24/07/2026
NAK BUAT FAMILY GATHERING? NAK CARI VILLA UNTUK CUTI-CUTI DENGAN FAMILY? ATAU NAK BUAT "CORPORATE EVENT"?
Jom ke Villa Narqes. terletak di Lenggeng, Negeri Sembilan. Hanya sejam je dari KL, 30 min kalau dari Bangi.
Villa moden ni boleh muat dalam 16-20 pax, ada 4 bilik tidur family. setiap bilik ada satu queen bed + satu double decker, 4pax boleh muat setiap bilik. Bilik ada aircond dan ada bilik mandi (lengkap dengan air panas) sendiri. Setiap bilik juga ada "pool access" dan tentunya "pool view".
Swimming pool agak besar, panjang 50 kaki, puas berenang, masuk 20 orang pun, ruang masih banyak lagi, tak sempit. Kedalaman maksima hanya 4 kaki, dan juga ada kids pool dengan kedalaman 2 kaki je.
,
Villa ni juga ada living/activity area yang luas (40kaki x 25kaki). Siap ada smart tv (boleh tonton Netflix), ada pool table dan juga carrom board disediakan. Best lah, boleh santai2 dengan family sambil beraktiviti.
Kat villa ni, boleh masak, dapur lengkap denga cooker hob n hood. Peti ais ada, pinggan mangkuk pun semua lengkap. Kalau nak ber bbq pun boleh, ada satu set bbq grill. Oh ya, water filer untuk air sejuk dan panas pun ada, boleh lah buat kopi2 dan teh.
Ada wifi (Unifi 500mbps) ..kat sini, line telco biasanya susah dapat, tapi jangan risau, villa ni ada wifi, kalau nak call out, boleh je guna whatsapp call.
Villa ni lengkap semua, satu je yang kami tak provide - tuala mandi.
makan minum juga, kami sediakan dapur je ye, makan kena bawa sendiri.
CC : VILLA NARQES