Mr.Crab Perhentian PAKEJ

Mr.Crab Perhentian PAKEJ Kami menyediakan pelbagai pakej bajet yg menarik tertarik n kebabommm..in shaa Allah.. #

Assalamualaikum hai sekian lama tidak bersua😁so sape2 yang masih lagi mencari-cari or bercadang nak datang ke pulau perh...
31/01/2022

Assalamualaikum hai sekian lama tidak bersua😁so sape2 yang masih lagi mencari-cari or bercadang nak datang ke pulau perhentian boleh lah PM kami🏝️kami sedia membantu anda untuk mencipta kenangan bersama keluarga tersayang✌️😘sebelum tu boleh lah risik-risik harga pakej yang kami sediakan dulu, kalau berminat jangan malu jangan segan nak PM kami tau😁😁in shaa Allah puas hati







Wasap.my/60134118277/nakdetailspakej

Alhamdulillah selesai sudah percutian mereka semua untuk pakej 2h1m di pulau perhentian..terima kasih banyak2 sbb percay...
15/09/2019

Alhamdulillah selesai sudah percutian mereka semua untuk pakej 2h1m di pulau perhentian..terima kasih banyak2 sbb percayakan servis kami untuk merealisasikan percutian korang semua😘semoga berjumpa di lain hari👍😉



Berminat jangan lupa whatsapp tiekah naa..klik jew link kt bwh tu :

Wasap.my/60134118277/mrcrabperhentianpakej

Throw🔙 semalam punya cerita..alhamdulillah selamat sampai pakej tiekah untuk 2h1m seramai 40 pax lbh..syukur ats rezekiM...
15/09/2019

Throw🔙 semalam punya cerita..alhamdulillah selamat sampai pakej tiekah untuk 2h1m seramai 40 pax lbh..syukur ats rezekiMu ya Allah n syukur semuanya dipermudahkan..aminn..so korang apa tunggu lagi jom la join pakej ke pulau perhentian bersama mr.crab perhentian pakej tak rugi pun korang😬dorang dh korang bila lagiii😘😁

!

Berminat whatsapp jew tiekah or tekan jew link kt bwh nie👇

Wasap.my/60134118277/MrCrabPerhentianBajet

Alhamdulillah hari nie pakej daytrip tiekah sampai dalam 10org n skang dorang tgh snorkelling..walaupun tiekah kurang pr...
20/08/2019

Alhamdulillah hari nie pakej daytrip tiekah sampai dalam 10org n skang dorang tgh snorkelling..walaupun tiekah kurang promote tu bukan bermakna pakej tiekah tak jalan tau..rezeki hari nie n yg sbelum2 nie pn ad cuma xsempat nk update jew kt page sbb kekangan masa😬hehehe..so sape2 yg berminat dgn pakej yg tiekah sediakan jom cpt2 whatsapp tiekah n kte deal smpai jadi😉haa gittew..

Wasap.my/60134118277/MrCrabPerhentianPakej

Alhamdulillah hari nie pakej daytrip tiekah sampai dalam 10org n skang dorang tgh snorkelling..walaupun tiekah kurang pr...
20/08/2019

Alhamdulillah hari nie pakej daytrip tiekah sampai dalam 10org n skang dorang tgh snorkelling..walaupun tiekah kurang promote tu bukan bermakna pakej tiekah tak jalan tau..rezeki hari nie n yg sbelum2 nie pn ad cuma xsempat nk update jew kt page sbb kekangan masa😬hehehe..so sape2 yg berminat dgn pakej yg tiekah sediakan jom cpt2 whatsapp tiekah n kte deal smpai jadi😉haa gittew..

Wasap.my/60134118277/MrCrabPerhentianPakej

Jom join pakej daytrip dengan kami..harga tersangatlah mampu milik..ciptakan memori terindah bersama2 yang tersayang di ...
10/07/2019

Jom join pakej daytrip dengan kami..harga tersangatlah mampu milik..ciptakan memori terindah bersama2 yang tersayang di pulau perhentian..kalau nak menginap pn boleh..kita ad buat jugak beberapa pakej2 yang menarik so nanti jangan lupa risik2 pakej yg kami sediakan tau😘😘berminat tekan jew link whatsapp kami kat bawah👇
Wasap.my/60134118277

Alhamdulillah..selesai sudah percutian mereka di Pulau Perhentian untuk 3h2m..terima kasih sahabat sudi ambil pakej deng...
02/04/2019

Alhamdulillah..selesai sudah percutian mereka di Pulau Perhentian untuk 3h2m..terima kasih sahabat sudi ambil pakej dengan tiekah dan percayakan tiekah 😊harap berjumpa lagi di lain hari..😬👐selamat jalan dan semoga selamat sampai👍

05/02/2019

Allahu comeynyo air sep awk weii..xteringin ko nk mari pulau perhentian nie..kalau ase nk mai tu ejah roger2 la tkah deh..pakej kami harga mur mur jah sep awk weii...mari pakat mari ramai2..suko weii..wasap jah tkah pah meh kite bisik2 ejah biaq jd..confirm sep awk puas hati..lau xcaya gak kena try mari la dulu..

http://MrCrabPerhentianPakej.wasap.my

26/01/2019

Hai guys..assalamualaikum..early bird promotion tuk pakej daytrip hnya rm90 untuk seorang..jom pakat2 ngn adk kakok sain shabat ipaq duai fmily smua pakat grab pakej daytrip terr..muroh sengoti terr..service tiptop..puas hti laa...lau sero nk bermalam pn kmi ad pakej2 yg akan menambat hati korang smua..risik2 la pakej kmi naa...rugi weiii xmari..berminat ngn pakej kmi tp xtau nk contact cmne..haa tekan jah link wasap tkah kt bwh nie deh pah bley la nk tnye pape psl pakej yg kmi sediakan nie..sebarkan pakej kmi kt semua naa..😬😬😘😘😘

http://MrCrabPerhentianPakej.wasap.my



Address

Jerteh
22300

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Mr.Crab Perhentian PAKEJ posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category