Homestay Teratak Rose Alor Setar Kedah

Homestay Teratak Rose Alor Setar Kedah TERATAK ROSE TOP RANKING pilihan utama Banglo stgkt, 4 bilik + aircon queen bed + 1 bilik surau. HARGA PROMO pembukaan. Kemudahan byk. book now

Ruang tamu/mkn lapang, luas, eksklusif, dapur , water filter, peti sejuk. tol dekat exit alor setar utara. �HOMESTAY TERATAK ROSE ALOR SETAR KEDAH�

HAI HAI HAI,
SALAM SEMUA,
SAYA ABG ASRI SEORG PRAMUGARA DAH 25 TAHUN DLM SYKT PENERBANGAN. BYK PENGALAMAN BERJALAN SELURUH DUNIA. KELUAR MASUK HOTEL2 YG BERBAGAI DECO. HASIL DARI PENGALAMAN INI ABG ASRI SERAPKAN KE HOMESTAY TERATAK ROSE ALOR SETAR. S

ESUAI DENGAN ISTERI KAK ROSE YG BERKERJAYA SEBAGAI GURU USTAZAH KAMI GABUNGKAN IDEA BERSAMA.. KHAS BUAT KESELESAAN DAN KEPUASAN PENGINAP2 YG DATANG KE HOMESTAY KAMI.. INILAH DIA HASIL KARYA KAMI BERSAMA.. RUMAH BANGLOW SINGLE STOREY Kak Rose ni baru dibuka pada bulan Mei masih baru. Terletak di
TAMAN LELASARI, JLN LANGGAR, ALOR SETAR, KEDAH.

*KHAS BUAT MUSLIM. MALAH DECORASI2 DALAMAN BERUNSURKAN ISLAMIC. GAMBAR KAABAH � YG BESAR DIRUANG TAMU, MENYAMBUT KEDATANGAN TETAMU2.*

*MALAH KAK ROSE/ABG ASRI SEDIAKAN 1 BILIK KHAS DIJADIKAN SURAU � UTK SOLAT BERJEMAAH. BESTKAN..*

Tak semua homestay ada surau atau gambar kaabah yg besar mcm ni. Sambil tengok2 tv bersembang di ruang tamu bersofakan chesterfield pandang kaabah, dapat pahala, pandang lagi, dapat lagi pahala. Yg rindukan mekah pasti terubat. Utk yg belum pergi ambil aura disini insyaallah Dia jemput dtg 1 hari. Yg bawa mak pasti mak anda suka dengan homestay kami. Kak Rose owner ni ustazah, tu yg kami buat konsep islamic. Jadi yg rasa nak menginap sambil dapat aura kaabah bolehlah buat booking cepat2. Selesa rumah Kak Rose ni. Luas, cantik deco2, bersih dan cukup lengkap. Semua ada lah pendek kata.. Nak masak pun boleh, beli saja barang2 kat Pasaraya AL BAIK depan hospital tu. Atau yg nak makan malas masak, boleh jer keluar makan, macam2 ada kat tepi sepanjang jln langgar ni. Sampai pukul 12tghmlm dibuka.

*APA KEMUDAHAN2 YG TUAN/PUAN DAPAT? DUDUK HOMESTAY BANGLO KAK ROSE?*

� Rumah banglo single storey
� 4 bilik
� 3 bilik Queen bed + aircond setiap bilik tidur.
� 1 bilik surau
� 3 bilik air kemas dan bersih

Alhamdulilah, HOMESTAY TERATAK ROSE ALOR SETAR KEDAH tambah lagi keselesaan buat penginap2 homestay kami..GAZEBO buat sa...
27/07/2023

Alhamdulilah, HOMESTAY TERATAK ROSE ALOR SETAR KEDAH tambah lagi keselesaan buat penginap2 homestay kami..

GAZEBO buat santai2 sambil minum petang/sarapan di gazebo.. Lepak2 kena angin petang dari sawah padi..

Org kedah ni s**a menyicah, colek2 kata org johor..
Ni la tempat lepak.. Sambil2 membawang.. Luar dalam rumah selesa.. Ni baru la tenang... Nanti kita deco pokok2 bunga keliling gazebo.. Ok..

Bagi yg nak menyewa/menginap di homestay Teratak Rose Alor Setar Kedah.. Silalah hubung dgn kak rose klik link bawah ni ok..

www.wasap.my/60197575514/teratakrose

Www.wasap.my/60197575514/teratakrose

Rumah mmg super duper SELESA, CANTIK, LUAS, LAPANG, TENANG...
SETISPAIP SANGAT2..
RUGI TAK NGINAP SINI..

CANTIK, BERSIH, LUAS, SUPER SELESA, TENANG...MESRA FAMILI ANAK2 S**A.. MAKPAK PUN JATUH HATI.. Itulah ungkapan penyewa y...
06/05/2023

CANTIK, BERSIH, LUAS, SUPER SELESA, TENANG...MESRA FAMILI ANAK2 S**A.. MAKPAK PUN JATUH HATI..

Itulah ungkapan penyewa yg masuk homestay Teratak Rose Alor Setar Kedah..lokasi Taman Lelasari Jalan Langgar dekat hospital Sultanah Bahiyah.
Komen penyewa rata2 hepi bila duduk sini...

Patut la Kedah Tourism promote Homestay ni...
Rekemen datang duduk sini..
Mmg org akan scroll tanya rumah ni dulu.. Pilihan utama mereka kalau penuh barulah cari rumah lain..

Alaa... Tak merasa la saya dok sini.. Ramai bagi komen2 yg best2 kat homestay ni..
Tak caya boleh tgk kat page kami, g00gle... Tekan saja homestay Teratak Rose Alor Setar... Malah homestay kami ni dah masuk merata ceruk media masa.. Instagram, tiktok, booking.com..airbnb..fb.. YouTube, blog... Serata Malaysia org tau homestay ni..

Tempat strategik kemudahan, makan senang, ekses senang, dekat town, kedai2, dekat hospital, apa saja semua complete la area ni.. Hotspot..!

Sesuai utk keluara kecil serta yg sederhana besar. Muat utk 15org termasuk kanak2.
3 bilik tidur aircond + kipas + toto extra, bantal, tuala disediakan
1 bilik surau yg luas
3 bilik air
Wifi 24jam
Dapur luas boleh memasak
Ruang tamu cantik n relax
Ruang makan selesa
Air mandi pun laju puas mandi

Memang puas hati,
Kita mmg pastikan dlm rumah terjaga..maintenence kita buat setiap bulan..harga yg sangat berpatutan serta promosi yg menginap lebih 1mlm.

Jadi booking dulu.. Sebelum org lain amik dulu.. Kena book awal2.. Homestay elok mmg cepat org lock.. Yg tak dapat book mmg frust.. Kalau penuh..
Tgk gambar2 jelah jawabnya..
Baru nak berangan2 duduk sini.. Kan.. Ramai tau yg lepas duduk sini dia rekemen pulak kat kawan2 sedara2.. Tempat privasi.. Tak kacau jiran2 rumah sebuah.. Keliling taman.. Rumput carpet bersih.. Mau tak terkilan kalau tak dapat book..

Klik terus whatsapp owner

👇👇👇

Kak Rose

Www.wasap.my/60197575514/teratakrose

Www.wasap.my/60197575514/teratakrose

Www.wasap.my/60197575514/teratakrose

SHARE POSTING NI..
SIMPAN KAT FB ANDA..
FOLLOW PAGE KAMI..
Mana tau akan dtg nak book
Atau sedara2 nak ke Kedah..
Tak la tercari2 kat fb.








Baru sempat nak letak gambar2 raya... 2023..Ni la homestay kami di Alor Setar Kedah.. Ada sesiapa yg nak booking homesta...
30/04/2023

Baru sempat nak letak gambar2 raya... 2023..
Ni la homestay kami di Alor Setar Kedah..

Ada sesiapa yg nak booking homestay kami Teratak Rose Alor Setar Kedah..?

Salam.. Elok aih homestay...
Ni bukan kat oversea..
Ni kat Aloq Setaq jar...

Dok viral dah sana sini..
Homestay Teratak Rose Alor Setar Kedah ni.. Dekat Hospital Besar Sultanah Bahiyah Jln Langgar,
Kedah Tourism dok promote ni..
Dari yg kecik sampai ke warga emas jatuh cinta dgn homestay ni.. Awat nya dak.. Hampa buka gambaq2 dan video dlm iklan ni.. Mau tak jatuh hati.. Siap ada surau, tempat mainan budak2 melompat2.. Deco cantik, lapang, bersih, sangat2 selesa, tempat strategik, mkn senang berlambak, dekat pekan, halaman rumah cantik + lampu liplap2 waktu mlm hari, dapur luas, bilik tidur 3 + aircond + kipas, bilik surau 1, bilik air 3, mlm tak mahai mana pun.. Dpt banglo single storey.. Privacy.. Mana nk cari wei... CCTV 24jam.. Wifi pun ada laju..

Pendek kata...dok sini.. Hampa tak rasa nak balik.. Anak2 pun tak mau balik kot.. Makpak kita pun rasa syokkkk... Dok la kalau tak percaya.. Rata2 yg mai semua bawa makpak depa.. Seronok la kaabah sebesaq2 alam dok kat dinding ruang tamu. Nak solat masuk surau. Cucu tak kacau dah. Nak berzikir ka nak baca quran ka.. Tenang solat..

Mai masuk booking siap2.. Kalau kosong tu cepat2 la hampa lock terus..garenti puas hati... Berebut ni org dok book.. Bukan buat2 cerita.. Sungguh aih.. Hangpa whatsapp tuan rumah dia..

ABG ASRI (HUSBEN)
www.wasap.my/60196161625/teratakrose

Atau

KAK ROSE (WIFE)
www.wasap.my/60197575514/teratakrose



Big shout out to my newest top fans! 💎Ku Zarina Ku Baharom, Roomstay Hospitalsultanah Bahiyah
28/04/2023

Big shout out to my newest top fans! 💎

Ku Zarina Ku Baharom, Roomstay Hospitalsultanah Bahiyah

23/04/2023

Salam aidil fitri 2023
Elok aih homestay...
Ni bukan kat oversea..
Ni kat Aloq Setaq jar...

Dok viral dah sana sini..
Homestay Teratak Rose Alor Setar Kedah ni.. Dekat Hospital Besar Sultanah Bahiyah Jln Langgar,
Kedah Tourism dok promote ni..
Dari yg kecik sampai ke warga emas jatuh cinta dgn homestay ni.. Awat nya dak.. Hampa buka gambaq2 dan video dlm iklan ni.. Mau tak jatuh hati.. Siap ada surau, tempat mainan budak2 melompat2.. Deco cantik, lapang, bersih, sangat2 selesa, tempat strategik, mkn senang berlambak, dekat pekan, halaman rumah cantik + lampu liplap2 waktu mlm hari, dapur luas, bilik tidur 3 + aircond + kipas, bilik surau 1, bilik air 3, mlm tak mahai mana pun.. Dpt banglo single storey.. Privacy.. Mana nk cari wei... CCTV 24jam.. Wifi pun ada laju..

Pendek kata...dok sini.. Hampa tak rasa nak balik.. Anak2 pun tak mau balik kot.. Makpak kita pun rasa syokkkk... Dok la kalau tak percaya.. Rata2 yg mai semua bawa makpak depa.. Seronok la kaabah sebesaq2 alam dok kat dinding ruang tamu. Nak solat masuk surau. Cucu tak kacau dah. Nak berzikir ka nak baca quran ka.. Tenang solat..

Mai masuk booking siap2.. Kalau kosong tu cepat2 la hampa lock terus..garenti puas hati... Berebut ni org dok book.. Bukan buat2 cerita.. Sungguh aih.. Hangpa whatsapp tuan rumah dia..

ABG ASRI (HUSBEN)
www.wasap.my/60196161625/teratakrose

Atau

KAK ROSE (WIFE)
www.wasap.my/60197575514/teratakrose



Address

Jalan Langgar Alor Setar
Alor Setar
05460

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Homestay Teratak Rose Alor Setar Kedah posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share