05/04/2025
Kak fiza kata “boleh pilih pakej dari perhentiankravers sebab actually banyak pakej yang diorang providee….”
Ye banyak gaisss tapi team sales kita tak share semua, kalau share semua mahu hang henfon korang terima wasap dari sales person😮💨😮💨
Kita akan share pakej ikut apa yang korang nak sahaja, yang sesuai ikut apa soalan yang korang tanya dan concerned korang.
Especially bab budget.
Kalau yang nak stay premium kita bagi premium je,
Kalau prefer budget kita share yang budget.
Thank you kak fiza dan abang apie enjoy dengan trip ! See you lagi ✨
Wasap team untuk details pakej
📲wasap.my/+60133942405/perhentianiamcoming