25/06/2026
Ya Awak ,, ni percutian bajet ... pakej jimat tapi berbaloi
ada aircond ?? Ya awak bilik ada aircond m bilik air ada dlaam bilik awak bukan sharing2 , wifi pun ada awak walaupun pakej jimat ..
parking senang tak ? Ya awak .. parking depan bilik saja wak ,,, x yah jauh2 parking ha ..
Macam jauh jer 400 meter ke Pantai Chenang ?? Awak, ada ja family dengan ada kecil jalan santai2 ke Pantai .. depa enjoy wak ,, x jauh mana pun ... kan syiok jalan2 santai
Bercuti ikut bajet kita awak ... yang penting the family moment tu yang paling Indah ..
Tengah mencari atau terrrr Jimat ❓❓ Mai sini di ...
https://www.wasap.my/60194410601/Pakej4F
https://www.wasap.my/60194410601/Pakej4F
https://www.wasap.my/60194410601/Pakej4F