30/04/2015
Så er 3 måneder passeret. Rejsen er slut. Vores livs eventyr har nået sin ende.
Sælsomme og ambivalente fornemmelser flyder i årene. For selvom det er dejligt at være hjemme igen og se alle sine dybt savnede kære, er det ligeledes en trist tanke, at dagene som en rejsende sjæl er ovre. Det er sært ikke at vågne op med sin roomies, at solen ikke skinner og varmer ens krop (haha), at udskifte sine shorts med lange bukser og sine toppe med uldtrøjer, ikke at sove i køjesenge, spise dåsemad og nudler, ikke at være på farten længere og opdage nye og smukke omgivelser på denne jord, men mest af alt er det trist ikke at være omgivet af 34 andre skønne mennesker og altid have nogle at snakke og grine med. Heldigvis findes skype, og ellers er Sjælland ikke så langt herfra igen ;)
Vi har alle 3 oplevet så utrolig meget på vores tur, men ikke nok med det fået skubbet nogle grænser og på sin vis udviklet os. Vi har set vores frygt i øjnene og skydivet og bungy jumpet, Vi har stået foran et bredt publikum og været hudløst ærlige overfor en masse daværende fremmede, Vi har lært "at stå på egne ben" - nogle af os eks. endda at lave mad og vaske tøj :P, vi har lært så meget på så mange forskellige områder - om de forskellige kulture i landene, marinelivet i havet gennem vores dyk, om andre mennesker og os selv, og bedst af alt har vi haft nogle af de sjoveste øjeblikke i vores liv, som vil blive gemt i erindringen til evig tid. De sidste 3 måneder har været helt igennem fantastiske.
Tak til alle der har fulgt med på denne side og støttet os - det har været en fornøjelse at have jer med hen af vejen!