FM Travel

FM Travel What about us? We are 1stop centre for Travelling to Sabah. Homestay, Car Rental, Local package/attr

# # If u interested to travel at low price....juz PM,E-MAIL,TEXT/CALL/Whatsapp +6016 870 6943..

Nak melancong tapi nak TARIKH SENDIRI?Nak melancong tapi tak mampu bayar sekaligus?Nak melancong tapi risau agent kebas ...
31/12/2019

Nak melancong tapi nak TARIKH SENDIRI?

Nak melancong tapi tak mampu bayar sekaligus?

Nak melancong tapi risau agent kebas duit?

Nak melancong tapi risau HARGA MURAH dan tak berkualiti?

JANGAN RISAU,TFM TOURS ada!

1. Trusted not scammer walaupun ada ansuran. Bukan bayar terus hilang🧟‍♂

2. Bergabung dengan agent trusted luar negara,guide local pandai bahasa melayu/english

3. Ada ansuran TANPA KADAR FAEDAH(bunga). Jumlah bersih ansuran dan cash adalah sama.

4. Deposit yang boleh dibayar DUA kali sebulan.

5. Masa Solat terjaga walaupun berjalan luar negara.

6. Percutian BAJET murah tapi berkualiti. Yang penting dapat merasai bercuti seperti penduduk LOKAL!

Jom GRAB BANDUNG GROUND 4H3M hanya RM450!

✔️ADA FREE GIFT BERNILAI RM100
✔️HOTEL
✔️PEMANDU,KERETA BERPENYAMAN UDARA(AIRCON)
✔️SARAPAN DI HOTEL
✔️AMBIL DAN HANTAR DI AIRPORT INDONESIA

📩KLIK UNTUK BOOKING!
www.wasap.my/601131657391/BANDUNG450
www.wasap.my/60168706943/BANDUNG450

 cc  ami & Explore Seoul dan BusanSeoul Tips: South Korea public holiday..general knowledge edition!!!!❤Chuseok (추석)💥Chu...
11/09/2019



cc ami & Explore Seoul dan Busan
Seoul Tips: South Korea public holiday..general knowledge edition!!!!
❤Chuseok (추석)
💥Chuseok ni merupakan antara 3 holiday yang terbesar di Korea. Chuseok ni pon dikenali sebagai Hangawi yang di mana Han membawa maksud "besar" dan gawi p**a "hari ke 15 pada bulan ke 8 lunar calendar atau pd pra musim luruh (pre autumn)" dan selalu nya pada waktu ini bulan akan penuh (full moon) and mereka juga akan membuat tuaian terbesar... jadi mengikut lunar calender, harvest moon ni merupakan moon yang terbesar.
🤔Soo apa je org korean buat masa chuseok.... soo sama lah mcm kita waktu raya... balik kampung... ziarah kubur... soo kat sini pon mcm tu...pagi chuseok slalu nya family member akan berkumpul and akan buat memorial service yg dipanggil sebagai "charye"... dimana waktu ni diorg akan honor moyang mereka (ancestors).. masa ni diorg akan sediakan freshly harvested rice, alcohol and songpyeon (half-moon rice cakes) untuk diofferkan pada family’s ancestors diorg. Lepas je ceremony ni selesai... diorg akan berkumpul ramai2 and makan juadah yang diorg da masak...contoh mcm rendang ketupat lodeh tp version diorg...
🙂Itu je ke??? Eh tak laa ada lagi satu... which is "seongmyo" melawat kubur moyang diorg... soo masa ni diorg akan bersihkan kawasan kubur... tebas lalang kalau ada...and pay respect by buat simple memorial service kat situ.
🎊Cuti chuseok ni bermula dari 1 hari sebelum chuseok dan 1 hari selepas chuseok... in which dgn total 3 hari... soo chuseok tahun ni jatuh pada hari jumaat bersamaan 13hb September... jadi cuti akan bermula dari 12-14hb September.. kemungkinan kedai2 akan ditutup selama 2 hari... jadi jgn bersedih kalau kedai awak nk pegi tu tutup sbb diorg pon nk pegi beraya...
💕Perayaan: Chuseok (major harvest festival)
Chuseok 2019: 12-14 September 2019
*korang akan nampak diorg jual banyak hamper kat mana2 market or mall 😊
🎉추석 잘 보내세요 ~ chuseok jal bo.nae.se.yo
"Happy chuseok"

USS WITH TRANSPORTATION FROM JBHaaaa ada x sini yang nak bawa anak² ke USSpsttt cik ika pon ada jual pakej transportatio...
01/09/2019

USS WITH TRANSPORTATION FROM JB
Haaaa ada x sini yang nak bawa anak² ke USS
psttt cik ika pon ada jual pakej transportation + tiket tau
mur² je uols
whatsapp tau
http://TravelustByFM.wasap.my

20/08/2019

Hari ini cik ika akan release PROMO AUGUST
mur² gilos uols

Ada x yg nak ke korea musim luruh ni?murah gilos ni haaaGround package cik ika kan adaRM999 je kot utk 5D4Nawesome ke aw...
19/08/2019

Ada x yg nak ke korea musim luruh ni?
murah gilos ni haaa

Ground package cik ika kan ada
RM999 je kot utk 5D4N

awesome ke awesome uols
WhatsApp sekarang
http://TravelustByFM.wasap.my

TAHU SUSU LEMBANGKorang pernah terfikir tak nak makan tauhu yang berasaskan susuBukan yogurt tauTapi tauhuBukan juga che...
06/08/2019

TAHU SUSU LEMBANG
Korang pernah terfikir tak nak makan tauhu yang berasaskan susu
Bukan yogurt tau
Tapi tauhu
Bukan juga cheese
Di bandung, ini adalah satu makanan pop**ar yang korang wajib cuba.
Rasa sebiji macam tauhu yang berasaskan soya tu
Tak da beza langsung. Tapi datang tempat orang, xkan mau makan makanan yg biasa kita makan kan?
Ini kelebihan korang Travel dengan Travelustbyfm Travel like locals
Betul² bercuti gaya lokal
Yang paling best, harusla korang okay
So korang tunggu apa lagi?
Jom grab best offer kitorang untuk 50 terawal

FLASH SALES!!!Ada yang nak bercuti sekeluarga cuti sekolah nantiatau nak bercuti hujung tahun?Jom Grab offer ini sekaran...
05/08/2019

FLASH SALES!!!
Ada yang nak bercuti sekeluarga cuti sekolah nanti
atau nak bercuti hujung tahun?
Jom Grab offer ini sekarang.
Promo valid for FULL PAYMENT ONLY
Package Includes:
✓ Hotel 2 Star
✓ Transportation
✓ Daily Breakfast in hotel
✓ Driver cm Tour Guide
✓ Insurance
✓ Daily Mineral Water
✓ Parking/Toll/Fuel
awesome ke awesome trip sis?
meh WhatsApp cik ika
http://TravelustByFM.wasap.my

Address

Labuan

Opening Hours

Monday 08:00 - 17:00
Tuesday 08:00 - 17:00
Wednesday 08:00 - 17:00
Thursday 08:00 - 17:00
Friday 08:00 - 17:00

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when FM Travel posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category