21/10/2025
היום התחלתי מחזור נוסף של קורס הליקוט שלי דרך הרשות לאיכות סביבה וקיימות בעריית ת״א.
ועכשיו כשהכל מתחדש בחוץ
שמחתי ללמד על שלב הנביטה, התועלות של נבטים בתזונה, וזיהוי נבטים דרך הצורות היחודיות של העלים הפסיגיים שלהם..
אבל בעיקר שמחתי להנגיש את הבחוץ הזה לקבוצה מהממת של אנשים סקרנים וטובים 💚
מחכה למפגש הבא
בתמונה: לבבות קטנים של נבט חוביזה בייבי