15/10/2025
התחלנו בקורפו. ים טורקיז וים מריבות בין אורי ליהל. מלון לא משהו ואני ולא בשיאי.
כעבור כמה ימים הקצב קצת ירד ומשהו התחיל להשתנות , לוקח רגע להתאפס על שגרה חדשה.
באלבניה, דברים התחילו להיפתח וגם אנחנו.
מנסים כל פעם מחדש להבין איך להיות הורים טובים יותר, קשובים ורגועים יותר.
הילדים התחילו ליהנות מהדרך ומהנופים,
ואנחנו-מהם.
הרים מושלגים, וטרקים בטבע של צפון אלבניה.
איילים מחוץ לצימר ואוכל טעים ממש!!!
שווקים, קפה טוב (רוב הזמן) ומלא יין ובשר.
פודקאסטים ומוזיקה בנסיעות.
ומיכאלי שכל כך שמח רק להיות איתנו ולחייך לכל מי שמסביבו.
היו רגעים של קושי, תסכול, ויכוחים רעב ועייפות
וגם של רוגע, אהבה שיחות וצחוקים.
טיול של משפחה עם רעש, חיבוקים, מסכים, מוזיקה, טבע ולב פתוח. לא מושלם אבל שלנו.
טיול טוב הוא טיול שרוצים לחזור ממנו.
אז כן, היה טוב. ועכשיו – האמת שבא לנו הביתה, עכשיו יותר מתמיד .
בדיוק כשחוזרים, החטופים שלנו חזרו הביתה.
מציאות מרגשת שמחזירה תקווה וחיבור עמוק לעם שלנו.
איזה אושר לסיים מסע משפחתי כזה עם אור בלב – לנו ולכל עם ישראל 💛💛💛💛💛
#עםישראלחי