19/08/2026
Jogja anyone? ๐ฎ๐ฉโ๏ธ
Kalau dah lama cakap โnak pergi Jogja, nak pergi Jogjaโ tapi tak pergi-pergiโฆ haa mungkin ni masanya ๐๐คญ
4 hari 3 malam, RM880/pax je!
Minimum 4 orang โ ngam sangat ajak geng atau family sekali. ๐ซถ๐ป
Jogja ni memang best sebab macam-macam boleh buat. Nak healing boleh, nak jalan-jalan boleh, nak cari makan pun boleh, nak naik jeep buat kenangan pun onnn! ๐๐จ
So siapa geng yang korang rasa wajib join trip ni? ๐
Tag dia bawah ni ๐๐๐ป
๐ฉ Nak tahu details, boleh DM Ris Travel yaa ๐ค
www.whatsapp.my/60149949312