Umrah Al Amen

Umrah Al Amen Percayalah, semua orang mampu untuk menunaikan umrah. Niatkan dengan betul, kami akan bantu merealisa

Jom pergi UMRAH2022whatsapp untuk keterangan lanjut.Harga dan Pakej yang menarik untuk anda.wasap.my/60196117225/umrah20...
03/06/2022

Jom pergi UMRAH2022
whatsapp untuk keterangan lanjut.
Harga dan Pakej yang menarik untuk anda.
wasap.my/60196117225/umrah2022

Jom pergi UMRAH.whatsapp untuk keterangan lanjut.Harga dan Pakej yang menarik untuk anda.wasap.my/60196117225/umrahnorma...
11/12/2021

Jom pergi UMRAH.
whatsapp untuk keterangan lanjut.
Harga dan Pakej yang menarik untuk anda.
wasap.my/60196117225/umrahnormabaru

JOM UMRAH NORMA BARU.Tarikh-tarikh penting dalam kalender islam. Jom menunaikan Umrah dan Ziarah Maqam Rasulullah. Saya ...
10/12/2021

JOM UMRAH NORMA BARU.
Tarikh-tarikh penting dalam kalender islam. Jom menunaikan Umrah dan Ziarah Maqam Rasulullah. Saya akan bantu anda dengan pakej-pakej yang menarik.

whatsapp atau call untuk maklumat lanjut.
wasap.my/60196117225/umrahnormabaru

Assalamualaikum para DuyufurrahmanπŸ•‹ PAKEJ SAFA (12H 10M)HARGA dari RM6690 (Israk Mikraj)*Harga termasuk kos PCR Test 72 ...
08/12/2021

Assalamualaikum para Duyufurrahman

πŸ•‹ PAKEJ SAFA (12H 10M)
HARGA dari RM6690 (Israk Mikraj)
*Harga termasuk kos PCR Test 72 jam sebelum balik ke Malaysia
πŸ•‹ Visa Umrah
πŸ•‹ Tarikh : *Boleh Pilih dari Jadual tersedia.
πŸ•‹ Makanan: Fullboard (3x sehari).
πŸ•‹ Mutawwif Berpengalaman
πŸ•‹ Sektor : KUL - JED - JED - KL
πŸ•‹ Penerbangan: Saudi Airlines/MAS.
πŸ•‹ Harga untuk 2 orang sebilik
πŸ•‹ Muatan bas: 25 orang
πŸ•‹ Hotel di Mekah : Nada Deafah @ setaraf (+_250m)
Hotel di Madinah : Huda Taiba atau setaraf (+_150m)
Sila Hubungi Pegawai Pemasaran Umrah AlFajr Selangor :

www.wasap.my/+60196117225/UmrahAlFajr

UMRAH NORMA BARU.VISA PELANCONG- masalah bila tiba di Arab Saudi untuk slot Umrah/Raudah bila tawakalna bertukar purple ...
07/12/2021

UMRAH NORMA BARU.
VISA PELANCONG- masalah bila tiba di Arab Saudi untuk slot Umrah/Raudah bila tawakalna bertukar purple seolah kita tidak vaksin. Mungkin kita tidak dapat menunaikan Umrah sehingga balik Malaysia.

Sila tanya travel agent samaada visa umrah atau visa pelancong sebelum bayar deposit.

Insya Allah kami menawarkan visa umrah.

JOM UMRAH NORMA BARU.whatsapp atau call untuk maklumat lanjut.wasap.my/60196117225/umrahnormabaru
07/12/2021

JOM UMRAH NORMA BARU.

whatsapp atau call untuk maklumat lanjut.
wasap.my/60196117225/umrahnormabaru

JOM KITA MENUNAIKAN UMRAH NORMA BARU.Untuk keterangan lanjut sila whatsapp segerawasap.my/60196117225/umrahnormabaru
06/12/2021

JOM KITA MENUNAIKAN UMRAH NORMA BARU.

Untuk keterangan lanjut sila whatsapp segera
wasap.my/60196117225/umrahnormabaru

Salam SemuaHati-Hati dgn SCAMMER di AL-HARAMAIN Jangan ingat di Tanah Suci Mekah dan Madinah x ada Scammer, Ada rupanya....
03/12/2021

Salam Semua

Hati-Hati dgn SCAMMER di AL-HARAMAIN

Jangan ingat di Tanah Suci Mekah dan Madinah x ada Scammer, Ada rupanya.. bezanya ada yg kena cara halus dan cara kasar saja..

CARA KASAR:-
Cara 1.
1. Sudah pastinya bag kita di seloknya atau di torehnya dengan pisau sama ada kita sedang melakukan Tawaf @ Saie, cara depa buat ni mmg kita pun x perasan langsung.. ni memang berani dan pro.. Hasil yang dia dapat pun kasar jugak, mau riban-riban & Handphone pun boleh dapat. (Kebiasaanya cara 1 ni wanita adalah target utama)

Cara 2:-
2. Scammer jadi pengiring (kononnya es**rt kita) utk cium Hajarul Aswad, ini orang Indonesia, dia akan himpit kita dan bertanya "pak, mau cium Hajarul Aswad, kalau kita cakap mau, dia mintak siap2 400 Saudi Riyal, kadang2 1000 Riyal pun ada. kita cakap x ada @ x mau, then dia blah lah.. tapi kalau kita cakap mau, dia bawa kita separuh jalan, then separuh jalan lagi dia pun hilang... ada juga kes, yang ikut kita sampai ke hotel utk tuntut duit.. so, hati2..

Cara 3:-
3. Hati2 bila membuat bayaran duit 10 Riyal dengan duit 100 Riyal, selalu konfius sebab warna duitnya MERAH. saya pernah tgk depan mata saya jemaah wanita tua dia nak beli air mineral 1 riyal, dia kasi 100 riyal, sepatutnya baki 99 Riyal, tapi dipulangnya baki 9 riyal saja.. then, makcik tu tanya "saya bagi 100 riyal, then dia cakap tak, makcik bagi 10 riyal, lalu dia angkat 10 Riyal.. makcik tu pun terkiyal-kiyal dgn mamat tu.. Hakikatnya saya tgk sendiri makcik tu bg dia 100 riyal. (Dalam kes ni saya campur tangan, sebab geram.. so makcik dpt lah balik baki duitnya 99 Riyal)- hati2 dgn penjual yg duduk atas food-truck di Jabal Rahmah.

Cara 4:-
4. Mak-mak arab yg berjubah hitam yg dok menjual dan meminta sedekah di sekitar masjidil Haram (terutama laluan nak ke Menara Jam), ini lagi profesional punya scammer, depa boleh buat 1001 macam cerita siap dengan drama dan watak2 pelakon sampingan lagi.. so, awas jgn cepat melatah dan bermurah hati sangat.. sekali kita bagi, habissss... kitaa akan dikerumun oleh "mereka"

Cara 5:-
5. Geng Teksi pun sama, awalnya kita dah deal harga dari airport jeddah ke Hotel di Mekah 200 Riyal, nanti bila sampai di Mekah dia akan buat2 pusing 5 ke 6 ke 7 ke 8 ke 9 ke 10 kali, buat2 cari hotel. Penyudahnya jumpa juga hotel tu, tapi dia akan mintak kita bayaran ehsan lagi 50 Riyal sebab sesat jalan... (padahal itulah game plan dia org..) kalau nak secure baik amek GRAB/UBER terus.

CARA HALUS
(Lebih kepada Psychology)

1. Saya sendiri pernah kena semasa di Mekah (berdekatan pintu 17) saya dah x heran sgt dgn kaki Scam ni sebab dah tau game depa, saya layan (sebab nak tgk game depa)... saya didatangi oleh seorang lelaki pakistan (pakai kurta putih dan seluar putih), dia tarik saya ke tepi, dan bermulalah cerita sedihnya yg dia kena selok, duit dia dicuri, pasport dia hilang mak dia sakit (nanti dia akan tunjuk seorang pompuan tua, yg sedang baring) utk memberikan kita yakin dgn ceritanya, dia mintak 500 Riyal utk kos perubatan mak dia dan makan. Saya dah tau dia SCAM, saya cakap saya x ada duit dan terus saya blah, dengan nada cengei skit la..

Saya intai dia dan geng2 dia mencari mangsa yg lain dari jauh, yup.. ternyata mangsa keduanya berjaya, dia ambil kesemua duit mangsa kedua semasa mangsa sedang kira duit, dan terus blah.. (geng sendikit 4 ke 5 org) kalau sehari dia dah kaut 1000 Riyal kalau sebulan dah berapa..

saya perati rata2 mangsa scam geng ini adalah jemaah umrah & haji rakyat Malaysia, indonesia, brunei, mungkin easy target kot @ kita ni mmg s**a bersedekah.

KESAN PADA JEMAAH:-

1. Kita akan hilang focus utk beribadat.. dok menyesal atas kealphaan kita..

2. Membuatkan keluarga yg dok di Malaysia ni jadi risau, atas kejadian yg menimpa.

3. Bila dah hilang pertimbangan tu, mulalah mulut kita pun sama naik mencarut dan memaki hamunnya.. (niat asal dan focus utama ke Tanah Suci dah hilang).

4. Mula rasa takut-takut pada keadaan sekeliling..

5. Murung

Inilah beberapa jenis Scammer yg ada di Tanah Suci Mekah & Madinah.

Pada saya senang saja, kalau nak sedekah, sedekah kepada tukang sapu sampah di dalam atau di luar Masjid. Selagi namanya manusia berhati-hatilah dengan langkah dan gerak, mata mau TAJAM, kalau silap langkah pasti ada yg nak ambil kesempatan di atas kebaikan kita, sebab kat sana bukannya semua Malaikat, TAPI ada sekelompok manusia yg sentiasa menyambil kesempatan. Orang2 mcm ni depa peduli apa, bukannya depa heran di Tanah Haram ka X Tanah Haram ka, janji Masyuk... Jemaah juga DIINGATKAN kalau pi MASJID tu tak payah la gatai-gatai nak bawa duit beratus-ratus dan beriban-riban.. bawa duit SR50 ke SR100 sudah.. duit yang riban-riban kita bawa tu simpan saja di hotel. (dalam bag berkunci ka dalam peti box keselamatan ka, atau mintak tolong mutawwif / mutawwifah simpankan ka)

Saya pesan, sebab kita bukannya tiap2 bulan mai Mekah dan Madinah, kena menabung dan menyimpan baru boleh datang, jadi bila sampai sini kena penaya ngan org2 mcm ni pulak.. kesian pun ada... jadinya pakat2 beringat.. bila dah kat sana letakkan diri pada Allah SWT, mintak doa kat dia utk dijauhi dari pekara2 mcm ni. andaikata terkena scam mcm ni "kalau" amountnya kecik anggapkan sedekah dan x ada rezeki kita lah tu.. TAPI, kalau AMOUNTNYA BESAR, terus buat report polis, ajak Mutawwif pegi buat report.

Sementara musim haji ni pesan2 lah kepada jemaah dan rakan taulan yg ada di Tanah Suci.. SEKADAR BERINGAT...

* kredit gambar kepada Memori Terindah di Tanah Suci

UMRAH NORMA BARU- Ada masalah mengenai MAHRAM. Kami ada penyelesaiannya dan Insya Allah boleh menunaikan Umrah.- Visa UM...
30/11/2021

UMRAH NORMA BARU
- Ada masalah mengenai MAHRAM. Kami ada penyelesaiannya dan Insya Allah boleh menunaikan Umrah.
- Visa UMRAH (bukan visa pelancong)
- Hotel di Makkah dan Madinah bilik berdua (2 orang)
- Menunaikan Umrah dan lawatan ke Raudah terjamin oleh Muasassah
- Insuran covid19 tersedia dan swab test covid19 Arab Saudi di buat di Hotel penginapan.
- Hanya 25 orang peserta sahaja untuk setiap kumpulan jemaah.
- Kursus Umrah Norma Baru percuma.
- dan banyak lagi kemudahan.

Syarikat Al Fajr Sdn Bhd adalah yang PERTAMA dari Malaysia menghantar Jemaah UMRAH selepas kebenaran Kerajaan Malaysia.

Whatsapp segera untuk sebarang pertanyaan dan soalan.
www.wasap.my/60196117225/umrahnormabaru

PAKEJ yang menarik menanti anda. Jangan lepas peluang

Address

Batu Caves
68100

Opening Hours

Monday 09:00 - 18:00
Tuesday 09:00 - 18:00
Wednesday 09:00 - 18:00
Thursday 09:00 - 18:00
Friday 09:00 - 18:00
Saturday 09:00 - 18:00

Telephone

+60196117225

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Umrah Al Amen posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Umrah Al Amen:

Shortcuts

Share

Category