02/11/2022
Sekarang ni jangan tunggu cuti sekolah baru korang nak book hotel.
Jangan sesekali buat planning last minit tau.
Jenuh korang cari hotel nak stay nanti.
So gais, cuti sekolah bulan depan dah ada plan nak ke Melaka ke?
Nah,
Aku ada satu hotel yang aku rasa rugi p**a kalau aku tak promot.
Selain dari Moty Hotel yang aku kata best sangat-sangat,
Ni aku ada lagi satu hotel yang kategori best, dan paling best ini adalah HOTEL LIMA BINTANG dengan harga 3 bintang.
Ames Hotel Melaka,
Hotel ini terletak Jalan Pkak 2, Pusat Komersial, Ayer Keroh, Melaka.
Kalau korang bawa kereta, senang sangat nak dapat parkir. Korang boleh parkir di hotel atau berhamiran hotel je, yang penting percuma ye walau korang terpaksa parkir berhampiran kawasan hotel.
Aku kirakan kedudukan hotel ini agak strategik untuk akses ke mana-mana tempat yang orang selalu lawati di Melaka.
Nak ke Zoo Melaka, jalan kaki pun boleh tau. Cuma 17 minit sahaja dari hotel. Taman buaya p**a cuma 9 minit berjalan kaki.
Fuh. Antara larat tak larat je la. Tapi A Famosa tu aku andaikan kalau kau nak pergi kena naik kereta la sebab jauh sikit. Naik kereta dalam 20 minit.
Ok lah kan?
Dengar cerita bufet sarapan pagi dia mewah korang. Maklumlah hotel 5 bintang wei.
Jom plan menginap kat sini. Kena booking ada date tau.
Nanti aku cek kan kekosongan.
*AMES HOTEL MELAKA*
Deluxe King /Twin
RM 285 per night
With breakfast
Klik sini utk booked dengan Ecah 🤗
http://www.wasap.my/60194130310/amesmelaka