06/08/2026
Hari ni Cafe Racer keluar 3 biji. π₯
Aku perasan, yang sewa Cafe Racer ni selalunya memang ada style & ada kelas. Ride bukan sebab nak tunjuk laju, tapi sebab minat.
Yang jiwa rempit mesti soalan pertama:
"Boss, laju tak?" π€£
Emmm... kalau nak test top speed, pergi sewa Superbike la boss. π
Cafe Racer, Bobber, Chopper ni bukan kategori motor nak berlumba. Ini kategori lifestyle. Sama macam Vespa, orang beli sebab jiwa, karakter dan kepuasan menunggang.
Bak kata orang...
"Barang T20 bang." π
Bukan semua orang faham hobi ni, tapi bila dah rasa sendiri, baru tahu nikmat dia.
Alhamdulillah, market Langkawi pun makin ramai yang appreciate motor macam ni. Kalau datang Langkawi dan nak cuba ride dengan gaya yang berbeza, mai cari kami.
ποΈ Ride bukan sekadar sampai destinasi, tapi menikmati setiap perjalanan.