10/08/2026
Sedih jugak kalau dapat guest macam nie..harap yang datang menginap nie bertimbang rasalah sikit..bagi saya kalau bersepah tuu ok lagi..nie sampai rosakkan barang2 rumah..sedihπ₯²..x kan lah kami sebagai owner nie nk kena bagi aggrement hitam putih pulak..kan guest x nak lah pulak kan..harap masyarakat kita x kira bangsa apa sekali pon kalau pergi bercuti sama ada hotel,resot atau homestay bertimbangrasalah sikit..sama2 kita jaga..Owner happy korang pon seronok dapat bercuti kan.. ππ