Mekjat Channel - Travel on My Way

Mekjat Channel - Travel on My Way https://collshp.com/trendystufff Sebarang pertanyaan atau tempahan : 01111325387 ( amir izzat )

Atau click terus whatsap disini : http://amirizzat.wasap.my/
(1)

�Mekjat Channel - Travel on My Way�

�Berkongsi info mengenai travel dan percutian menarik dalam dan luar Malaysia

�Menyediakan pakej percutian termurah di dalam dan luar negara.

�Menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa KLIA, KLIA Private Car Parking termurah dan juga Airport Transfer one way or Return.

02/08/2026

Bila dah tukar ke kerusi ergonomik macam ni, baru faham kenapa orang sanggup invest.

Headrest boleh adjust, lumbar support ikut bentuk badan, armrest pun boleh laras. Nak sandar kejap masa break pun memang selesa. Memang sesuai kalau kerja office, WFH, editing video, gaming ataupun live berjam-jam.

Yang best, harga sekarang bawah RM300 lepas voucher. Bagi aku memang antara barang yang berbaloi beli sebab kita duduk atas kerusi ni berjam-jam setiap hari.

Kalau korang memang tengah cari kerusi untuk jaga belakang dan pinggang, boleh tengok yang ni dulu. Link aku letak kat bawah. Jangan tunggu badan dah sakit baru nak tukar. 😄

Beli dekat sini👉🏻 https://s.shopee.com.my/5ArMvrdncV

05/07/2026

Kecil je saiz dia, tapi angin memang padu. 💨

Aku paling s**a sebab bunyi senyap, ada 4 mode angin, bateri 4500mAh dan boleh guna sambil charging.

Memang sesuai letak atas meja kerja, sebelah katil, buat live, gaming atau bawa travel.

Sekali cuba, baru faham kenapa ramai recommend kipas mini Vention ni. 👍🔥

Beli sini gais murah jer👉🏻 https://s.shopee.com.my/1gGmYXvb5l

Ramai ingat nak jaga kulit kena beli macam-macam produk sampai beratus ringgit.Padahal aku try set Dr. Leo Brightening 4...
05/07/2026

Ramai ingat nak jaga kulit kena beli macam-macam produk sampai beratus ringgit.

Padahal aku try set Dr. Leo Brightening 4pcs ni, satu set lengkap je dah cukup untuk rutin harian.

Cleanser tu untuk cuci minyak & kotoran.
Toner p**ak bagi kulit lebih lembap dan ready.
Serum fokus pada tona tak sekata & dark spot.
Last skali cream tu p**a untuk lock kelembapan supaya kulit nampak lebih sihat.

Aku s**a sebab dalam dia dah ada gabungan Niacinamide + 377 VC + Vitamin C + Salicylic Acid, memang fokus untuk kulit kusam, bekas jerawat dan tona tak sekata😍😍

Yang paling best?

Harga 1 set ni lepas tolak voucher pun tak sampai RM100. Bagi aku memang berbaloi sebab dah dapat 4 langkah lengkap, tak perlu pening nak mix banyak produk.

Beli dekat sini tengah sale sekarang👉🏻 https://s.shopee.com.my/4Ay7VVFs4U

30/05/2026

1st test fly dji neo 2😍

29/05/2026

Unboxing Drone Dji Neo 2😍
Bagi tips skit untuk nubis

23/05/2026

Korang kalau nak beli set meja lego jangan beli yg murah sebab material x tahan lasak, beli yang abam beli ni puas hati, kau duduk pun tak patah beb, kukuh gilaa berbaloi dengan harga👍👍👍

Ampa kalau dah beli camera mahal, jangan kedekut dekat memory card 😆Aku rekomen ambik Lexar yang kiri tu.V60 + UHS-II me...
20/05/2026

Ampa kalau dah beli camera mahal, jangan kedekut dekat memory card 😆

Aku rekomen ambik Lexar yang kiri tu.
V60 + UHS-II memang padu.

Shoot burst smooth, record video 6.2K pun steady.
Takde lag, takde frame drop 👍

Harga p**ak lebih kurang ja dengan sebelah kanan tu.
So better terus ambik yang kiri, memang puas hati.

Beli sini 👉🏻 https://s.shopee.com.my/8fPLZI16Yw

General Features Speed Up Your Workflow from the Field to Post-Production This Lexar Professional 1800x UHS-II SDXC UHS-II card offers fast read speeds up to 270 MB/s to accelerate your post-production workflow, saving you time, and getting you back to the business of photography. V60 Rated to Captu...

barang boekk ni sumpah ye tak nyesal beli😍Oud dgn Black Stone tu bau sebijik mcm karpet raudhah dekat masjid nabawi madi...
20/05/2026

barang boekk ni sumpah ye tak nyesal beli😍

Oud dgn Black Stone tu bau sebijik mcm karpet raudhah dekat masjid nabawi madinah😍 wangii bethoii !!

Peach tu pun wangi jugak ye bau manihh buah peach👍

Beli dekat kedai dia ni ready stok👉🏻 https://s.shopee.com.my/8AT4z7cSdp

Anak yang kena eczema je paham😭😭Meh sini abam nak suggest sabun mandian ni memang rekeman sangat2.. anak abam lepas guna...
20/05/2026

Anak yang kena eczema je paham😭😭

Meh sini abam nak suggest sabun mandian ni memang rekeman sangat2.. anak abam lepas guna ni tak sampai seminggu kulit dah jadi halus ekzema pun hilang terus🥹👏🏻👏🏻

Cara guna macam buat sabun mandian je..sapu seluruh badan dan juga rambut💪

Beli dekat sini 👉🏻 https://s.shopee.com.my/9UySZz42w4

CCTV ni memang padu 😮‍💨Satu body, tapi dua kamera jalan serentak.📌 Atas wide angle, nampak luas satu kawasan📌 Bawah zoom...
20/05/2026

CCTV ni memang padu 😮‍💨
Satu body, tapi dua kamera jalan serentak.

📌 Atas wide angle, nampak luas satu kawasan
📌 Bawah zoom, muka orang pun clear

Ada auto tracking sekali.
Orang bergerak kiri kanan pun dia ikut 😆

Nak tengok wide + zoom serentak?
Memang boleh. Split screen jer

Night vision dia pun jelas giler siap colour beb!!
Bunyi orang, kereta, baby nangis pun dia detect & terus notify.

Memang CCTV AI paling worth setakat ni 👍

Beli sini murah jer 👉🏻 https://s.shopee.com.my/5VSJpPhfvm

Address

NO. 7, Jalan MURNI 6/18
Banting
42700

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Mekjat Channel - Travel on My Way posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Mekjat Channel - Travel on My Way:

Shortcuts

Share

Category