30/09/2019
Assalamualaikum semua!
Rumah Adek dah buka dah! ๐
Jadi, sapa-sapa yang nak mai ke negeri Jelapang Padi ๐พ ni jemput-jemputlah mai duk Rumah Adek ๐ง๐ป
Harga pun berpatutan ๐ต๐ฐ Lokasi sgt sgt strategik ๐Dekat sangat dgn Istana Anak Bukit yang cantik tu...ramai yang berhenti ambik gambar depan istana, pastu sat saja sampai ke Keriang Hill Resort, Muzium Padi dan b*k tempat lagi la.
Makanan toksah cakap la, mmg banyakk dan sedap2 belaka. Kalau sebut Nasi Lemak Royale yang famous tu, kat sini blh makan sedia ๐๐๐ผ
Nak p Bukit Kayu Hitam ka Padang Besaq ka Hatyai ka boleh mai transit sini dulu bagi hilang penat dan ambik tenaga ๐ช๐ผ Mandi, makan dan minum semua dulu, pastu baru lah blh p beli belah di sana ๐
La ni tgh promosi sbb baru buka. Nak tau harga boleh laju laju whatsapp call teruih takpa nombor 019-5556690 (Aiman)๐จ๐ป๐ฒ
Mai na mai...mai la dok Rumah Adek ๐ง๐ป