לי שהיא אוהבת אותי, ואני אמרתי לה ״גם אני עליך ממי״
תמיד דאגה לשאול מה עם הרגל שלי ומתי הניתוח.
אפילו כשהייתי בבית החולים השיקומי, היא באה לבקר אותי.
אני לא אשכח איך הייתה מדליקה סיגריה ואומרת לי,
עם החיוך שלה:
״בעזרת השם כפרה עלייך הכול יהיה בסדר, אתה תראה״.
כל כך היה לי קשה לראות אותה ככה מתמסרת בעל כורחה למחלה הזאת. זה היה כל כך לא היא. מה הקשר?
ועדיין, היא הסתכלה עליי עם העיניים המנצנצות שלה וחייכה.
הרגשתי שדיברנו עם העיניים. הראתי לה את הסרטונים שלנו, ואפילו קראתי לרופאות במחלקה ואמרתי להן: ״אתן יודעות מי זאת? תחפשו אותה ברשת, אתם תתפוצצו מצחוק״, והיא?
היא הייתה בשמיים- גאה ומאושרת שמכירים אותה.
החזקתי לה את היד חזק, והעברתי לה אנרגיה של תודה אמיתית וכנה. רק רציתי להגיד תודה.
תודה על מי שהיית בשבילי ממי.
תודה על כל רגע, כל צחוק, כל צעקה וכל ״שניית כרמלה״ שהענקת לי ממך.
לכבוד הוא לי.
אני נזכר עכשיו בתקופה שגרתי אצל ההורים…
איך היית יושבת לשחק רמי עם אמא שלי ועם ורדה אחותך ז״ל,
והבית היה מלא בצחוק, רעש וחיים.
יש זיכרונות שנראים קטנים באותו רגע,
אבל נשארים בלב לנצח.
ועכשיו, כשגם ורדה אחותך היקרה כבר איננה וגם את הלכת, זה מרגיש כאילו נסגר לי עידן.
כאילו חתיכה מהבית, מהילדות ומהלב שלי הלכה יחד איתכן.
כרמלה אהובה שלי- אני שמח שזכיתי להכיר אותך.
שזכיתי לבלות איתך, לצחוק איתך,
ולעבור איתך אחת התקופות הכי שמחות בחיים שלי.
הצחוקים מהסרטונים, השכנות הטובה, הלב הענק שלך, הנתינה האינסופית, וגם העצבים שלך, שתמיד אחרי רגע הפכו לצחוק מתגלגל.
כמה התרגשת שאני ומוטי הצענו לך בחתונה להביא לנו את הטבעות, היית באורות. אנחנו התרגשנו יותר ממך שתדעי.
אין ולא תהיה עוד מישהי כמוך, את מבינה??!!
את תופעה. את אחת ויחידה.
תעשי לי טובה שם למעלה,
תמשיכי להצחיק את כולם גם שם.
ותבואי אליי אפילו לקצת להצחיק אותי בחלומות.
זהו. יותר לא יכאב לך, את תיהיי במנוחת עולמים.
אני אוהב אותך, כרמלה.
לתמיד.💔
*פרטי ההלוויה והשבעה אפרסם בהמשך.