אשדות יעקב פארק נהריים

אשדות יעקב פארק נהריים "גבעת הפרחים שנקטפו" אתר הנצחה לזכר שבע הילדות מכתה ח מבית שמש שנרצחו בנהרים. אתר שכולו פריחה תקווה והתחדשות.

19/10/2024

7X7X7
דווקא אחרי חיסול רב המרצחים סינואר צריך להיות יותר ויותר ברחובות עם תמונות של חטופים ולהמשיך לזעוק בקול - להחזרתם.
אסור בשום אופן להשאיר את המשפחות לבד.
צריך להשמיע את העם 75% אחוז בסקרים רוצה ולוחץ על החזרתם בעיסקה.
היום העיסקה אפשרית יותר מכל.
אין סינואר.
אין מפקדים בדרגים הקרובים אליו.
צריך להפסיק להגיד מה לא אלא אך ורק מה כן.
כן לסיום המלחמה
, כן ליצירת קשר עם כל הגורמים האפשריים בחמאס והצעות מכל האפשרי על ידי ישראל.
לא לדבר על הכל, רק על חלק , כדי להשאיר אפשרות של משא ומתן בסתר עם כל מי שאפשר.
לערב מאוד את האמריקאים בגלל היכולת שלהם ללחוץ על קטאר ועל המצרים. הכל חייב להעשות מהר, מיידי, עכשיו ישראל מסוגלת להסכים לפשרות גדולות מאוד למען השבת החטופים כולם.
צריך לזכור כל הזמן, אין לנו מדינה בלי החזרת החטופים כולם. אין לנו מדינה.
השגנו את מטרות המלחמה. היום החזרת החטופים תלוייה רק בממשלת ישראל. אני משוכנעת שאפשר להגיע עם גופים בעזה להסדרים, להסכם להחזרת החטופים כולם וכל מה שיקבלו טוב לעזתים. ייתן להם סוף סוף אפשרות לחיות ולא רק להגזל ולהרצח בידי החמאס.
אין סינואר חייבים להפנים את זה. כל העת אמרנו שהוא לא רוצה בשום מחיר את החזרת החטופים, הם הנשק שלו להשיג הכל.
היום חוסל אל תחפשו מה להגיד היום. צריך "לא לנום ולא ישן שומר ישראל" בלי ציניות, ולעסוק כל העת בהצעות לעזתים ולמדינות המתונות, מדינות המפרץ וגם סעודיה, למצרים וקטאר וגם לרשות הפלסטינית - הכל סביב החזרת החטופים ועכשיו ומיד.
אם יש צורך הפסקה מיידית של תנועות הצבא. לעסוק רק איך מחזירים את החטופים,
באלה שאיננו יודעים אם יחיו עוד רגע.
בצפון חיים ובדרום חיים. גם בצפון אפשר יהיה אחרי החזרת החטופים להגיע להסכמים שיאפשרו החזרת הגולים לבתיהם. לא אפרוס כאן איך, צריך לעסוק בזה בחדרי חדרים ולא בפנלים שחושפים הכל. גם בפני האויב חושפים וגם אם עוברים צנזורה צבאית, האויב קורא אותנו. קורא אותנו דרך הפנלים ולכן גם לא מסכים להצעות ההסדרים שלנו.
קצת צניעות. פחות ברברת. יותר עשייה שקטה פחות יהירות.
יהיו גם פחות חיילים הרוגים. כאשר מתים לא קמים לתחיה. "השואה ליום אחד|" (כך אני קוראת למלחמה)רצחה אלפים והם ממשיכים לההרג בצפון ובדרום. עלינו לנהוג יותר במחשבה על מטרות המלחמה לשם חייהם של הדורות הבאים במדינת ישראל. גם לזכור שדי לנו משפחות שרק חציים חיים והשאר נהרגו ונרצחו.
חיינו העתידיים חייבים להיות עם פנים ליצירה, תיקון ותקומה. אורנה שמעוני

17/10/2024

אסור לאף אחד לשכוח היום בשמחת תורה את הנורא מכל "שואה ליום אחד" . בבקשה תמשיכו לקרוא למרות ש"קילקלתי". שאף אחד לא יטעה אתכם, שום פעילות לא מעלה את המחיר להשבת החטופים כולם, היא רק מעידה שתפקיד העם להחזיר את החטופים, זו לא עזרה למשפחות זה תפקידנו. כך נבנתה מדינת ישראל על הרעות על הערבות ההדדית והיום המשפחות חשות שהן לבד. לא הן לא לבד. אל תשאלו מה לעשות פשוט תעשו כל מה שעולה על דעתכם להשבת החטופים כולם. הכל יעזור. מה שחשוב כרגע זה לעשות פעילות ולהראות כאשר עושים פעילות לצלם ולשלוח לטלפון 0505813137 זה הקמפיין של 7X7X7 לצאת החוצה בכל מקום עם תמונות של חטופים או כל מה שתרצו, כדי שיבחינו בכם שאתם עושים למען החזרת החטופים וזה מרכז החיים שלכם. לא אנחות וביטוי של כעס על מישהו אחר, אלא לעשות כל הזמן משהו שיראה למען החזרת החטופים. לצלם ולשלוח ל 0505813137 זה הקמפיין של 7X7X7 שבע בבוקר, שבע בערב, שבע ימים בשבוע כל הזמן עם תמונות חטופים וכל מה שתרצו להחזרתם. פשוט תדמיינו לכם שזו משפחתכם בידי השטן ואפשר להצילם. להחזירם הביתה למדינה. להפסיק להתנגח באחרים. לעמול, לזעוק, לקרוא, לצרוח להחזרתם מיד, של כל ה 101 החטופים רק כך נחזיר את הרעות והערבות ההדדית ואת התקומה. בלי החזרת החטופים אין לנו מדינה. שוב סליחה שקילקתי והעצבתי. אורנה שמעוני.

17/10/2024

שום פעילות לא מעלה את המחיר. לא אכנס כאן לויכוח של הוכחות מהעבר. מה שחשוב כרגע זה לעשות פעילות ולהראות כאשר עושים פעילות. 7X7X7 לצאת החוצה בכל מקום עם תמונות של חטופים או כל מה שתרצו, כדי שיבחינו בכם שאתם עושים למען החזרת החטופים וזה מרכז החיים שלכם. לא אנחות וביטוי של כעס על מישהו אחר, אלא לעשות כל הזמן משהו שיראה למען החזרת החטופים. פשוט תדמיינו לכם שזו משפחתכם בידי השטן ואפשר להצילם. להחזירם הביתה למדינה. להפסיק להתנגח באחרים לעמול, לזעוק, לקרוא, לצרוח להחזרתם מיד, של כל ה 101 החטופים רק כך נחזיר את הרעות והערבות ההדדית ואת התקומה. בלי החזרת החטופים אין לנו מדינה. אורנה שמעוני.

15/10/2024

7X7X7

התקשורת עושה עבודה ענקית וכואבת ומדאיגה עם המשפחות להחזרת ייקיריהם. הם גם יקיריו של העם ואת זה לא מראה ולא משמיעה התקשורת. זו טעות. אין נראות של המוני העם ? ראש הממשלה חושב שאין תמיכה של העם במשפחות. העם דורש ותובע את החזרתם 75% מהעם. ראש הממשלה לא רואה ולא שומע את העם, דרך התקשורת , אז ברור, לא יחזירם! התקשורת מצלמת ומראיינת רק את המשפחות אמנם הכי נוגע. לא משרת מספיק את החזרתם. רק המונים ברחובות עם תמונות ואמירות תובעות. קליפים. יבהילו את הממשלה. הדורשים החזרתם. הם כמו בסקר והם 75%, זה רוב ענק שיבהיל ואולי ישנה את המאבק
ב ממשלה. יחזירו את החטופים כולם עכשיו ומיד. תקשורת תתגייסי לצלם ולראיין גם מהעם. אל תפסחי עליהם הם מיליונים שדורשים החזרת החטופים עכשיו ומיד. אורנה שמעוני 7×7×7
תעזרו בתפוצה. כל יום כל היום. תבקשו נכדים ואחרים שיעשו משני משפטים טיקטוק. לא נעבוד לא יחזרו. תפיצו תודה

05/10/2024

שלום תמי ושלום לקוראים. כניסה קרקעית חייבת הייתה להיות אבל יותר מאוחר. ראשית לכל רכוז כל מאמץ בשחרור החטופים כולם. רכוז מאמץ אומר עם הדברות לוחצת עם ארה"ב מידנות אירופה בודדות, מדינות ערב המתונות והרוצות כמונו את חיסול חמאס ועם סעודיה והרשות הפלסטינית. להודיע שמסיימים את המלחמה בעזה ופותרים את השלטון האזרחי עם המדינות שהצעתי, ידוע לנו שכבר חמאס מדברת עם הרשות הפלסטינית. רק לא ממשלת ישראל. כך מדברים בכל הפנלים בכל הרשתות וכך מדברים 99% של האלופים והתת אלופים בדימוס. מי שמחלק את הלחם הוא השליט. אסור שחמס ישלוט באזרחים כי אז גם אחרי כל מה שעשינו יחזור לשלוט. כניסה ללבנון עכשיו דחתה לתקופה לא קצרה את החזרתם של החטופים. צריך להגיד את זה. לא אומרים, משקרים אותם. לא עוסקים היום כלל החזרת החטופים. מתרכזים בצפון. בצפון צריך היה להמשיך כמו שתאר דובר צה"ל הגרי עם יחידות מיוחדות והלמשיך לרכך עם חיל אויר ועוד כלים שיש לנו. לא להכניס את כל צהל לשם וליפול בכל המלכודות לפני חיסולם. אין שם תושבים, אפשר לפגוע במבנים הממולכדים לפני שחיילי צהל נהרגים בהם. צריך רק לעבוד לאט ובזהירות. ימצאו את הפירים בדרכים רבות והן ישנם. צה"ל דהר פנימה וזה לא נכון. אחרי שנהרגים ניחומים לא עוזרים. הם מתים הם לא יגנו יותר על המדינה ואלפי משפחות יוצאות ממעגל החיים. למה? מחוסר מדיניות רגע לפני הכניסה הקרקעית ושוב עם יהירות: נוכל להם בכל מצב. לא! נוכל להם רק עם הרוגים שלנו. או עם עבודה איטית מחושבת, בלי הלדיות, וטעויות שכבר לא יכולים לתקן. הם נהרגו. התשובה נילמד מה קרה את החללים לא תחזיר לחיים. לא מספיק לומדים. צריך מאוד להכין את הקרקע להשבתם של כל המתיישבים בצפון בביטחון ארוך טווח. לעבוד כבר היום עם המדינות התומכות בנו על הסדר והסכם מדיני. יש לו ערך. צריך רק לשמור עליו עם הדרג המדיני וצהל וכל אוהל שקם מחוץ להסכם להוריד אותו. לא לתת לאויב להתקדם ולזחול קרוב לישובנו. לא לתת להן לסכן את אזרחנו. הכל בסבלנות ותכנון ולא בחופזה . אני מאחלת לצהל הצלחה רבה וחזרה בשלום עם כל התושבים לישוביהם. השדות יוריקו, המטעים ינטעו מחדש, למעשה יקימו ישובים רבים חדשים והתקומה תחזור למדינת ישראל על ידי הדור הצעיר המופלא שלנו. הוא לא מתנדב רק למלחמות הוא מתנדב לבניית הארץ המדינה היפיפיה שלנו מחדש. אורנה שמעוני

05/10/2024

אורנה שמעוני
שלום תמי ושלום לקוראים. כניסה קרקעית חייבת הייתה להיות אבל יותר מאוחר. ראשית לכל רכוז כל מאמץ בשחרור החטופים כולם. רכוז מאמץ אומר עם הדברות לוחצת עם ארה"ב מידנות אירופה בודדות, מדינות ערב המתונות והרוצות כמונו את חיסול חמאס ועם סעודיה והרשות הפלסטינית. להודיע שמסיימים את המלחמה בעזה ופותרים את השלטון האזרחי עם המדינות שהצעתי, ידוע לנו שכבר חמאס מדברת עם הרשות הפלסטינית. רק לא ממשלת ישראל. כך מדברים בכל הפנלים בכל הרשתות וכך מדברים 99% של האלופים והתת אלופים בדימוס. מי שמחלק את הלחם הוא השליט. אסור שחמס ישלוט באזרחים כי אז גם אחרי כל מה שעשינו יחזור לשלוט. כניסה ללבנון עכשיו דחתה לתקופה לא קצרה את החזרתם של החטופים. צריך להגיד את זה. לא אומרים, משקרים אותם. לא עוסקים היום כלל החזרת החטופים. מתרכזים בצפון. בצפון צריך היה להמשיך כמו שתאר דובר צה"ל הגרי עם יחידות מיוחדות והלמשיך לרכך עם חיל אויר ועוד כלים שיש לנו. לא להכניס את כל צהל לשם וליפול בכל המלכודות לפני חיסולם. אין שם תושבים, אפשר לפגוע במבנים הממולכדים לפני שחיילי צהל נהרגים בהם. צריך רק לעבוד לאט ובזהירות. ימצאו את הפירים בדרכים רבות והן ישנם. צה"ל דהר פנימה וזה לא נכון. אחרי שנהרגים ניחומים לא עוזרים. הם מתים הם לא יגנו יותר על המדינה ואלפי משפחות יוצאות ממעגל החיים. למה? מחוסר מדיניות רגע לפני הכניסה הקרקעית ושוב עם יהירות: נוכל להם בכל מצב. לא! נוכל להם רק עם הרוגים שלנו. או עם עבודה איטית מחושבת, בלי הלדיות, וטעויות שכבר לא יכולים לתקן. הם נהרגו. התשובה נילמד מה קרה את החללים לא תחזיר לחיים. לא מספיק לומדים. צריך מאוד להכין את הקרקע להשבתם של כל המתיישבים בצפון בביטחון ארוך טווח. לעבוד כבר היום עם המדינות התומכות בנו על הסדר והסכם מדיני. יש לו ערך. צריך רק לשמור עליו עם הדרג המדיני וצהל וכל אוהל שקם מחוץ להסכם להוריד אותו. לא לתת לאויב להתקדם ולזחול קרוב לישובנו. לא לתת להן לסכן את אזרחנו. הכל בסבלנות ותכנון ולא בחופזה . אני מאחלת לצהל הצלחה רבה וחזרה בשלום עם כל התושבים לישוביהם. השדות יוריקו, המטעים ינטעו מחדש, למעשה יקימו ישובים רבים חדשים והתקומה תחזור למדינת ישראל על ידי הדור הצעיר המופלא שלנו. הוא לא מתנדב רק למלחמות הוא מתנדב לבניית הארץ המדינה היפיפיה שלנו מחדש. אורנה שמעוני

Address

אשדות יעקב
Tiberias
15155

Telephone

04-6709143

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when אשדות יעקב פארק נהריים posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share

Category