جاذبه های گردشگری و تفریحی آنتالیا ترکیه

  • Home
  • Turkey
  • Antaliyah
  • جاذبه های گردشگری و تفریحی آنتالیا ترکیه

جاذبه های گردشگری و تفریحی آنتالیا ترکیه سفری به یاد ماندنی در کشور ترکیه شهر آنتالیا

03/03/2020


درود به همگی
یه ابتکار کاربردی و خلاقانه برای استفاده از دکمه‌های عابربانک، آسانسور و... گفتم شاید به کارتون بیاد که با شما به اشتراک میزارم.
#کرونا #ابتکار #ایران #ایرانی #دختر #پسر #کوید۱۹

01/03/2020

𝐁Ü𝐘Ü𝐊 𝐂𝐈𝐍𝐀𝐘𝐄𝐓
ترجمه فارسی در پایین
𝐭𝐞𝐧 𝐯𝐞 , 𝐭ü𝐦 𝐚𝐫𝐤𝐚𝐝𝐚ş𝐥𝐚𝐫𝐝𝐚𝐧 𝐛𝐮 𝐡𝐚𝐛𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐥ış 𝐯𝐞 𝐲𝐚𝐥𝐚𝐧 𝐨𝐥𝐝𝐮ğ𝐮𝐧𝐮 𝐩𝐚𝐲𝐥𝐚ş𝐦𝐚𝐥𝐚𝐫ı𝐧ı 𝐢𝐬𝐭𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦.
𝐁𝐮 ö𝐧𝐞𝐦𝐥𝐞 𝐞𝐝𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦.
𝐁𝐮 𝐡𝐚𝐛𝐞𝐫 𝐯𝐞 𝐛𝐮𝐧𝐚 𝐛𝐞𝐧𝐳𝐞𝐫 𝐲𝐚𝐥𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐥ış 𝐡𝐚𝐛𝐞𝐫𝐥𝐞𝐫 𝐢ç𝐢𝐧 𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐝𝐞𝐜𝐞 𝐯𝐞 𝐬𝐚𝐝𝐞𝐜𝐞 𝐡𝐚𝐛𝐞𝐫 #𝐲𝐚𝐩𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫 𝐚𝐥𝐦𝐚𝐤 𝐢ç𝐢𝐧 𝐯𝐞 𝐬𝐚𝐝𝐞𝐜𝐞 𝐡𝐚𝐛𝐞𝐫𝐥𝐞𝐫 𝐛ö𝐥ü𝐦ü𝐧ü 𝐝𝐨𝐥𝐝𝐮𝐫𝐦𝐚𝐤 𝐢ç𝐢𝐧 𝐛ö𝐲𝐥𝐞 𝐲𝐚𝐥𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐚𝐲𝐟𝐚𝐝𝐚 𝐛𝐮𝐥𝐮𝐧𝐮𝐲𝐨𝐫 𝐤𝐢 𝐛𝐮 𝐧𝐞𝐝𝐞𝐧𝐥𝐞'𝐢𝐥𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐠ü𝐧 #𝐡𝐚𝐲𝐯𝐚𝐧 𝐯𝐞 da 𝐝ış𝐚𝐫ı𝐲𝐚 𝐛ı𝐫𝐚𝐤ı𝐥ı𝐲𝐨𝐫 𝐯𝐞 𝐟𝐞𝐜𝐢 𝐛𝐢𝐫 ş𝐞𝐤𝐢𝐥𝐝𝐞 .
Lütfen Dünya sağlık bakanlığı Instagram sayfasına bakarak bu haberin yanlış olduğunu görürsünüz.

جنایت بزرگ

خبرهای دروغ و اشتباه این روزها در مورد ناقل بودن در حیوانات توسط و نظیر این جور افراد معروف و سلبریتی ها این روزها به صورت ناباورانه و چشمگیری در حال پخش است، لذا از حیوان دوستان حامی حیوانات خواهشمندیم، شایعه بودن ناقل بودن حیوانات در موردکروناویروس را در صفحات خود به اشتراک بگذارید.
این خبرها نه تنها دروغ و اشتباه در حال زیاد شدن هستند که به هیچ عنوان صحت ندارد و فقط و فقط به دلیل جمع آوری فالوور ها و پر کردن قسمتهای خبر در صفحات سلبریتی ها و افراد معروف به چشم می خورد، که به همین دلیل در کشور #ترکیه و در #ایران شاهد رها کردن حیوانات خانگی در خیابان و کشته شدن به فجیع ترین شکل ممکن توسط حیوان دوستان و افراد عادی ویدیو هایی در جامعه مجازی در حال اشتراک گذاری است که این خود یک نوع جنایت, یک نوع بدبختی و بیچارگی به همراه دارد و این جور افراد خبرهای با دروغ و شایعه پراکنی در مورد ناقل بودن حیوانات در مورد کرونا ویروس می کنند، که این افراد همدست قاتلان و جنایتکاران می باشند. راحتتر بگم لطفن دستتان را به خاطر خبرهای دروغ و شایعه پراکنی به خون آلوده نکنید.
برای شایعه بودن خبر و راست یا دروغ بودن گفته های ما می توانید با مراجعه به صفحات اینستاگرامی سازمان بهداشت جهانی وب سایت این سازمان صحت و سقم این خبر را به چشمان خود ببینید.

28/02/2020

تعریف تعطیلی در ایران؛
مي گوييد تعطيلي هفته بعد براي دوشنبه و هفته بعدش براي چهارشنبه است و نمي‌شود کشور را تعطيل کرد؟ پاسخ اما اين است که براي هنرمندانِ «تعطيلات غيررسمي»، تبديل دو هفته بعد به تعطيلي مطلق کار سختي نيست!

مي پرسيد چگونه؟ پاسخ ساده است! هفته بعد که «دوشنبه» تعطيل است، مي توان از همين فردا راهي شمال شد! مي گوييد «اين هفته که هنوز تمام نشده»، پاسخ اما اين است که اين هفته اساساً وجود خارجي نداشته و الان، بيشتر مسئولان و کارمندان در محل کار خود نيستند! وقتي از همين فردا راهي شمال شويم، مي توان «شنبه هفته بعد» را به دليل اينکه «اول هفته» هست، پيچاند! يک شنبه نيز يک روز قبل از تعطيلي دوشنبه است! پس ساده تر از آنچه فکر مي کنيد، مي توان به تعطيلي انديشيد!خوشبختانه، دوشنبه که تعطيل است! وقتي دوشنبه تعطيل است، چرا نبايد سه شنبه يا چهارشنبه را تعطيل کرد؟! آنهم در شرايطي که اساساً پنج شنبه ها هيچ کاري در کشور انجام نمي شود و چيزي کمتر از جمعه ها و تعطيلات رسمي ندارد! جمعه هم که تعطيل است! براي هفته بعدتر نيز که يک روز تعطيل دارد، مي توان به همين روال، روزها را تعطيل کرد تا کشور در «مصيبت عظماي تعطيلي» بيش از پيش فرو رود!

نکته شگفت آور اينجاست که لزوماً تعطيلي و بين التعطيلي ها، به معناي مسافرت افراد نيست، بلکه صرفاً «کار نکردن» و «عدم حضور در محل کار» و به تعبيري «خوابيدن و استراحت در منزل» غايت رؤياي برخي براي استفاده از اين تعطيلي هاست! اتفاقي حيرت انگيز و خطرناک که کم کم به يک فرهنگ عمومي و حتي يک پز و اشرافيگري منحصر به فرد تبديل شده است.

مصيبت اما اينجاست که در اين ميان، کک هيچ مسئولي هم نمي‌گزد! خيلي چرخ مملکت مي چرخد که حالا با تعطيلاتي پشت سرهم، چنين متوقف مانده است! کافي است سري به اداره اي بزنيد، بانکي را از نزديک ببينيد تا به وضوح درک کنيد که کشور چگونه متوقف مانده؛ اين فاجعه تعطيلي قرار نيست ذهن مجلس و دولت را به خود مشغول کند؟! کشور تا کي و کجا قرار است از تعطيلاتي چنين، ضربه بخورد؟!

تعریف سلامتی در ایران؛
هنوز برای سلامتی تعریفی نداریم.
#تعطیلات #ایران
#سلامتی

Şehit anaların yüreğinde kıyamet koparken, Zalimlere yatağında rahatlık verme Allah'ım.  Şehitlerimize Allah'tan rahmet,...
28/02/2020

Şehit anaların yüreğinde kıyamet koparken,
Zalimlere yatağında rahatlık verme Allah'ım.

Şehitlerimize Allah'tan rahmet,
Ailelerine sabır diliyorum
Milletimizin başı sağ olsun
Mekanları cennet olsun
#

.چندنکته در مورد کرونا و عملکرد افراد  #سودجوو   .و اما میخواستم یه پست اختصاصی در مورد شرکتی که سریع تا یه اتفاقی تو ای...
23/02/2020

.چندنکته در مورد کرونا و عملکرد افراد #سودجو
و .
و اما میخواستم یه پست اختصاصی در مورد شرکتی که سریع تا یه اتفاقی تو ایران میوفته میخواد بگه محصولات من از بین برنده اون مشکل هست، آنفلوآنزا اومد تبلیغ دراومد که از بین برنده آنفلوآنزا هستش، چندین و چندسال هست که این قبیل شرکتها فقط دارن سو استفاده میکنم از شرایط موجود. الان هم این قضیه کرونا که شرکت #عطرینه شروع کرده برای تبلیغ در این مورد خواستم متذکر بشم که این ویروس به هیچ عنوان از هوا نقل نمیشه، و این محصول خوش بو کننده حوا هستش و هیچ ربطی به این ماجرا نداره. خوب یادمه اون روزی که آنفلوآنزا وارد ایران شده بود و تهدید می‌کرد هنوز اینستاگرام پا نگرفته بود بصورت حضوری اومده بودن که بفروشن اون موقع بیست و هشت هزار تومان بود که خریدم اون هم بخاطر خوشبو کننده بودنش، فروشنده‌‌هاشم چندتا دانشجو بودن دوتا دختر با سه تا پسر که هرکدام یه سازی میزدن، آخرش هم برگشت گفت ضدعفونی کنندگی داره آنفلوآنزا معلق در هوا رو از بین میبره، دو روز بعدش #آنفلوآنزا گرفتم.
مراقب باشیم سرمون کلاه نره
وقتی میگیم این شرکتهای پدر و مادر ندارن، بهشون بر میخوره.
#سواستفاده
#کرونا #ماسک
#کروناویروس #کرونا #کرونادرایران #کرونادرایران #ایران #ایرانی #اشتراک #ویروس #انفلونزا #مریضی #سلامتی # #دلار @ Iran

افراد فرصت طلب و سودجو در کشورمون تمومی نداره، که همین کار سالیانِ سال است باعث بدبختی و پسرفت تک به تکِ ما شده.دولت رو ...
23/02/2020

افراد فرصت طلب و سودجو در کشورمون تمومی نداره، که همین کار سالیانِ سال است باعث بدبختی و پسرفت تک به تکِ ما شده.
دولت رو مقصر دونستن جای خود ولی خودمون به خودمون رحم نمیکنیم چه برسه به سیل، زلزله، مریضی، جنگ، اعدام، بدبختی، فاجعه، آتش سوزی، تجاوز، قتل و... که حداقل از بدو تولد مون دیدیم و شاهد بودیم حکومتمون و دولتمون و سران بی فایده‌ی به درد نخور مملکتمون ما رو به هیچ جاشون حساب نمیکنن، اصلا کلا ماها رو نمی‌بینن. اصلاً ماها می هستیم مگه؟؟! چه جایی توی اون مملکت داریم؟؟! مرده و یا زنده‌امون براشون مهمه؟؟! که اینها جای خود دارد، به این طرز رفتار مملکتمون عادت که نکردیم هیچ فقط چون کاری از دستمون بر نمیاد شاید هیچی هم نگیم. .
ولی روی صحبتمون با خودمونه با مردم ویا همنوع یا اسمش رو هرچی دوست دارید بزارید همون کسایی که به خاطر منفعت، ماسک از سه هزار تومان به بیست هزار تومان، همونایی که بویی از انسانیت نبردن، همونایی که بخاطر جذب ممبر و فالوور و کوفت و زهرمار هرنوع دروغی رو میسازن و رواج میدن استرس میندازن تو جون مردم. اینجاست که باید بگیم ننگ بر شما ننگ بر کسانی که دروغ ترویج میدن، ننگ بر کسانی که جوک میسازن یا پخش میکنن اونا که بدبخت روزگار شدن که به بدبختی خودشون هم میخندن، ننگ به کسانی که احتکار میکنن، ننگ شایعه پراکنی و هزاران هزار ننگ بر ما که یه اپسیلوم آبرو داشتیم اون هم از بین رفت، نه خاطر #کرونا بلکه به خاطر وجود همچین انسانهایی در جامعه. .
پ.ن: اگر خودمون به فکر همدیگه نباشبم، مطمئن باشید هیچکس به فکر ما نیست. .
پ.ن.: دولت ما سالهاست که ما رو ول کرده، اصلا ذره‌ای واسشون مهم نیستیم. .
پ.ن: بفکر چاره باشیم، چاری‌ای جز ساختن نداریم.
الیاس پارسامنش
چهارم اسفند ۱۳۹۸
.
#کروناویروس #کرونا #کرونادرایران #کرونادرایران #ایران #ایرانی #اشتراک #ویروس #انفلونزا #مریضی #سلامتی # #دلار

افراد فرصت طلب و سودجو در کشورمون تمومی نداره، که همین کار سالیانِ سال است باعث بدبختی و پسرفتیمون شده. دولت رو مقصر دون...
23/02/2020

افراد فرصت طلب و سودجو در کشورمون تمومی نداره، که همین کار سالیانِ سال است باعث بدبختی و پسرفتیمون شده.
دولت رو مقصر دونستن جای خود ولی خودمون به خودمون رحم نمیکنیم چه برسه به سیل، زلزله، مریضی، جنگ، اعدام، بدبختی، فاجعه، آتش سوزی، تجاوز، قتل و... که حداقل از بدو تولد مون دیدیم و شاهد بودیم حکومتمون و دورتموند سران بی فایده به درد نخور مملکتمون ما رو به هیچ جاشون حساب نمیکنن، اصلا کلا ماها رو نمی‌بینند. عادت که نکردیم فقط چون کاری از دستمون بر نمیاد شاید هیچی هم نگیم. .
ولی روی صحبتمون با خودمونه با مردم با کسایی که به خاطر منفعت خودشون، بخاطر جذب ممبر و فالوور و کوفت و زهرمار هرنوع دروغی رو میسازن و رواج میدن استرس میندازه تو جون مردم. اینجاست که باید بگیم ننگ بر شما ننگ بر کسانی که دروغ ترویج میدن، ننگ بر کسانی که جوک میسازن یا پخش میکنن اونا که بدبخت روزگار شدن که به بدبختی خودشون هم میخندن، ننگ به کسانی که احتکار میکنن، ننگ شایعه پراکنی و هزاران هزار ننگ بر ما که یه اپسیلوم آبرو داشتیم اون هم از بین رفت، نه خاطر #کرونا بلکه به خاطر وجود همچین انسانهایی در جامعه.
پ.ن: اگر خودمون به فکر همدیگه نباشبم، مطمئن باشید هیچکس به فکر ما نیست.
پ.ن.: دولت ما سالهاست که ما رو ول کرده، اصلا ذره‌ای واسشون مهم نیستیم.
پ.ن: بفکر چاره باشیم، چاری‌ای جز ساختن نداریم.
الیاس پارسامنش
چهارم اسفند ۱۳۹۸

#کروناویروس #کرونا #کرونادرایران #کرونادرایران #ایران #ایرانی #اشتراک #ویروس #انفلونزا #مریضی #سلامتی # #دلار

Prive Transfer; Individual or corporate, city-long-distance, congress incentive services and tourism agency services, pr...
15/07/2019

Prive Transfer; Individual or corporate, city-long-distance, congress incentive services and tourism agency services, professional, experienced technical staff, reliable and environmental team understanding, new vehicle fleet 7 days 24 hours.

Link in Bio

Www.privetransfer.net

05/05/2019

Address

Antalya
Antaliyah
000

Opening Hours

Monday 06:00 - 23:00
Tuesday 06:00 - 23:00
Wednesday 06:00 - 23:00
Thursday 06:00 - 23:00
Friday 06:00 - 23:00
Saturday 06:00 - 23:00
Sunday 06:00 - 23:00

Telephone

+905365874817

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when جاذبه های گردشگری و تفریحی آنتالیا ترکیه posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to جاذبه های گردشگری و تفریحی آنتالیا ترکیه:

Share

Category