23/07/2023
משוב שקיבלתי במהלך סוף השבוע ממשפחה שחזרה מטיול של כמעט חודש בארה"ב. מחמם את הלב ומשמח מאוד! תודה ליזי לוי-ששון, שלתי, עידן, ליה ועילאי.
אלעד היקר,
הרגע נכנסנו הביתה אחרי טיול של כמעט חודש בארה"ב.
טיול שהיה עבורינו הגשמת חלום והדבר הראשון שאני רואה לנכון לעשות זה לכתוב לך מכתב תודה מעומק הלב.
לשמחתנו הרבה, נכנסת לחיינו אחרי חיפושים אחר האחד שיעזור לנו להוציא את הטיול הזה לפועל.
בשבילנו זה לא היה קל בכלל.
לבנות מסלול כ"כ מורכב ומדויק שיתאים ל זוג + 3, בגילאים שונים והעדפות שונות.
טיול מהמם מצד אחד אבל שיהיה במסגרת התקציב שלנו מהצד השני.
ואחרי מפגש ההכרות איתך, ישר הבנו שאנחנו בידיים הכי טובות.
אנחנו רוצים להודות לך מעומק הלב על מסלול טיול מותאם בשבילנו,
מלא בחוויות, באטרקציות, בהנאות, בנופים עוצרי נשימה, בטבע, בהופעות, קניות, עם דיוקים עד לפרטים הכי קטנים ועוד ועוד.
זה היה טיול משפחתי מגבש ועוצמתי.
כולנו עפנו עליך.
הוכחת את עצמך לכל אורך הדרך, גם לפני וגם תוך כדי!
היית זמין לנו 24/7 בכל אחד מימות השבוע.
היית שם בשבילנו לכל שאלה/דילמה/בעיה שהתעוררה.
חסכת לנו מלא כסף, הכל היה מוזמן מראש, אפילו ברמת מקום במסעדה....!
בזכות הידע הרב שצברת, הניסיון, הוותק לצד הסבלנות, האדיבות והיחס החם הרגשנו בטוחים בכל מקום ורגע.
כל בלת"ם שהתעורר, פתרת לנו בדקה.
הכנת לנו תיק טיול ידני ודיגיטלי מסודר ומאורגן למופת, אתה אלוף, מקצוען וכל מי שצריך עזרה בתכנון טיול וכל מי שרוצה להבטיח לו ולמשפחתו טיול מושלם,
כדאי שיידע את זה. אין ספק שאתה האדם לפנות אליו!
אתה נכס וראוי לכל הערכה ולכן חשוב לנו להביע את הערכתינו ותודתנו על המסע המופלא שיצרת לנו, על החוויה המשפחתית הזו שתלווה
אותנו לעד).
בע"ה שניפגש לעוד הרבה טיולים מהנים וכיפיים.
שאפוווו אלעד, ביג ביג לייק מאיתנו, נמליץ עליך בכל מקום אפשרי!!!
יישר כוח,
ממשפחת לוי-ששון, יולי 2023.