19/10/2024
7X7X7
דווקא אחרי חיסול רב המרצחים סינואר צריך להיות יותר ויותר ברחובות עם תמונות של חטופים ולהמשיך לזעוק בקול - להחזרתם.
אסור בשום אופן להשאיר את המשפחות לבד.
צריך להשמיע את העם 75% אחוז בסקרים רוצה ולוחץ על החזרתם בעיסקה.
היום העיסקה אפשרית יותר מכל.
אין סינואר.
אין מפקדים בדרגים הקרובים אליו.
צריך להפסיק להגיד מה לא אלא אך ורק מה כן.
כן לסיום המלחמה
, כן ליצירת קשר עם כל הגורמים האפשריים בחמאס והצעות מכל האפשרי על ידי ישראל.
לא לדבר על הכל, רק על חלק , כדי להשאיר אפשרות של משא ומתן בסתר עם כל מי שאפשר.
לערב מאוד את האמריקאים בגלל היכולת שלהם ללחוץ על קטאר ועל המצרים. הכל חייב להעשות מהר, מיידי, עכשיו ישראל מסוגלת להסכים לפשרות גדולות מאוד למען השבת החטופים כולם.
צריך לזכור כל הזמן, אין לנו מדינה בלי החזרת החטופים כולם. אין לנו מדינה.
השגנו את מטרות המלחמה. היום החזרת החטופים תלוייה רק בממשלת ישראל. אני משוכנעת שאפשר להגיע עם גופים בעזה להסדרים, להסכם להחזרת החטופים כולם וכל מה שיקבלו טוב לעזתים. ייתן להם סוף סוף אפשרות לחיות ולא רק להגזל ולהרצח בידי החמאס.
אין סינואר חייבים להפנים את זה. כל העת אמרנו שהוא לא רוצה בשום מחיר את החזרת החטופים, הם הנשק שלו להשיג הכל.
היום חוסל אל תחפשו מה להגיד היום. צריך "לא לנום ולא ישן שומר ישראל" בלי ציניות, ולעסוק כל העת בהצעות לעזתים ולמדינות המתונות, מדינות המפרץ וגם סעודיה, למצרים וקטאר וגם לרשות הפלסטינית - הכל סביב החזרת החטופים ועכשיו ומיד.
אם יש צורך הפסקה מיידית של תנועות הצבא. לעסוק רק איך מחזירים את החטופים,
באלה שאיננו יודעים אם יחיו עוד רגע.
בצפון חיים ובדרום חיים. גם בצפון אפשר יהיה אחרי החזרת החטופים להגיע להסכמים שיאפשרו החזרת הגולים לבתיהם. לא אפרוס כאן איך, צריך לעסוק בזה בחדרי חדרים ולא בפנלים שחושפים הכל. גם בפני האויב חושפים וגם אם עוברים צנזורה צבאית, האויב קורא אותנו. קורא אותנו דרך הפנלים ולכן גם לא מסכים להצעות ההסדרים שלנו.
קצת צניעות. פחות ברברת. יותר עשייה שקטה פחות יהירות.
יהיו גם פחות חיילים הרוגים. כאשר מתים לא קמים לתחיה. "השואה ליום אחד|" (כך אני קוראת למלחמה)רצחה אלפים והם ממשיכים לההרג בצפון ובדרום. עלינו לנהוג יותר במחשבה על מטרות המלחמה לשם חייהם של הדורות הבאים במדינת ישראל. גם לזכור שדי לנו משפחות שרק חציים חיים והשאר נהרגו ונרצחו.
חיינו העתידיים חייבים להיות עם פנים ליצירה, תיקון ותקומה. אורנה שמעוני